Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Kraków: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 317760 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w ramach trzech zadań częściowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań 1,2,3 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączone dla zadań 1,2 rysunki w formie pliku pdf. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.14.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 750.00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 2 - 1 200.00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie częściowe nr 1 i zadanie częściowe nr 2: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) : a) co najmniej 1 dostawę mebli o wartości minimum 20 000,00 zł brutto - dla składających ofertę na zadanie częściowe nr 1, b) co najmniej 1 dostawę mebli o wartości minimum 30 000,00 zł brutto - dla składających ofertę na zadanie częściowe nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zadań częściowych nr 1, 2 będzie dokonana na podstawie wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dokumentów poświadczających, że wskazane w nim dostawy zostały wykonane należycie. Zadanie częściowe nr 3: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla każdego zadania częściowego na które składana jest oferta należy załączyć specyfikację techniczną mebli w szczególności zawierającą informacje dotyczące rodzaju, modelu oraz producenta mebli ( a w zakresie zadania częściowego nr 1 również sprzętu AGD ) ich parametrów technicznych w tym zastosowanych materiałów, które pozwolą ocenić zgodność oferty z wymaganiami SIWZ. Dla zadania częściowego nr 1 i 2 specyfikacja techniczna winna zawierać również rysunki mebli. Dla zadania częściowego nr 3 można dodatkowo załączyć rysunki/katalogi mebli. Specyfikacja techniczna mebli winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty- załącznik nr 2 do SIWZ, dowód wniesienia wadium, opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1)terminu realizacji umowy w przypadku gdy dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego, np. brak przygotowania miejsca dostawy, uniemożliwiającego wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie bud. W-9/110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 12:30, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie bud. W-9/110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: a)zadanie częściowe nr 1: szafa na klucze do 21 dni, pozostałe meble do 28 dni od daty udzielenia zamówienia, b)zadanie częściowe nr 2: szafa na ubrania, nadstawka do szafy, biurko duże, biurko małe, krzesła obrotowe - do 21 dni; pozostałe meble do 28 dni od daty udzielenia zamówienia , c) zadanie częściowe nr 3: do 14 dni od daty udzielenia zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 2-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli w domach studenckich B-1 i DS-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w domach studenckich B-1 i DS-2 . Opis: I. Wyposażenie biura w Domu Studenckim nr B-1: 1. Biurko wąskie z szafką - 1 szt. 2. Biurko z szafką - 1 szt. 3. Szafka (szuflady i półki) - 1 szt. 4. Nadstawka - 1 szt. 5. Biurko z szufladami - 1 szt. 6. Szafka (półki) - 1 szt. 7. Szafka (półki) 3 segmenty - 1 szt. 8. Fotel - 3 szt. II. Wyposażenie biura A w Domu Studenckim nr 2 1. Biurko - 1 szt. 2. Szafka (dostawka do biurka) - 1 szt. 3. Szafka na komputer i serwer - 1 szt. 4. Szafka pod kserokopiarkę - 1 szt. 5. Szafka na dokumenty - 3 szt. 6. Obudowa kaloryfera - 1 szt. III. Wyposażenie biura B w Domu Studenckim nr 2 1. Biurko - 1 szt. 2. Szafka (dostawka do biurka) - 1szt. 3. Szafka na dokumenty - 3 szt. 4. Szafka na ubrania - 1 szt. 5. Obudowa na komputer - 1 szt. 6. Stolik okrągły - 1 szt. 7. Obudowa kaloryfera - 1 szt. IV. Wyposażenie recepcji w Domu Studenckim nr 2 1. Biurko - 1 szt. 2. Szafka na klucze - 1 szt. 3. Szafka z drzwiami przesuwnymi - 1 szt. 4. Stolik - 1 szt. V. Wyposażenie pokoju socjalnego w Domu Studenckim nr 2 1. Stół - 2 szt. 2. Wieszak (szafka) - 1 szt. 3. Kuchnia zabudowana wraz ze sprzętem (zlew, lodówka, płyta grzewcza) - 1 szt. 4. Kanapa - 1 szt. 5. Krzesła - 10 szt. Gwarancja, rękojmia: min. 36 m-cy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera: - załącznik nr 1 do SIWZ ,- załączone w formie pliku pdf rysunki. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli w domu studenckim DS-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w domu studenckim DS-2. Opis: I. Wyposażenie pokoi LUX w Domu Studenckim nr 2: 1. Szafa na ubrania - 24 szt. 2. Nadstawka do szafy - 24 szt. 3. Szafka wisząca na mikrofalówkę - 16 szt. 4. Szafka wisząca z półką - 16 szt. 5. Szafka nad biurkiem dużym - 16 szt. 6. Szafka nad biurkiem małym - 8 szt. 7. Szafka nad łóżkiem - 24 szt. 8. Blat nad lodówką małą - 8 szt. 9. Blat nad lodówką dużą - 8 szt. 10. Biurko duże - 16 szt. 11. Biurko małe - 8 szt. 12. Stół rozkładany - 8 szt. 13. Stolik - 8 szt. 14. Płyta ochronna na ścianę - 24 szt. 15. Wieszaki na odzież wierzchnią - 8 szt. 16. Krzesło obrotowe - 24 szt. Gwarancja, rękojmia: min. 36 m-cy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera: - załącznik nr 1 do SIWZ , - załączone w formie pliku pdf rysunki. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki PK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Biblioteki PK . Opis: 1. Zestaw: biurko 1 szt. + dwa kontenery na kółkach. 2. Zestaw regałów biurowych - 2 szt. 3. Wiszący regał -1 szt. 4. Pufy - 2 szt. Gwarancja, rękojmia: min. 24 m-ce. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
więcej: Kuchnie do zabudowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.