eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówBankowa obsługa budżetu Gminy Brzozów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Brzozów: Bankowa obsługa budżetu Gminy Brzozów
Numer ogłoszenia: 317732 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282072 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Brzozów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje otwarcie i prowadzenie : 1) rachunku podstawowego Urzędu Miejskiego w Brzozowie oraz rachunków pomocniczych; - rachunku sum depozytowych - rachunku funduszu ochrony środowiska - rachunku inwestycyjnego dot. inwestycji ochrony środowiska, - rachunku inwestycyjnego dot. inwestycji oświatowych, - rachunku środków ZFŚS, - rachunku środków funduszy celowych - rachunki projektów finansowanych ze środków UE Określona wyżej liczba rachunków stanowi podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków będzie zależała od określonych potrzeb. W ramach bankowej obsługi budżetu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i walutach wymienialnych; 2) prowadzenie na zlecenie Zamawiającego rachunków wyodrębnionych, pozwalających na gromadzenie środków przeznaczonych na określony cel oraz prowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych; 3) możliwość pracy w elektronicznym systemie w zakresie realizacji zleceń płatniczych wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie zamawiającego dla wszystkich rachunków jednostki; 4) wydawanie poleceń przelewu środków pieniężnych na rachunki kontrahentów; 5) możliwość wzięcia kredytu obrotowego w rachunku bieżącym; 6) realizowanie czeków bezgotówkowych i czeków rozrachunkowych; 7) zakładanie lokat terminowych; 8) założenie i prowadzenie rachunków; 9) gotowość doradztwa finansowego; 10) przyjęcie warunku, że czas transferu środków finansowych będzie odbywać się w systemie ELIKSIR, w ciągu jednego dnia; 11) korzystanie z wpływów bieżących; 12) przyjęcie warunku, że za czynności związane z prowadzeniem rachunków bankowych Bank pobiera prowizje i opłaty w wysokości określonej poniżej: Prowizja za otwarcie rachunku bankowego: - kolejnego w ramach umowy - 0, -zł Prowizja za prowadzenie rachunku bankowego: - bieżącego - 0, -zł - pomocniczego - 0, -zł - kolejnego w ramach umowy - 0, -zł Wpłaty gotówkowe w PLN: - na rachunek prowadzony w Banku - 0, - % Wypłaty gotówkowe w PLN: - z rachunku prowadzonego w Banku na rzecz posiadacza - - 0, - % Przelewy dostarczone do banku w formie papierowej: - na rachunki w Banku - 0, -zł - na rachunki w innych bankach - 0, -zł Opłaty za wydanie zaświadczenia o prowadzeniu rachunku bankowego - 0, -zł 13) możliwość otwarcia indywidualnych kont bankowych dla podatników podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Brzozowie, ul. Mickiewicza 26, 36-200 Brzozów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 0,0 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,0

  • Oferta z najniższą ceną: 0,0 / Oferta z najwyższą ceną: 0,0

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.