eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogoźnoPrzebudowa istniejącego chodnika na ulicy Rzeźnickiej, Ogrodowej, Prusa i Krótkiej w Rogoźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-05

Ogłoszenie nr 318033 - 2016 z dnia 2016-10-05 r.

Rogoźno: Przebudowa istniejącego chodnika na ulicy Rzeźnickiej, Ogrodowej, Prusa i Krótkiej w Rogoźnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304016 , data:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa  2, 64610   Rogoźno, państwo , woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.um@rogozno.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejącego chodnika na ulicy Rzeźnickiej, Ogrodowej, Prusa i Krótkiej w Rogoźnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INTZ.271.62.2016.ŚD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1,, Przebudowa istniejącego chodnika na ulicy Rzeźnickiej i Ogrodowej". Przedmiot zamówienia obejmuje: Inwestycja obejmuje przebudowę chodnika oraz zjazdów. Istniejące zagospodarowanie terenu Chodnik na ulicy Rzeźnickiej - Odcinek A Chodnik w stanie istniejącym posiada nawierzchnie z betonowych płytek chodnikowych oraz lokalnie z kostki brukowej i kamienia polnego. Chodnik posiada szerokość zmienną i przylega do elewacji budynków. Krawężnik na połączeniu z krawędzią jezdni jest z dobrym stanie i nie wymaga wymiany (wymianie podlega wyłącznie krawężnik na początkowym i końcowym fragmencie chodnika). Chodnik na ulicy Ogrodowej - Odcinek B i C Chodnik w stanie istniejącym posiada nawierzchnie z betonowych płytek chodnikowych oraz trylinki. Chodnik posiada szerokość zmienna i przylega do elewacji budynków. Krawężnik na połączeniu z krawędzią jezdni jest w złym stanie technicznym i wymaga wymiany na nowy. W rejonie planowanej inwestycji występuje infrastruktura techniczna podziemna i naziemna. Planowana przebudowa chodników i zjazdów nie oddziałuje na uzbrojenie terenu. Nie występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną. W ramach inwestycji przewidziano regulację wysokościową i wymianę istniejących studni i zasuw żeliwnych. Na odcinku B występuje wpust uliczny, który jest zapadnięty i z uwagi na wymianę krawężnika przewidziano jego naprawę. Zakres inwestycji * wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni i obramowań, * wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, * wykonanie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, * regulacja wysokościowa i wymiana istniejących studni i zasuw , * odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na połączeniu krawężnika i krawędzi jezdni, * wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, koloru szarego, * wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, koloru czerwonego, Konstrukcja nawierzchni: 1. Konstrukcja nawierzchni chodnika - betonowa kostka brukowa bezfazowa typ "domino", kolor szary grubości 8 cm - podsypka cementowo- piaskowej (1:10) grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 15 cm; - warstwa odcinająca z piasku: grubości 10 cm; 2. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: - betonowa kostka brukowa bezfazowa typ "domino", kolor czerwony grubości 8 cm - podsypka cementowo- piaskowej (1:10) grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 15 cm; - warstwa odcinająca z piasku: grubości 10 cm; Wody z przebudowywanych nawierzchni chodników i zjazdów zostaną odprowadzone powierzchniowo poprzez nadanie pochylenia poprzecznego w kierunki jezdni. Wody opadowe będą odprowadzane zgodnie ze stanem istniejącym. Ulice Rzeźnicka i Ogrodowa w stanie istniejącym posiadają kanalizację deszczową. Obramowanie nawierzchni a)krawężnik betonowy 15x30x100 obniżony na 3 cm - zastosowano na połączeniu chodnika z krawędzią jezdni - chodnik obniżony (na odcinku A), b)krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 3 cm - zastosowano na połączeniu chodników i zjazdów z krawędzią jezdni - chodnik obniżony (na odcinku B i C), c)krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 1 cm - zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni oraz na przejściu dla pieszych (na odcinku B i C), d)obrzeże betonowe 8x30x100 - zastosowano na obramowaniu nawierzchni chodników i zjazdów. Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę istniejących chodników i zjazdów. Na odcinku A występuje krawężnik 15x30x100 obniżony, który znajduje się w dobrym stanie. Przewidziano jedynie wymianę krawężnika na początkowym i końcowym odcinku. Na odcinku B i C nawierzchnia przebudowywanych chodników została obramowana krawężnikiem betonowym 15x22x100 obniżonym na 1 lub 3 cm w zależności od rzędnych w bramach. Nawierzchnia istniejących zjazdów zostanie wykonana z betonowej kostki brukowej typu "domino" koloru czerwonego. Pochylenie podłużne na zjazdach zostanie dostosowane do istniejącej krawędzi jezdni oraz istniejącej rzędnej w bramie. Spadki podłużne zjazdów nie ulegną zmianie w stosunku do stanu istniejącego. Przebudowywany chodnik uzyska nawierzchnię z betonowej kostki brukowej typu "domino" koloru szarego. Chodnik i zjazdy będą posiadać szerokość zmienną (do elewacji budynków) i pochylenie poprzeczne 2% w kierunki jezdni. Na odcinku B chodnik lokalnie posiada 2,0m i został obramowany od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym 8x30x100. Z uwagi na wymianę istniejących krawężników przewidziano odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na styku krawędzi jezdni z krawężnikiem. - wzór i kolor kostki brukowej należy układać zgodnie z dokumentacją techniczną, - przy wyznaczaniu położenia obramowań nawierzchni należy uwzględniać wymiary kostki brukowej w celu uniknięcia jej docinania, - każdorazowo nawierzchnię z kostki betonowej należy wystawić na 1 cm ponad krawężnik, - obramowania układać na ławie betonowej z betonu C12/15. Co 50 m stosować szczeliny dylatacyjne, - pokrywy studni telekomunikacyjnych podlegające wymianie należy wykonać w kl. min. C250, - przed rozbiórką istniejącego krawężnika należy wykonać nacięcie piłą na całej długości krawędzi jezdni i głębokości 10 cm. W przypadku uszkodzenia krawędzi jezdni należy wykonać dodatkowe cięcie i uzupełnić ubytki betonem asfaltowym AC 11 S D50/70. Zakres dodatkowych robót nawierzchniowych w przypadku uszkodzenia krawędzi wymaga uzgodnienia z Inspektorem, - przed wbudowaniem betonu asfaltowego na połączeniu krawężnika i krawędzi jezdni należy odtworzyć podbudowę stosując kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne 0/31.5, - krawężnik należy prowadzić po śladzie istniejącym w sposób pozwalający na uzyskanie minimalnej liczby załomów w planie i profilu podłużnym. Z uwagi na lokalne deformacje krawędzi jezdni przebieg krawężnika i wysokość jego wystawienia należy uzgodnić z Inspektorem w trakcie realizacji robót. 3.2,,Przebudowa istniejącego chodnika na ulicy Prusa w Rogoźnie" Przedmiot zamówienia obejmuje: Inwestycja obejmuje przebudowę chodnika, zjazdów na długości 450 m (3 zjazdów dodatkowo nie ujętych w dokumentacji projektowej). Nawierzchnia chodnika w stanie istniejącym znajduje się w złym stanie technicznym. Zjazdy w przeważającej części są w złym stanie technicznym i występuje ich zróżnicowanie pod względem standardu wykonania. Chodnik posiada szerokość zmienną w zakresie od 1,70 do 2,50 m i przylega do istniejących ogrodzeń. Krawężnik na połączeniu z krawędzią jezdni jest w złym stanie technicznym i wymaga wymiany na nowy. W rejonie planowanej inwestycji występuje infrastruktura techniczna podziemna i naziemna. Planowana przebudowa chodnika i zjazdów nie oddziałuje na uzbrojenie terenu. Nie występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną. W ramach inwestycji przewidziano regulację wysokościową i wymianę istniejących studni telekomunikacyjnych. Studnie kanalizacji sanitarnej wymagają regulacji