Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-28
Kleszczów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 31770 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie , ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 0-44 731 32 30, faks 0-44 731 32 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2011 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia (Część 1, Część 2, Część 3, Część 4). 1) Część 1 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 59 osób (możliwość zorganizowania w 2 turnusach) w okresie między 25.07.2011 roku a 30.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 2)Część 2 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 107 osób (możliwość zorganizowania w 2 turnusach) w okresie między 25.07.2011 roku a 30.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 3) Część 3 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych, dla 96 osób (możliwość zorganizowania w 2 turnusach) w okresie między 25.07.2011 roku a 30.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 3)Część 4 14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów, dla 44 osób (w 1 turnusie) w okresie między 25.07.2011 roku a 20.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część 1 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 2 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 3 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 4 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże uprawnienie do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności, tj. wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. należyte zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 40 osób, trwający co najmniej 10 dni.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, zgodnie z n/w wymaganiami do poszczególnych części: Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 1 winni wykazać: a)kadrę wychowawczą - 1 wychowawca na 10 osób (należy wykazać 6 wychowawców), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie. Preferowani instruktorzy sportu i rekreacji, nauczyciele wychowania fizycznego. Wychowawcami mogą być: 1) nauczyciele, 2) studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 3) słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 4) osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, /obejmującego program określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia MEN z 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.)/ 5) instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika, 6) przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, 7) trenerzy i instruktorzy sportowi. b)kierownika wypoczynku. Kierownikiem wypoczynku może być: 1)nauczyciel, 2)czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, 3)inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) c)pielęgniarka, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu. Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 2 winni wykazać: a)kadrę wychowawczą - 1 wychowawca na 15 osób (należy wykazać 7 wychowawców), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie. Preferowani instruktorzy sportu i rekreacji, nauczyciele wychowania fizycznego. Wychowawcami mogą być: 1) nauczyciele, 2) studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 3) słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 4) osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, /obejmującego program określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania/, 5) instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika, 6) przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, 7) trenerzy i instruktorzy sportowi. b)kierownika wypoczynku. Kierownikiem wypoczynku może być: 1)nauczyciel, 2)czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, 3)inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzeniu MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci c)pielęgniarka, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu. Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 3 winni wykazać: a)kadrę wychowawczą - 1 wychowawca na 15 osób (należy wykazać 7 wychowawców) posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie. Preferowani instruktorzy sportu i rekreacji, nauczyciele wychowania fizycznego. Wychowawcami mogą być: 1) nauczyciele, 2) studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 3) słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 4) osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, /obejmującego program określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania/, 5) instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika, 6) przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego, 7) trenerzy i instruktorzy sportowi. b)kierownika wypoczynku. Kierownikiem wypoczynku może być: 1)nauczyciel, 2)czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, 3)inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzeniu MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci c)pielęgniarka, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu Wykonawcy, którzy składają ofertę na Część 4 winni wykazać: b)kierownika wypoczynku, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie. Kierownikiem wypoczynku może być: 1)nauczyciel, 2)czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, 3)inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzeniu MEN z dnia 9 grudnia 2009r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci c)pielęgniarka, posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Program wypoczynku z opisem zajęć programowych. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz ofertowy. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy: -ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; -ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 59 osób (możliwość zorganizowania w 2 turnusach) w okresie między 25.07.2011 roku a 30.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 107 osób (możliwość zorganizowania w 2 turnusach) w okresie między 25.07.2011 roku a 30.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych, dla 96 osób (możliwość zorganizowania w 2 turnusach) w okresie między 25.07.2011 roku a 30.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów, dla 44 osób (w 1 turnusie) w okresie między 25.07.2011 roku a 20.08.2011 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Świnoujście do miejscowości Krynica Morska - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 101373E w Kleszczowie i Łuszczanowicach, ul. Sportowa"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kleszczowie Etap II - termomodernizacja budynku
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.