To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-24
Ogłoszenie nr 31790 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.
Świdnica: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie krytej pływalni wraz z rozbudową obiektów szkolnych o 2 pracownie dydaktyczne oraz budową boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn. Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10916
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14094
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, krajowy numer identyfikacyjny
89071838900000, ul.
ul. Głowackiego
4,
58100
Świdnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
074 8523067 w. 24, faks
074 8521226w.400, e-mail
przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie krytej pływalni wraz z rozbudową obiektów szkolnych o 2 pracownie dydaktyczne oraz budową boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania pn. Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej przy realizacji zadania pn. "Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym". Nadzorowane zadanie obejmuje: 1)rozbudowę łącznika Gimnazjum o 2 sale dydaktyczne wraz z budową krytej pływalni i zagospodarowaniem terenu - o wartości robót 14.575.869,01 zł brutto, termin realizacji do dnia 30.06.2018 r., zgodnie z podpisaną umową na wykonawstwo, 2)budowę wielofunkcyjnego boiska - szacowana wartość robót budowlanych 548.643,94 zł, planowany okres realizacji pierwsza połowa 2018 roku. 2.Szczegółowy opis zadania objętego nadzorem: 1)Parametry budynków: Budynek krytej pływalni - pow. zabudowy: 1 406,7 m2; pow. netto (użytkowa); 1 960,78 m2; kubatura: 8 765 m3; wysokość do okapu/attyki od poziomu terenu: 4,47m i 7,07m. Budynek łącznika - pow. zabudowy (rozbudowa): 51,4 m2; pow. użytkowa (rozbudowa); 49,1 m2; kubatura (rozbudowa): 186 m3. Boisko o powierzchni nawierzchni - 1012,00 m2. 2)Kryta pływalnia - budynek zaprojektowano w postaci trzybryłowego obiektu, którego przeważającą kubaturę stanowi parterowa hala pomieszczeń basenowych z podbaseniem, zaplecze dla hali basenowej stanowią dwie niższe parterowe części przylegające do głównej hali basenowej i istniejącej hali sportowej. Hala zaprojektowana jest w postaci układów ramowych (żelbet + drewno klejone) i słupowo-ryglowych mieszanych układów żelbetowych piwnic. Części niższe skonstruowano w postaci podłużnego wielonawowego układu słupowo-płytowego. Ze względu na bliskość istniejącego obiektu zaprojektowano palisadę z pali żelbetowych, która przejmie napory gruntu i napory od fundamentów istniejącej hali. Ze względu na możliwość wystąpienia krótkotrwałego wysokiego stanu wód gruntowych przewidziano podwójny drenaż. Jeden bezpośrednio przy budynku w poziomie posadowienia i drugi blisko granicy działki. Rozwiązania materiałowe i techniczne: elementy fundamentowe żelbetowe monolityczne: stopy, ławy, ściany fundamentowe; izolacje przeciwwodne obiektu poniżej poziomu gruntu; elementy konstrukcyjne żelbetowe monolityczne: słupy, ściany, belki-ściany, podciągi i nadciągi, stropy, stropodachy, schody i klatka schodowa, szyb windowy, okapy i zadaszenia, niecki basenowe i zbiorniki przelewowe, mury oporowe; ściany konstrukcyjne murowane zewnętrzne i wewnętrzne; płyty żelbetowe na gruncie; konstrukcja więźby dachowej hali basenowej z drewna klejonego; poszycie dachu hali basenowej z blachy trapezowej. Budynek jest w większej części podpiwniczony. Podziemie przeznaczone będzie na pomieszczenia techniczne oraz zaplecza socjalne dla obsługi obiektu. Obiekt pływalni składa się z następujących zasadniczych części funkcjonalnych: główny hall wejściowy wraz z funkcjami strefy wejściowej (hol wejściowy basenu, kasa główna, toalety ogólnodostępne), blok szatniowo-sanitarny basenów, blok szatniowo-sanitarny saunarium, hala basenów z pomieszczeniami pomocniczymi, saunarium, zaplecze administracyjne i blok pomieszczeń socjalnych personelu, pomieszczenia techniczne i magazynowe, podbasenie, kotłownia i skład opału. Hala basenu mieści nieckę wielofunkcyjną. Zaprojektowano jeden basen zawierający trzy strefy aktywności dla różnych grup użytkowników. Strefa pływania: trzy tory pływackie dla umiejących pływać dł. 25m o głębokości 1,375 - 1,825m, wyposażona w słupki, liny drabinki itp. Strefa nauki i rekreacji: trzy tory pływackie o wymiarach dł. 12,5m o gł. 0,9-1.2m do nauki pływania, w godzinach popołudniowych, kiedy nie ma zajęć szkolnych, część niecki do nauki pływania również pełni rolę basenu rekreacyjnego (zainstalowano tam kaskadę, armatkę wodną oraz dwa stanowiska masażu podwodnego boczno-dennego). Strefę rekreacyjną wyposażono w leżanki powietrzne, ławki z masażem wodnym, 8-mio osobową wannę bąbelkową jacuzzi. Bezpośrednio z holu wejściowego dostępny jest zespół saunarium, na który składają się: sauna fińska (sucha), sauna parowa, kabina sauny infrared, zespół natrysków, w tym specjalistyczne natryski do schładzania, tężnia solankowa - miejsce do leżakowania z widokiem na ogród, taras i ogród dla użytkowników saunarium. 3)Budynek łącznika - to obiekt parterowy z płaskim dachem (stropodach) krytym papą. W ramach jego rozbudowy przewidziano: fundamenty na ławach i stopach żelbetonowych z betonu, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej, ściany kondygnacji zewnętrznych z bloczków konstrukcyjnych, stropodach na płycie żelbetonowej, pokrycie dachu z papy, ściankę działową z bloczków typu SILKA TEMPO, izolację cieplną i przeciwwilgociową, stolarkę zewn. aluminiową, tynki cementowo-wapienne, malowanie farbami lateksowymi, tynk mineralny malowany farbami elewacyjnymi, obróbki blacharskie z blachy stalowej cynkowej powlekanej. 4)Zagospodarowanie terenu - planuje się wykonać drogi wewnętrzne, plac manewrowy, 20 miejsc postojowych dla aut osobowych, 2 miejsca postojowe dla autobusów szkolnych, chodniki, znaki drogowe, ogrodzenie, zieleń i nasadzenia, oświetlenie zewnętrzne, trzy zjazdy z drogi gminnej. 5)Wielofunkcyjne boisko szkolne: zaprojektowano boisko o nawierzchni poliuretanowo-gumowej, z obrzeżami betonowymi, ogrodzenie z siatki polipropylenowej z furtką i bramą, kanalizację deszczową oraz oświetlenie LED. Boisko wyposażone zostanie w tuleje do słupków i stojaki do koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego, bramki do piłki ręcznej. 3.Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w podziale na 4 zadania: oZadanie nr 1 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, ozadanie nr 2 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej, ozadanie nr 3 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, ozadanie nr 4 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców na jedno lub dwa lub trzy lub cztery zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości umów możliwych do podpisania z jednym Wykonawcą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT89053.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39119.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT98098.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48264.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23988.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11802.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11368.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7990.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.