wysokościowej. Zakres inwestycji * wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni i krawężników, * wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, * wykonanie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, * regulacja wysokościowa i wymiana istniejących studni telekomunikacyjnych, * regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji sanitarnej, * odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na połączeniu krawężnika i krawędzi jezdni, * wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, koloru szarego, * wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, koloru grafitowego, * wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika wzmocnionego z betonowej kostki brukowej, koloru szarego, * wykonanie zieleni Konstrukcja nawierzchni: 1. Konstrukcja nawierzchni chodnika - betonowa kostka brukowa bezfazowa typ "domino", kolor szary grubości 8 cm - podsypka cementowo- piaskowej (1:4) grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 10 cm; - wzmocnienie odcinające z piasku: grubości 10 cm; 2. Konstrukcja nawierzchni chodnika wzmocnionego - betonowa kostka brukowa bezfazowa typ "domino", kolor szary grubości 8 cm - podsypka cementowo- piaskowej (1:4) grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 15 cm; - wzmocnienie odcinające z piasku: grubości 10 cm; 3. Konstrukcja nawierzchni zjazdów - betonowa kostka brukowa bezfazowa typ "domino", kolor grafitowy grubości 8 cm - podsypka cementowo- piaskowej (1:4) grubości 3 cm; - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6 ÷ 9 MPa grubości 15 cm; - wzmocnienie odcinające z piasku: grubości 10 cm; Wody z przebudowywanych nawierzchni chodników i zjazdów zostaną odprowadzone powierzchniowo poprzez nadanie pochylenia poprzecznego w kierunki jezdni. Wody opadowe będą odprowadzane zgodnie ze stanem istniejącym. Ulica Prusa w stanie istniejącym posiada kanalizację deszczową. Obramowanie nawierzchni - krawężnik betonowy 15x30x100 wystawiony na 12 cm - zastosowano na połączeniu chodnika z krawędzią jezdni - chodnik wyniesiony, - krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 3 cm - zastosowano na połączeniu chodników i zjazdów z krawędzią jezdni - chodnik obniżony przed sklepem (działka nr 706), - krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 1 cm - zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni oraz na przejściu dla pieszych, - obrzeże betonowe 8x30x100 - zastosowano na obramowaniu nawierzchni chodników i zjazdów. Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę istniejącego chodnika i zjazdów. Chodnik zaprojektowano jako wyniesiony na 12 cm z lokalnym obniżeniem na 3 cm przed sklepem zlokalizowanym na działce nr 706. W miejscu tym zastosowano chodnik o wzmocnionej podbudowie. Na zjazdach krawężnik został obniżony na 1 lub 3 cm w zależności od rzędnej istniejącej bramy. Nawierzchnia istniejących zjazdów zostanie wykonana z betonowej kostki brukowej typu "domino" koloru grafitowego. Pochylenie podłużne na zjazdach zostanie dostosowane do istniejącej krawędzi jezdni oraz istniejącej rzędnej w bramie. Spadki podłużne zjazdów nie ulegną zmianie w stosunku do stanu istniejącego. Przebudowywany chodnik uzyska nawierzchnię z betonowej kostki brukowej typu "domino" koloru szarego. Chodnik i zjazdy będą posiadać szerokość zmienną (do istniejących ogrodzeń) i pochylenie poprzeczne 2% w kierunki jezdni. W linii bram i furtek oraz przy ogrodzeniach gdzie nie występuje podmurówka nawierzchnia chodnika zostanie obramowania obrzeżem betonowym 8x30x100. Z uwagi na wymianę istniejących krawężników przewidziano odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na styku krawędzi jezdni z krawężnikiem. - wzór i kolor kostki brukowej należy układać zgodnie z dokumentacją techniczną, - przy wyznaczaniu położenia obramowań nawierzchni należy uwzględniać wymiary kostki brukowej w celu uniknięcia jej