eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdówdostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi, utrzymanie sieci oraz przeprowadzenie szkoleń w projekciePrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gdów - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Gdów: dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi, utrzymanie sieci oraz przeprowadzenie szkoleń w projekcie: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gdów - etap II
Numer ogłoszenia: 318026 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Gdowie , Rynek 40, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, faks 0-12 251 40 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi, utrzymanie sieci oraz przeprowadzenie szkoleń w projekcie: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gdów - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z dostosowaniem istniejącej szerokopasmowej sieci dostępowej WiFi, utrzymanie sieci oraz przeprowadzenie szkoleń w projekcie: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gdów - etap II.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.41.21.10 - Sieć internetowa 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07 października 2014r do godz. 14,00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 90859100070070000014430020 z dopiskiem: wadium - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gdów - etap II; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć u Zamawiającego w Urzędzie Gminy Gdów, Rynek 40, pok. nr 9 ( kasa ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający uzna warunek poniższy za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi być operatorem telekomunikacyjnym posiadającym uprawnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnego upoważniające do wykonywania działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego, zarejestrowanym w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej w zakresie co najmniej jako operator sieci telekomunikacyjnej, usługi telekomunikacyjnej lub udogodnień towarzyszących: Świadczenie usług telekomunikacyjnych: - usługa transmisji danych - usługa zapewniania dostępu do sieci Internet - usługa telekomunikacyjna sprzedawana we własnym imieniu i na własny rachunek, wykonywana przez innego dostawcę usług transmisja danych - usługa telekomunikacyjna sprzedawana we własnym imieniu i na własny rachunek, wykonywana przez innego dostawcę usług zapewnienie dostępu do sieci internet

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga legitymowania się wiedzą i doświadczeniem poprzez wykonanie 1. dwóch zamówień obejmujących dostawę min. 70 zestawów komputerowych wraz z drukarkami, wraz z instalacją tych zestawów, przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 400.000 PLN brutto. Przez instalację Zamawiający rozumie zainstalowanie co najmniej systemu operacyjnego, oraz podłączenie komputerów do istniejącej sieci przewodowej lub bezprzewodowej. 2. dwóch zamówień obejmujących dostawę min. 70 stacji terminalnych pracujących w technologii bezprzewodowej (WiFi lub/i WiMAX lub/i LMDS lub/i LTE lub/i VSAT), wraz z instalacją tych urządzeń, przy czym przynajmniej jedno z zamówień winno być o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku w przypadku wykonania zamówienia obejmującego łącznie wymogi opisane w pkt 1 i 2, pod warunkiem zachowania liczby zestawów komputerowych oraz stacji terminalnych i wartości zamówienia w wysokości 500.000 PLN brutto. 3. Realizację co najmniej dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniającej łącznie następujące warunki: a) serwisowanie infrastruktury teleinformatycznej bazującej na technologii bezprzewodowej, składającej się z co najmniej z 40 terminali umożliwiających dostęp do Internetu, b) serwisowanie sprzętu komputerowego będącego w użytkowaniu przez min. 40 użytkowników, c) obsługa awarii sieci urządzeń aktywnych w trybie Gwarancji Świadczenia Usług (SLA) o parametrach: maksymalnie 48 godzin na usunięcie awarii w sieci bezprzewodowej oraz zapewnienie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie (usterki, awarii) maksymalnie do 24 godzin od momentu jej zgłoszenia. 4. Realizację co najmniej jednej usługi w zakresie przeprowadzenia szkolenia w z zakresu podstaw obsługi komputera dla co najmniej 80 osób;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania potencjale, technicznym za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na złożoność projektu, Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował zespołem składającym się z minimum 4 osób (w tym lider) pełniących następujące funkcje: tj: Lider zespołu posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego dotyczącego zarządzania realizacją przedsięwzięć teleinformatycznych o wartości nie mniejszej niż 400.000 PLN. Ekspert ds. zarządzania projektem - przynajmniej jedną osobą, która może potwierdzić swoje kwalifikacje certyfikatem