Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Łódź: ZP/144/2015 Dostawa wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji oraz opakowań do sterylizacji dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 317944 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/144/2015 Dostawa wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji oraz opakowań do sterylizacji dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 Wskaźniki kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego przyrządami testowymi procesu firmy GKE z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego
1. Wskaźniki chemiczne zintegrowane do kontroli wsadu sterylizacji parą wodną, w postaci pasków pokrytych polimerem, samoprzylepnych, z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu, kompatybilny z posiadanymi przyrządami testowymi procesu, z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego (firmy GKE), zgodne z normą PN EN 867-5, ISO 11 140-1 - 3 250 szt.
2. Wskaźniki do kontroli pracy sterylizatorów parowych - test symulacyjny typu Bowie Dick (134 stC; 3,5 min), w postaci samoprzylepnych pasków, pokrytych polimerem, z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego przyrządami testowymi (firmy GKE) zgodne z normą PNEN 867-4, EN ISO 11 140-4 - 1 000 szt.
Pakiet 2 Zestawy wskaźników biologicznych do posiadanych przez Zamawiającego Autoczytników z inkubatorem 3M Attest AutoReader do zastosowania zgodnie z instrukcją producenta posiadanych urządzeń.
1. Zestaw wskaźników biologicznych - do kontroli skuteczności sterylizacji parą wodną. Zestaw składający się z pakietu symulującego pakiety porowate do każdego pojedyńczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna. Wskaźniki fiolkowe, na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Wskaźniki o szybkim odczycie - ostateczny odczyt wyników po 3 godzinach, automatyczny odczyt na wyświetlaczu w posiadanym przez Zamawiającego inkubatorze z autoczytnikiem Attest AutoReader 290. - 400 szt. zestawów (w zestawie 2 szt.)
2. Zestaw wskaźników biologicznych do kontroli skuteczności sterylizacji tlenkiem etylenu. Zestaw składający się z pakietu symulującego pakiety porowate a do każdego zestawu dołączony wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna. Wskaźniki fiolkowe, na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Wskaźniki o szybkim odczycie - ostateczny odczyt wyników po 4 godzinach, odczyt automatyczny na wyświetlaczu w posiadanym przez Zamawiającego autoczytniku z inkubatorem 3M Attest AutoReader 290G. - 200 szt. zestawów (w zestawie 2 szt.)
Pakiet 3 Zestaw do kontroli pozostałości białkowych, składający się z testów oraz inkubatora do odczytu testów
1. Testy wykrywające pozostałości białka na mytych i/lub dezynfekowanych narzędziach chirurgicznych, wyrobach medycznych i innych powierzchniach. Zasada działania oparta na reakcji biuretowej. Wynik równoważny z testem nihydrynowym, oparty na PN EN ISO 15883-1. Testy bez konieczności przechowywania w lodówce. Do opakowania testów dołączona butelka płynu nawilżającego. - 650 szt.
2. Inkubator do odczytu wyniku po inkubacji w kontrolowanych warunkach temperatury, na podstawie zmiany zabarwienia. Ostateczny odczyt wyniku do 15 minut inkubacji. Dokładność pomiaru 0,1 st.C. Wyświetlacz aktualnej i nastawionej temperatury inkubacji. - 1 szt.
Pakiet 4
1. Taśma samoprzylepna, wskaźnikowa z indykatorem do pary wodnej o szer. 1,9-2,5 mm i długości 50 m, spełniająca wymogi PN EN 867-1, ISO 11140-1. Taśma supermocna, dobrze przyklejająca się do opakowań sterylizacyjnych i nie odklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. - 320 szt.
Pakiet 5
1.Wskaźnik do kontroli mycia mechanicznego narzędzi litych w postaci arkusza z substancją testową, zgodną z PN EN ISO 15 883, do stosowania w przyrządzie zapewniającym kontrolę mycia w co najmniej 2 płaszczyznach, kompatybilny z posiadanymi przez zamawiającego przyrządami testowymi STF BROWNE - 1 500 szt.
Pakiet 6
1. Wskaźnik chemiczny zintegrowany do kontroli skuteczności sterylizacji tlenkiem etylenu, klasa 5 wg ISO 11140-1, zgodny z PN EN 867-1, - 250 szt.