docinania, - każdorazowo nawierzchnię z kostki betonowej należy wystawić na 1 cm ponad krawężnik, - obramowania układać na ławie betonowej z betonu C12/15. Co 50 m stosować szczeliny dylatacyjne, - pokrywy studni telekomunikacyjnych podlegają wymianie na nowe zgodnie z dokumentacją techniczną - opisano wymiary istniejących studni. Pokrywy studni należy wykonać w klasie A15 lub D400 zgodnie z dokumentacją techniczną, - studnie kanalizacji deszczowej należy wyregulować wysokościowo do rzędnej i spadku poprzecznego na projektowanej nawierzchni. Regulację należy wykonać stosując pierścienie dystansowe, - przed rozbiórką istniejącego krawężnika należy wykonać nacięcie piłą na całej długości krawędzi jezdni i głębokości 10 cm. W przypadku uszkodzenia krawędzi jezdni należy wykonać dodatkowe cięcie i uzupełnić ubytki betonem asfaltowym AC 11 S D50/70. Zakres dodatkowych robót nawierzchniowych w przypadku uszkodzenia krawędzi wymaga uzgodnienia z Inspektorem, - przed wbudowaniem betonu asfaltowego na połączeniu krawężnika i krawędzi jezdni należy odtworzyć podbudowę stosując kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne 0/31.5, - krawężnik należy prowadzić po śladzie istniejącym w sposób pozwalający na uzyskanie minimalnej liczby załomów w planie i profilu podłużnym. Z uwagi na lokalne deformacje krawędzi jezdni przebieg krawężnika i wysokość jego wystawienia należy uzgodnić z Inspektorem w trakcie realizacji robót. Uwaga: DO PRZEDMIARU UL. PRUSA należy doliczyć roboty związane z przebudową łącznika ul. Fabrycznej. w poz. 1.1 należy doliczyć 83m w poz. 1.2 należy doliczyć 20m^2 w poz. 1.4 należy doliczyć 80m^2 w poz. 1.5 należy doliczyć 83m w poz. 1.6 należy dodać 4,15m^3 w poz. 1.7 należy doliczyć 10m^3 w poz. 2.8 należy doliczyć 166 m^2 w poz. 3.10 należy doliczyć 115m w poz. 3.11 należy doliczyć 6,15m^3 w poz. 3.12 należy doliczyć 68m w poz. 3.14 należy doliczyć 15m w poz. 3.15 należy doliczyć 40m w poz. 3.2.16 należy doliczyć 25m^2 w poz. 3.2.17 należy doliczyć 25m^2 w poz. 3.2.18 należy doliczyć 25m^2 w poz. 3.2.19 należy doliczyć 133m^2 w poz. 3.2.20 należy doliczyć 133m^2 w poz. 3.2.21 należy doliczyć 133m^2 w poz. 3.2.22 należy doliczyć 133m^2 w poz. 3.4.27 należy doliczyć 30m^2 w poz. 3.4.28 należy doliczyć 30m^2 w poz. 3.4.29 należy doliczyć 30m^3 w poz. 3.4.30 należy doliczyć 30m^2 3.3 ,, Przebudowa istniejącego chodnika wraz z budową 10 miejsc postojowych przy ul. Krótkiej w Rogoźnie". Inwestycja obejmuje wykonanie nawierzchni chodnika, budowę 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych zlokalizowanych równolegle do krawędzi jezdni oraz przebudowę istniejących zjazdów. W stanie istniejącym w miejscu lokalizacji występują chodniki, nawierzchnie gruntowe oraz istniejące zjazdy. Nawierzchnie znajdują się w złym stanie technicznym i wymagają przebudowy. Ulica Krótka posiada nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego o szerokości koło 6,0m i spadku jednostronnym w kierunku wschodniej. Wystawienie istniejącego krawężnika na odcinku przebudowy jest zmienne, a jego stan techniczny określono jako zły. Na podstawie mapy stwierdzono występowanie infrastruktury technicznej w postaci: - sieci gazowej (g100,g150), - sieci wodociągowej (w), - sieci kanalizacyjnej sanitarnej (ks 200), - sieci kanalizacyjnej deszczowej (kd 300), - sieci telekomunikacyjnej (t), - sieci elektrycznej średniego napięcia (eSN), - sieci elektrycznej niskiego napięcia (eNN). Przed działką nr 1381 w granicy pasa drogowego występuje słup elektryczny. Geometria przebudowywanego chodnika została zaprojektowana z uwzględnieniem jego lokalizacji. W rejonie planowanej inwestycji występuje infrastruktura techniczna podziemna i naziemna. Planowana inwestycja nie oddziałuje na uzbrojenie terenu. Istniejący hydrant naziemny, który koliduje z projektowaniem chodnika zostanie przestawiony w ramach odrębnego postępowania. W związku z przebudową