Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Żnin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kotłowni na świetlicę wiejską w Sielcu gm. Żnin
Numer ogłoszenia: 318060 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żninie , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301, faks 052 3031103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kotłowni na świetlicę wiejską w Sielcu gm. Żnin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku kotłowni na świetlicę wiejską w Sielcu gm. ŻNIN - II etap. W I etapie wykonano podstawowe roboty związane z przebudową budynku. Powierzchnia użytkowa po przebudowie - 99,6 m2. Roboty II etapu obejmują w szczególności: - zakup i montaż armatury i urządzeń instalacji wod.-kan., - wykonanie sufitu podwieszonego,- izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z wełny mineralnej, - izolacja przeciwwilgociowa z folii, - parapety wewnętrzne i zewnętrzne, - posadzki z płytek ceramicznych - terakota, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - stolarkę drzwiową wewnętrzną, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, - malowanie ścian, - uzupełnienie tynków zewnętrznych, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, - malowanie elewacji, - montaż instalacji odgromowej, - montaż grzejników konwektorowych, elektrycznych , naściennych, - cokół z płytek klinkierowych, - modernizacja komina - wykonanie kominów systemowych - spalinowego i wentylacyjnego z kształtek systemowych typu Schiedel, - wymiana części istniejącej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu i niezbędnymi pomiarami. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony do SIWZ przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS-ie i o niezaleganiu z opłatami, podatkami w Urzędzie Skarbowym. 4. Wymagane uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego . 5. Oświadczenie informujące, czy zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona. 6. Kosztorys ofertowy. 7. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, należy załączyć je do oferty. Podlega ono opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Żninie nr 76 8181 0000 0001 2742 2000 0001..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39 88-400 ŻNIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39 88-400 Żnin, pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Budowa remizy OSP Wawrzynki
- Oczyszczanie pomieszczeń w piwnicy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie przy ul. Dąbrowskiego 14
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.