Pakiet 7
1. Wskaźnik do kontroli mycia narzędzi litych oraz narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej z substancja wskaźnikową, której skład zbliżony jest do krwi ludzkiej, zgodny z PN EN ISO 15883-5, kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego przyrządami testowymi SIMICON RI - 500 szt.
Pakiet 8
1. Wskaźnik do kontroli procesu dezynfekcji termicznej o parametrach 93 st.C, 10 minut, zgodny z PN EN 867-1, klasa D, ISO 11140-1 klasa 6. - 5 000 szt.
Pakiet 9
1. Wskaźnik kontroli prawidłowości zgrzewania opakowań medycznych papierowo-foliowych w zgrzewarkach rotacyjnych, rolkowych, zgodny z ISO 11607-1 - 750 szt.
Pakiet 10 - Rękawy papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu), długość rolki 200 m, gramatura papieruminimum 70 g/m2, zgodne z normą PN EN 868-3 i ISO 11607 cz.1 i 2
1. szerokość 50 mm - 14 rolek
2. szerokość 75 mm - 20 rolek
3. szerokość 100 mm - 20 rolek
4. szerokość 120 - 125 mm - 18 rolek
5. szerokość 150 mm - 19 rolek
6. szerokość 200 mm - 23 rolki
7. szerokość 250 mm - 16 rolek
8. szerokość 300 mm - 2 rolki
Pakiet 11 - Papier krepowany, miękki, w arkuszach, kolor biały/zielony naprzemiennie pakowany (gramatura papieru minimum 60g/m2), zgodny z normąPN EN 868-2.
1. rozmiar 50 x 50 cm - 23 500 arkuszy
2. rozmiar 60 x 60 cm - 48 000 arkuszy
3. rozmiar 75 x 75 cm - 17 500 arkuszy
4. rozmiar 90 x 90 cm - 16 700 arkuszy
5. rozmiar 100 x 100 cm - 1 500 arkuszy
6. rozmiar 120-130 x 150 cm - 2 700 arkuszy
Pakiet 12 - Torebki papierowo-foliowe płaskie (wskaźnik kontrolny para wodna + tlenek etylenu), gramatura min 60 g/m2 , zgodne z normą PN EN 868-3 i ISO 11607 cz.1 i 2.
1. rozmiar 75 x 150 mm - 12 000 szt.
2. rozmiar 75 x 250-270 mm - 8 400 szt.
3. rozmiar 100 x 150 mm - 23 400 szt.
4. rozmiar 100 x 200 mm - 13 400 szt.
5. rozmiar 120 x 200 mm - 96 000 szt.
6. rozmiar 150 x 200 mm - 48 700 szt.
7. rozmiar 150 x 300-320 mm - 44 000 szt.
8. rozmiar 150 x 380-400 mm - 18 000 szt.
9. rozmiar 210 x 280 mm - 21 400 szt.
10. rozmiar 210 x 350 mm - 26 700 szt.
11. rozmiar 250 x 380 mm - 9 200 szt.
12. rozmiar 270 x 350 mm - 8 200 szt.
13. rozmiar 270 x 450 mm - 21 400 szt.
Pakiet 13 -Zabezpieczenie jednorazowe do kontenerów PrimaLine
1. Zabezpieczenie jednorazowe do kontenerów PrimaLine firmy Aesculap z indykatorem do pary wodnej zgodnie z PN EN 867-1, ISO 11140-1. - 3 000 szt
33198000-4 Szpitalne wyroby papierowe, 44174000-0 Folie, 33696300-8 Odczynniki chemiczne.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 44.17.40.00 - Folia 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. 2015 poz. 876. - Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - dotyczy wszystkich pakietów - Katalogi, foldery, ulotki informacyjne oferowanego asortymentu
3. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu (Dotyczy Pakietów od 10 do 12) - Karta charakterystyki i/lub karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry wymagane opisane w Formularzu cenowym
4. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (Dotyczy Pakietu 2 pozycja 1 i 2) - Certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą referencyjną EN ISO 11138
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu /Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu /Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki, odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek oraz dostawapodstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 14 części..
- Sprzedaż i dostawa odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawy gazów i odczynników laboratoryjnych oraz odczynników do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych.
- 37.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Agilent Daco lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- 36.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Thermo Fisher Scientific lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.