Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Lublin: Usługa całodobowej ochrony budynku, mienia oraz garażu przyległego do budynku Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie przy ulicy Niecałej 14 w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 317813 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie , ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej ochrony budynku, mienia oraz garażu przyległego do budynku Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie przy ulicy Niecałej 14 w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie na rzecz Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie usługi stałej, jednoosobowej ochrony fizycznej mienia należącego do tut. Urzędu. 2. Miejski Urząd Pracy w Lublinie wymaga aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych / umowa o pracę, umowa-zlecenie/ przez siebie, niekaranych, pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia na obiekcie znajdującym się w Lublinie przy ul. Niecałej 14, w skład którego wchodzą: - budynek biurowy / cztery kondygnacje o powierzchni 1811,76m2 / - garaż na samochód służbowy. 3. Ilość roboczogodzin - 17520 4. Wykonywanie nadzoru nad pracownikami ochrony. Zamawiający nie dopuszcza, aby czynności nadzoru nad pracownikami ochrony wykonywała osoba, która jednocześnie będzie wykonywała czynności pracownika ochrony w ramach realizacji zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 13. Zamawiający żąda wniesienia wadium; 13.1 Wadium w kwocie : 5440,00 zł.; 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13.12.2011. r. do godziny 10.00.; 13.3 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).; 13.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer Bank PKO.S.A V Oddział Lublin 76 1240 1503 1111 0010 0585 9550. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu ma zawierać w rubryce -tytułem- sformułowanie: wadium w sprawie PK III 371-96-2011. Środki powinny znaleźć się na rachunku Zamawiającego w terminie określonym w punkcie III.1.13.2 niniejszego ogłoszenia.; 13.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 13.3 lit. : b), c), d), e) musi być załączony do oferty w formie oryginału .; 13.6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.; 13.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 13.11.; 13. 8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.; 13.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.; 13.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.; 13.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.; 13.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 13.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.; 13.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.; 13.14 Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony mienia, Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie fizycznej mienia o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, i przedstawi dokument na potwierdzenie, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli dysponuje: odpowiednim potencjałem technicznym - w zakresie niniejszym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli dysponuje: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - co najmniej jedną osobą do sprawowania nadzoru nad pracownikami ochrony posiadającą co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz - co najmniej trzema osobami - pracownikami ochrony fizycznej mienia, z których każda posiada doświadczenie w pracy jako pracownik ochrony fizycznej mienia przez 12 miesięcy przypadające w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza sumowanie, w ramach wymaganego doświadczenia w pracy przez 12 miesięcy, okresów pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej mienia z nie więcej niż dwóch kontraktów. Zamawiający nie dopuszcza, aby czynności nadzoru nad pracownikami ochrony wykonywała osoba, która jednocześnie będzie wykonywała czynności pracownika ochrony w ramach realizacji zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł . Z przedłożonego dokumentu składanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału ma wynikać, że ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności dotyczy Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminu wystawienia dokumentu wskazane w pkt III.4.3.1 stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 3. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 3.1. Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2 Oświadczenie wymagane w pkt III.4.2 winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie oświadczenia podpisanego przez pełnomocnika działającego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.3. Oświadczenie i dokumenty określone w pkt III.4.1 oraz dokumenty wynikające z pkt III.6.2 mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. 3.4. Wyżej wymienione dokumenty, wskazane w pkt III.4.1, III.4.2, III.4.3.1, III.6.1 i III.6.2, winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału. 3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. III.6.2 (z których zasobów Wykonawca będzie korzystał), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty lub powinny być złożone w oryginale. 3.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje, iż strony mogą dokonać zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczących: a) zmiany pracowników ochrony lub osób upoważnionych przez Wykonawcę do sprawowania nadzoru nad pracownikami ochrony - w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze niezależnych od Wykonawcy lub korzystnych dla Zamawiającego. Wykonawca w przypadku zmiany, o której mowa powyżej zobowiązany jest do wskazania innej osoby, która spełni wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. b) zmiany wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy w związku ze zmianą stawki i kwoty podatku VAT - w przypadku zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym zmiany umowy. Wynagrodzenie może ulec zmianie proporcjonalnie do wartości nie wyższej niż wynika to z obliczeń zwiększenia wartości usługi o podatek VAT. c) zmiany przepisów prawa, innych niż określone pod literą b), w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, o ile zmiany niniejsze mają wpływ na realizację usługi świadczonej na rzecz Zamawiającego . 2. Zmiany, o których mowa w punkcie 1 mogą nastąpić zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 lit. a, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie złożyć Zamawiającemu, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności będących przyczyną zmian. Zamawiający dokona oceny przesłanek do zmiany umowy. 4 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem punktu 1. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem punktu 1 podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Lublinie ul. Niecała 14 20-080 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, pokój nr 13 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Świadczenie usług dozoru obiektów należących do Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu w 2025 roku
- Ochrona fizyczna osób, dozór mienia, obsługa portierni biura RDLP w Olsztynie w 2025 r.
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.