To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Łódź: Uzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) stylizowanych mebli gabinetowych w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi
Numer ogłoszenia: 318052 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295014 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, faks 042 6350034; 6350002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie (dostawa, montaż i ustawienie) stylizowanych mebli gabinetowych w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie stylizowanych mebli gabinetowych w gabinecie Prezesa, usytuowanym na pierwszym piętrze w budynku frontowym w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi. Zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, montaż i ustawienie mebli. W celu zachowania jednolitości umeblowania gabinetu dostarczone meble muszą być dostosowane do aktualnego umeblowania gabinetu kolorystyką, wyglądem, stylistyką oraz wykończeniem elementów (tj. kształt i kolorystyka uchwytów, intarsja kwiatowa, zakończenie dołu mebla - noga kozłowa-sarnia). 2.Specyfikacja ilościowo-jakościowa mebli gabinetowych została szczegółowo określona w załączniku nr 2. 3.Wykonawca zobowiązuje się przed sporządzeniem oferty do odbycia wizji lokalnej w czasie uzgodnionym z Zamawiającym celem zapoznania się z aktualnym stanem umeblowania u Zamawiającego między innymi w zakresie kolorystyki, dokonania stosownych pomiarów celem dostosowania oferty do potrzeb i wymagań Zamawiającego. Potwierdzeniem wizji lokalnej u Zamawiającego będzie oświadczenie podpisane przez Wykonawcę - załącznik nr 3. Niespełnianie tego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. 4.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone meble będą fabrycznie nowe. 5.Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów i rodzajów ryzyka związanych z towarem, aż do momentu, gdy zostanie on dostarczony do miejsca przeznaczenia, złożony i ustawiony. 6.Wskazane przez Zamawiającego meble tj. krzesła, fotel do stolika kawowego i stolik kawowy powinny być klejone, skręcane i ściskane na prasie w fabryce i zostać dostarczone na miejsce dostawy w całości. 7.Meble muszą być odporne na zarysowania, wycieranie, odparzenia, ślady dłoni. Muszą być przystosowane do mycia powszechnie dostępnymi środkami czyszczącymi. Wymagana klasa higieniczności E 1. 8.System mocowania elementów musi umożliwiać wielokrotny montaż i demontaż mebli bez osłabienia trwałości i solidności łączenia w zakresie umożliwiającym przenoszenie tych elementów pomiędzy pomieszczeniami. 9.Zastosowana technologia produkcji mebli musi umożliwiać rozpoczęcie ich użytkowania w terminie do 14 dni od dnia montażu w miejscu przeznaczenia. Zapach i opary (formaldehyd) nie mogą unosić się dłużej niż dwa tygodnie. 10.Meble muszą być składane przez osoby odpowiednio wykwalifikowane i przeszkolone. 11.Wykonawca udzieli gwarancji na meble gabinetowe na okres minimum 24 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru. 12.Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać wymagane prawem normy oraz posiadać niezbędne atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania. 13.Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru końcowego zobowiązany jest do wywiezienia opakowań i wszystkich pozostałości po swoich robotach, do zapewnienia czystości w miejscu dostawy oraz usunięcia wszystkich uszkodzeń budynku i otoczenia powstałych z winy Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 14.Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane, wymienione w punkcie 12 dokumenty oraz karty gwarancyjne. 15.W okresie rękojmi za wady oraz w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub do dostarczenia w tym terminie mebli i wyposażenia wolnych od wad. 16.Wykonawca przekaże Zamawiającemu do każdego zamka w komplecie dwa klucze. 17.Kolorystyka tapicerki krzeseł i fotela do stolika kawowego zostanie ustalona z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 18. Zestawienie ilościowe biurko-1 szt., komoda-1 szt., witryna narożna-2szt., stół owalny na 10 krzeseł-1 szt., krzesła do stołu-12szt., stolik kawowy-1 szt., fotel do stolika-1szt., obudowa lodówki z lodówką-1 szt., wieszak stojący z parasolnikiem-1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "JLT" JAN TRAWCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "JLT" JAN TRAWCZYŃSKI
- JLT Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Handlowa 53, Ksawerów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88782,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46364,00
Oferta z najniższą ceną: 46364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46364,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.