Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Chełm: Usługi remontowo-naprawcze sprzętu do zimowego utrzymania dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie
Numer ogłoszenia: 317756 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi remontowo-naprawcze sprzętu do zimowego utrzymania dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy-remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg: piaskarka nakładana o napędzie spalinowym, własnym, typu P-1 w ilości 2 szt. CPV: 50200000-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych, kolei, sprzętu drogowego i morskiego. Opis stanu istniejącego, zakres naprawy-remontu: 1. Piaskarka P-1, nr inwentarzowy: 582/R2/01 zasobnik - skorodowany, blacha i rama, sita zasypowe - pogięte, połamane, skorodowane, taśma gumowa - spękana, porwana, osłony - skorodowane, krążniki - skorodowane, zużyte łożyska toczne, zsyp - skorodowany, pogięty, odbojniki - skorodowane, pęknięte spawy, ogranicznik zsypu - skorodowany, głowica rozsypująca - skorodowana, uszkodzony talerz rozsypujący, zużyte łożyska, bęben zwrotny i napędowy - skorodowany, zużyte łożyska, pęknięte spawy, wał z korbą - skorodowany, zużyte koło pasowe i łożyska, wał napędowy - skorodowany, zużyte łożyska i tarcze sprzęgła, reduktor - skorodowany, zużyte łożyska i uszczelniacze, sprzęgło elektromagnetyczne - skorodowana obudowa, zużyte łożyska, przeciekające uszczelniacze, instalacja elektryczna - zaśniedziałe przewody, uszkodzona izolacja, silnik spalinowy jednocylindrowy typu S231 (nierówna praca, stuki w czasie pracy, utrudniony rozruch) - wymiana na nowy silnik o mocy co najmniej 19 KM, przebudowa piaskarki do pojemności co najmniej 5 m3. 2. Piaskarka P-1, nr inwentarzowy: 582/R2/02 zasobnik - skorodowany, blacha i rama, sita zasypowe - pogięte, połamane, skorodowane, taśma gumowa - spękana, porwana, osłony - skorodowane, krążniki - skorodowane, zużyte łożyska toczne, zsyp - skorodowany, pogięty, odbojniki - skorodowane, pęknięte spawy, ogranicznik zsypu - skorodowany, głowica rozsypująca - skorodowana, uszkodzony talerz rozsypujący, zużyte łożyska, bęben zwrotny i napędowy - skorodowany, zużyte łożyska, pęknięte spawy, wał z korbą - skorodowany, zużyte koło pasowe i łożyska, wał napędowy - skorodowany, zużyte łożyska i tarcze sprzęgła, reduktor - skorodowany, zużyte łożyska i uszczelniacze, sprzęgło elektromagnetyczne - skorodowana obudowa, zużyte łożyska, przeciekające uszczelniacze, instalacja elektryczna - zaśniedziałe przewody, uszkodzona izolacja, silnik spalinowy jednocylindrowy typu S231 (nierówna praca, stuki w czasie pracy, utrudniony rozruch) - wymiana na nowy silnik o mocy co najmniej 19 KM, przebudowa piaskarki do pojemności co najmniej 5 m3. Oferenci przed przystąpieniem do przetargu są zobowiązani do szczegółowych oględzin ww. piaskarek, które znajdują się w Obwodzie Drogowym Chełm. Przekazanie piaskarek do naprawy-remontu nastąpi po sporządzeniu protokołu zdawczo-odbiorczego. Po stronie Wykonawcy leży odebranie piaskarek z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a następnie dostarczenie ich po przeprowadzonym remoncie do Zamawiającego. Wykonawca wszelkie prace objęte zamówieniem będzie wykonywał we własnym zakresie z materiałów zakupionych przez siebie i we własnym pomieszczeniu warsztatowym. Po zgłoszeniu przez Wykonawcę wykonania naprawy-remontu, w ciągu 7 dni zostanie dokonany komisyjny odbiór z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. Z przeprowadzonego odbioru zostanie sporządzony protokół, który podpisują przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. Na wykonane usługi, naprawy, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 1 roku licząc od daty odbioru sprzętu. Wartość zamówienia: 99 000,00 zł./netto/.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.20.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadanie wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie. 3. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wzór: zał. B) będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) 2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów prze osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ i w sposób wymieniony w pkt. XI.2. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. XI.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie dotyczącej wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie uległy stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /w sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (082) 560 31 20; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.chelm@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami 1. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Bożena Białkowska, Jerzy Jaskóła, tel. (082) 560-31-23. 2. W sprawach technicznych - Andrzej Radliński tel. (082) 560-31-23. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać krótką informację faksem lub pocztą elektroniczną zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- ,,Rozbudowa Terminala Samochodowego w Koroszczynie (platforma wjazdowa) - działania przedprojektowe" - dpg w Kukurykach.
- Zakup i dostawa specjalistycznej karetki wraz z wyposażeniem
- Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2024 roku
- Przebudowa punktu dowodzenia w Zakładzie Karnym w Chełmie
- "Przebudowa dpg w Dorohusku w związku z przeniesieniem kontroli samochodów ciężarowych na TS w Okopach i doprowadzeniem do przejścia granicznego drogi ekspresowej S12 - działania przedprojektowe"
- Modernizacja budynku Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza w Chełmie przy ul. Lubelskiej 56A
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.