Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Grodzisk Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla oczyszczalni ścieków w Grodzisku Wlkp.
Numer ogłoszenia: 31805 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Kościańska 32, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 44 47 186, 44 47 187, faks wew. 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.biz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla oczyszczalni ścieków w Grodzisku Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej dla oczyszczalni ścieków w Grodzisku Wlkp. Ładowarka teleskopowa przeznaczona jest do pracy na składowisku osadu odwodnionego na oczyszczalni ścieków w Grodzisku Wlkp., które stanowi budynek o wymiarach: - długość całkowita: 42,30m - szerokość (dwa przęsła) 2x8 m - wysokość w najniższym miejscu 4,5 m. 2. Opis pojazdu łącznie z parametrami technicznymi - Wymagania zamawiającego: 1) maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji min. 2013 2) Udźwig maksymalny - minimum 3200 kg 3) Maksymalna wysokość podnoszenia - minimum 9,0 m 4) Maksymalny zasięg do przodu minimum 6,5 m 5) Udźwig na maksymalnej wysokości minimum 1500 kg 6) Udźwig na maksymalnym zasięgu minimum 500 kg 7) Silnik wysokoprężny o mocy minimum 74 kW spełniający normę emisji spalin Stage III B (TIER 4) 8) Zasadniczy układ hamulcowy hydrauliczny ze wspomaganiem na cztery koła plus hamulec postojowy minimum na dwa koła 9) Napęd mechaniczny na 4 koła (napęd 4x4) 10) Przekładnia minimum czterobiegowa 11) Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 12) Obie osie skrętne, z trzema trybami sterowania: przednia oś skrętna, obie osie skrętne, (układ kraba) 13) pompa hydrauliczna przepływie i ciśnieniu pokrywającym w całości zapotrzebowanie układu hydraulicznego przy wykonywaniu jednocześnie kilku funkcji w dwóch płaszczyznach 14) 4 koła równe z oponami o rozmiarze 24 cali 15) Pojemność zbiornika paliwa - minimum 120 l 16) Maksymalny promień skrętu po krawędziach zewnętrznych opon 3,85 m - Wyposażenie 1) Zamknięta kabina z ogrzewaniem 2) Dopuszczalny hałas w kabinie maksymalnie 80 dB 3) fotel operatora regulowany z pasem bezpieczeństwa 4) Dzielone w pełni przeszklone drzwi 5) Światło i sygnał dźwiękowy cofania 6) Światła drogowe, światło ostrzegawcze (pomarańczowe), kierunkowskazy 7) Światła robocze (2 z przodu kabiny, 1 z tyłu) 8) Wycieraczki przedniej, tylnej i dachowej szyby 9) Szyby otwierane lub uchylane 10) Wizualny i dźwiękowy sygnał przeciążenia ramienia teleskopu 11) Niezbędne wskaźniki obrotomierz, licznik motogodzin, itp. 12) Komplet lusterek zapewniający operatorowi niezbędną widoczność do tyłu 13) Zewnętrzny filtr powietrza typu cyklon 14) Instalacja hydrauliczna do wywrotu przyczepy 15) Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy 16) Gniazdo elektryczne do przyczep 17) Instalacja hydrauliczna do osprzętów 18) Zaczep transportowy obrotowy 19) Dźwignia sterująca - joystick 20) Szybkozłącze mechaniczne do wymiany osprzętów 21) Instalacja hydrauliczna do obsługi osprzętów z przodu maszyny - Osprzęty 1) Widły o nośności min. 4 000 kg 2) Łyżka do materiałów sypkich (o ciężarze min. 1t = m3 ) o pojemności minimum 2,5 m3 - Wymagania pozostałe 1) Maszyna musi spełniać warunki dopuszczenia do poruszania po drogach publicznych 2) Dokumentacja techniczno - ruchowa i instrukcja obsługi w języku polskim w języku polskim 3) Maszyna musi posiadać świadectwo CE 4) Katalog części zamiennych, adresy punktów serwisowych 5) Trójkąt ostrzegawczy 6) Gaśnica z atestem 7) Apteczka 8) Książka lub karta gwarancyjna - gwarancja na oferowany pojazd minimum 12 miesięcy (lub 200 mtg) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego 9) Reakcja serwisu nie więcej niż 3 dni robocze od zgłoszenia usterki 10) Szkolenie 9 operatorów ( w grupach minimum 4 osobowych) w zakresie obsługi i użytkowania ładowarki, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 3. Na etapie składania ofert Wykonawca winien jest załączyć specyfikację techniczną oferowanego pojazdu w języku polskim , przy czym powinna ona dokładnie określać nazwę i typ oferowanej jednostki sprzętowej, rok produkcji oraz wskazywać jego parametry eksploatacyjne zgodnie z zakresem wymaganym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza tylko urządzenie z produkcji seryjnej, które nie jest prototypem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia posiadania doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać się wykonaniem głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostarczeniu co najmniej jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej o wartości minimum 155.000,00 zł (sto pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) netto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - IDW oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - w tym celu wykaz musi być złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a dla spełnienia warunku wystarczy udowodnienie posiadania wiedzy i doświadczenia przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. Dowodami o których mowa będą: poświadczenie wystawione przez Zamawiającego na rzecz, którego dostawy były wykonane lub jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, to składa oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dostawa co najmniej jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej o wartości minimum 155.000,00 zł (sto pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) netto.; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena właściwości techniczno-eksploatacyjnych - 25
- 3 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru DOSTAWCY chyba, że ZAMAWIAJĄCY przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty DOSTAWCY, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, 3) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiany personelu DOSTAWCY i ZAMAWIAJĄCEGO, za uprzednią zgodą ZAMAWIAJĄCEGO (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 5) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO, 6) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk.biz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp.
ul. Kościańska 32
62-065 Grodzisk Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp. ul. Kościańska 32 62-065 Grodzisk Wlkp. Sekretariat (pokój nr 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Kompleksowe zagospodarowanie ścieków w zlewni rzeki Obry - Gmina Grodzisk Wlkp. współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz przetworów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Stołówek Gminnych w Grodzisku Wielkopolskim w roku 2025
- "Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie i Nadleśnictwa Grodzisk"
- "Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie i Nadleśnictwa Grodzisk"
- Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożaru w systemie zaprojektuj i wybuduj na terenie Zakładu Poprawczego w Grodzisku Wielkopolskim
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego na lata 2025-2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja parku zabytkowego położonego przy Pałacu Humnickich w Birczy etap II" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.