eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczenia na terench kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Poznań: Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczenia na terench kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego
Numer ogłoszenia: 318050 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279020 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczenia na terench kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczania na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Z wykonania czynności objętych zamówieniem należy sporządzić protokół z wykonania i odbioru prac - w 3 egz. (oryginały), oddzielnie dla każdego miejsca, potwierdzony podpisem przedstawiciela Sekcji Ochrony Środowiska 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 77211400-6 Usługi wycinania drzw; 77300000-3 Usługi ogrodnicze. Zamawiający posiada wszystkie wymagane decyzje administracyjne pozwalające na wycinkę drzew objętych zamówieniem. Do realizacji zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z normami oraz narzędzi i urządzeń, których koszty uwzględnił w cenie oferty. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz ponosi odpowiedzialność za działania i zaniedbania osób, którym powierzył ich realizację. Wykonawca musi posiadać urządzenia i pojazdy pozwalające na realizację zamówienia, w tym: piły mechaniczne, rębaki, podnośniki koszowe lub sprzęt pozwalający na wykonywanie prac na wysokościach, ciągnik rolniczy, samochody ciężarowe do odwozu drewna, drobny sprzęt ogrodniczy. Płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem przyjęcia wykonanych prac. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt. 6 uPzp. Zamawiający przewiduje prawo opcji do wysokości 50% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 7 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będą realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za wykonane usługi. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji: do dnia 15.12.2015r Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.30.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ABIES Szymon GRODZKI, ul. Zielonka 7, 62-095 Murowana Goślina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214840,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194969,16

  • Oferta z najniższą ceną: 194969,16 / Oferta z najwyższą ceną: 239862,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.