eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony na dostawę ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 318022 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298994 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INNA osoba prawna- art. 3 ust. 1 pkt 3 PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu C rok produkcji 2015, spełniającego warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych dla pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262 ze zm.) i wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789 w zakresie ambulanse drogowe typu C posiadającego emisje spalin min. EURO 5. Pojazd musi posiadać ważną homologację (na samochód bazowy i zabudowę) wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2005r. Nr 108, poz.908 z późn. zm). Pojazd musi spełniać wymogi Unii Europejskiej PN-EN 1789+A1:2011. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ambulansu z przebiegiem do 100 km, zabudowanego na pojeździe bazowym z roku produkcji 2015 z pierwszą rejestracją jako pojazd ciężarowy w II półroczu 2015r. jako samochód nowy zgodnie z art. 2 pkt 10 ppkt a) ustawy z dnia 11.03.2014 o podatku od towarów i usług Dz.U. 2004 nr 54 poz. 535 z póź.zm. ( nowe środki transportu). b) Dostawa wyposażenia medycznego środka transportu spełniającego wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, określone w Załączniku nr 3 do Zarządzenia Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne; c) Montaż, uruchomienie, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, na koszt własny, udokumentowane stosownym zaświadczeniem potwierdzonym podpisem uczestników. d) Wykonywanie bezpłatnych napraw gwarancyjnych. Serwis zabudowy specjalnej i wyposażenia medycznego realizowany w siedzibie Zamawiającego, pojazdu bazowego w najbliższej ASO marki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiający zestawienie wymaganych parametrów określa załącznik nr 1 A. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do ZDROWIE Sp. z o.o. w Kwidzynie, ul. Hallera 31. Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na koszt własny. Oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie dokumenty uprawniające do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa oraz odpowiada wymaganiom opisanym w niniejszej specyfikacji. Wymagany termin realizacji zamówienia: Dostawa będzie wykonywana do dnia 20.12.2015 roku. Warunki płatności: a) Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy płatne będzie po akceptacji protokołu odbioru, w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT przez Wykonawcę; b) Faktura VAT może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania bez zastrzeżeń przez obie Strony Protokołu odbioru przedmiotu umowy; c) Wynagrodzenie, o którym mowa w lit. a powyżej, obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy; d) Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego; e) Zakazuje się pod rygorem nieważności dokonywania cesji wierzytelności, jak również zawierania innych umów pod jakimkolwiek tytułem prawnym skutkującym przeniesieniem wierzytelności na inne podmioty bez pisemnej zgody Zamawiającego; f) Przeniesienie wierzytelności wynikających z niniejszej umowy lub udzielenie poręczenia przez osobę trzecią skutkującego przeniesieniem wierzytelności na poręczyciela wymaga zgody Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W.A.S. WIETMARSCHER-POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul.Nowa 2, 87-162 Lubicz Górny, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400270,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456257,67

  • Oferta z najniższą ceną: 456257,67 / Oferta z najwyższą ceną: 456257,67

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.