nawierzchni drogowych zachodzi konieczność: - regulacji wysokoościowej 2 studni kanalizacji sanitarnej, - regulacji wysokościowej 3 studni kanalizacji sanitarnej z wymianą pokrywy w kl. D400, - regulacji wysokościowej zasuwy sieci wodociągowej, - regulacji wysokościowej zasuwy hydrantu podziemnego. Parametry techniczne przebudowywanej ulicy: - szerokość pasa drogowego 10,0 m ( w miejscu lokalizacji), - szerokość projektowanych miejsc postojowych 2,55m, długość min. 6,0m), - szerokość chodnika po przebudowie 1,55 m ( chodnik odsunięty od jezdni), - zjazdy do posesji - skos 1:1, szerokość zmienna dostosowana do szerokości bram. Zakres inwestycji: * Wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni i obramowań, * Wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, * Regulacja wysokościowa studni i zasuw, * Wykonanie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, * Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na styku krawędzi jezdni z krawężnikiem, * Wykonanie konstrukcji nawierzchni miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej, koloru szarego, * Wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, koloru szarego, * Wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, koloru grafitowego, * Odtworzenie fragmentu nawierzchni progu zwalniającego z betonowej kostki brukowej, * Przestawienie istniejących znaków, * Prześwietlenie istniejących drzew oraz przycinka krzewów, * Zakładanie trawników. 3.3.1 Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: - betonowa kostka brukowa typ ,,domino", kolor szary grubość 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa (1:10) grubość 3 cm - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm=6 ÷9MPa grubość 15cm - wzmocnienie podłoża: grunt stabilizacyjny cementem Rm=5,0 MPa grubość 15cm 3.3.2 Konstrukcja nawierzchni chodnika: - betonowa kostka brukowa bez fazowa typ ,,cegiełka", kolor szary grubość 8cm - podsypka cementowa - piaskowa (1:10) grubość 3cm - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6÷9MPa grubość 10cm - warstwa odcinająca z piasku grubość 10cm 3.3.3 Konstrukcja nawierzchni zjazdów: - betonowa kostka brukowa typ ,,domino", kolor grafitowy grubość 8cm - podsypka cementowa - piaskowa (1:10) grubość 3cm - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm = 6÷9MPa grubość 12cm - wzmocnienie podłoża: grunt stabilizacyjny cementem Rm=5,0 MPa grubość 15cm 3.3.4 Odtworzenie nawierzchni progu zwalniającego: - betonowa kostka brukowa ( materia z rozbiórki istniejącego progu ) - podsypka cementowa - piaskowa (1:10) grubość 3cm - podbudowa z chudego betonu 0/31,5 Rm=6 ÷9MPa grubość 15cm - wzmocnienie podłoża: grunt stabilizacyjny cementem Rm=5,0 MPa grubość 15cm Wody z przebudowywanych nawierzchni zostaną odprowadzone powierzchniowo poprzez nadanie pochylenia poprzecznego w kierunki jezdni. Wody opadowe będą odprowadzane zgodnie ze stanem istniejącym. Ulica Krótkiej, która posiada system kanalizacji deszczowej. Wody opadowe będą odprowadzone zgodnie ze stanem istniejącym. Obramowanie nawierzchni: a) Krawężnik betowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 3 cm - zastosowano na krawędzi jezdni na całym odcinku projektowanych miejsc postojowych i zjazdów, b) Krawężnik batonowy najazdowy 15x22x1000 obniżony na 6 cm - zastosowano na obramowaniu miejsc postojowych, c) Krawężnik batonowy 15x30x100 obniżony na 1 cm - zastosowano w miejscu istniejącego dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ul. II Armii Wojska Polskiego, d) Krawężnik betonowy 15x30x100 wystawiony na 10 cm - odcinek przejściowy w rejonie skrzyżowania z ul. II Armii Wojska Polskiego oraz na obramowaniu chodnika przy jezdni, e) Obrzeże betonowe 8x30x100 - zastosowano na obramowaniu chodnika, nawierzchni zjazdów oraz miejsc postojowych. Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę istniejących zjazdów i chodników oraz budowę 10 miejsc postojowych. Nawierzchnia istniejących zjazdów zostanie wykonana z betonowej kostki brukowej typu ,,domino" koloru grafitowego. Zjazdy zostaną obramowane obrzeżem chodnikowym 8x30x100. Na połączeniu z krawędzią ul. Krótkiej zastosowano skos 1:1. Pochylenie podłużne na zajadach zostanie dostosowane do istniejącej krawędzi jezdni oraz istniejącej rzędnej w bramie. Spadki podłużne zjazdów nie ulegną zmianie w stosunku do istniejącego. Przebudowany chodnik uzyska nawierzchnię z betonowej kostki brukowej bez fazowej typu ,,cegiełka" koloru szarego i zostanie obramowany obrzeżem betonowym 8x30x100 oraz krawężnikiem betonowym 15x30x100 na połączeniu z jezdnią. Chodnik odsunięty od jezdni będzie posiadał szerokość 1,55 i pochylenie poprzeczne 2% w kierunku jezdni ul. Krótkiej. Przed działką nr 1387 zaprojektowano chodnik o szerokości 2,50dostosowany do zmieniającej się szerokości pasa drogowego oraz przebiegu istniejącego chodnika na dalszym odcinku ulicy. W ramach inwestycji zaprojektowano 10 miejsc postojowych, które zostały zlokalizowane pomiędzy istniejącymi zjazdami. Projektowane miejsca postojowe posiadają wymiary min. 2,50x6,00m. Miejsca postojowe posiadać będą pochylenie poprzeczne 2% w kierunku jezdni ul. Krótkiej. - wzór i kolor kostki brukowej należy układać zgodnie z dokumentacją techniczną, - przy wyznaczeniu podłoża obramowań nawierzchni należy uwzględnić wymiary kostki brukowej w cellu uniknięcia jej odcinania, - każdorazowo nawierzchnię z kostki betonowej należy wystawić na 1cm ponad krawężnik i obrzeże, - obramowania układać na ławie betonowej z betonu C12/15. Co 50m stosować szczeliny dylatacyjne, - zasuwy żeliwne należy wyregulować do rzędnej projektowanej nawierzchni, - studnie kanalizacji sanitarnej należy wyregulować do rzędnej projektowanej nawierzchni, - pokrywy studni zlokalizowanych w nawierzchni zjazdów i miejsc postojowych (sztuk 3) należy wymienić stosując pokrywy w klasie obciążenia D400. Regulację studni należy wykonać stosując pierścienie dystansowe, - przed rozbiórką istniejącego krawężnika należy wykonać nacięcie piłą na całej długości krawędzi jezdni i głębokości 10cm. W przypadku uszkodzenia krawędzi jezdni należy wykonać dodatkowe cięcie i uzupełnić ubytki batonem asfaltowym AC 11 S D50/70. Zakres dodatkowych robót nawierzchniowych w przypadku uszkodzenia krawędzi wymaga uzgodnienia z Inspektorem, - w związku z wykonaniem nowego krawężnika zachodzi konieczność rozbiórki istniejącego progu zwalniającego z betonowej kostki brukowej na szerokości 1,0m. Próg należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym, - przed wbudowaniem batonu asfaltowego na połączeniu krawężnika i krawędzi jezdni należy odtworzyć podbudowę stosując kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31.5, - krawężnik należy prowadzić po śladzie istniejącym w sposób pozwalający na uzyskanie minimalnej liczby załamów w planie i profilu podłużnym. Z uwagi na lokalne deformacje krawędzi jezdni przebieg krawężnika i wysokość jego wystawienia należy uzgodnić z Inspektorem w trakcie realizacji robót, - drzewa i krzewy występujące na przestrzeni projektowanego chodnika należy prześwietlić i przyciąć w zakresie zapewniający uzyskanie wymaganej skrajni chodnika, - istniejące znaki wymagają przestawienia, - oznakowanie poziome przejścia dla pieszych przy ul. II Armii Wojska Polskiego należy odtworzyć w przypadku uszkodzenia powłoki malarskiej, należy zastosować oznakowanie cienkowarstwowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT404731.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowalno - Drogowe Szymon Włodarczyk,  ,  Roszkowo 1a/4,  62-085,  Skoki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 326989,87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 326989,87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414586,48
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.