dokumentującym doświadczenie i wiedzę w zarządzaniu projektami. Ekspert ds. sieci bezprzewodowej posiadający kwalifikację do konfiguracji kontrolera WLAN i bezprzewodowych punktów dostępowych, posiadającą certyfikat wystawiony przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. Ekspert ds. technicznych posiadający kwalifikację do konfiguracji przełączników sieci LAN, posiadającą certyfikat na wystawiony przez producenta tych urządzeń potwierdzający wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. Ekspert ds. rozliczeń finansowych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, posiadający następujące kwalifikacje: wykształcenie co najmniej wyższe, oraz co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów unijnych oraz ukończenie co najmniej jednego kursu z rozliczania projektów ze środków unijnych Ekspert ds. szkoleń, posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe oraz co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem szkoleń z zakresu obsługi komputera i dostępu do Internetu. Ekspert ds. prawnych, posiada następujące kwalifikacje: wykształcenie co najmniej wyższe prawnicze w kierunku prawo, oraz nie mniej niż 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia pomocy prawnej związanej z prawem autorskim i prawami pokrewnymi oraz prawem gospodarczym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony poprzez posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 8a do SIWZ, należy przedłożyć: Przedmiot dostawy Wymagany dokument Komputer 1. Raport z testu wydajności SYSmark 2014 potwierdzający osiągnięcie wyników z testu: - SYSmark 2014 Overall Rating - co najmniej 930 punktów, - Office Productivity - co najmniej 950 punktów, - Media Cration - co najmniej 900 punktów, - Data/Financial Analysis - co najmniej 950 punktów, (dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu z przeprowadzonego testu); 2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji sprzętu komputerowego - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia. 3. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi PN-EN ISO co najmniej 9001:2008 lub równoważnymi w zakresie dystrybucji sprzętu komputerowego - certyfikat ISO co najmniej 9001:2008 lub równoważny dla Wykonawcy 4. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia 5. Dokument poświadczający głośność oferowanego urządzenia na poziomie maksymalnie 20 dB w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) - pomiar zgodny z normą PN-EN ISO 7779 lub równoważną oraz wykazany zgodnie z normą PN-EN ISO 9296 lub równoważną (w szczególności raport badawczy potwierdzający powyższe wymagania wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę ); 6. Karta katalogowa urządzenia Monitor 1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001:2008 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji sprzętu komputerowego - certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta urządzenia. 2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia 3. Certyfikat lub wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia normę Energy Star co najmniej 5.0 lub równoważną; 4. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż oferowany produkt odpowiada normie TCO min. 5.0 lub równoważnej, 5. Karta katalogowa urządzenia Drukarki 1. Karta katalogowa urządzenia Urządzenia radiowe WiFi 1. Karta katalogowa urządzenia Usługa pomocy technicznej 1. Dostęp do portalu demo systemu obsługi zgłoszeń awarii umożliwiający generowanie i śledzenie statusu zgłoszenia serwisowego. należy zamieścić dostęp do portalu demo poprzez wskazanie linku do strony www wraz z hasłem i nazwą użytkownika. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, z zastrzeżeniem zawartym w pkt 8.7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: a) zmniejszenie zakresu zamówienia - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych. wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu prac, konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania - stosownie do koniecznych zmian c) dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) określonego w przedmiocie zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, d) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia w stosunku do wskazanych w ofercie, pod warunkiem, że osoby zastępujące będą posiadać co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie jak osoby zastępowane, e) zmiana podwykonawcy, przy założeniu że nowy podwykonawca będzie posiadał kwalifikacje do wykonania powierzonego zakresu przedmiotu zamówienia. 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w BIP na stronie www.gdow.pl w zakł Zam. Publiczne i ogłoszenia pod nr IPZ.IV.272.ZP-25.2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gdów, Rynek 40, 32- 420 Gdów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gdów, Rynek 40, 32- 420 Gdów pok. nr 4 ( dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.