Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Wejherowo: USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA DLA MUZEUM MARYNARKI WOJENNEJ RP
Numer ogłoszenia: 318087 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Janusz Nowara , ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 572 34 09, 0696 951 531, faks 058 572 34 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bozp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: BIURO OBSŁUGI ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA DLA MUZEUM MARYNARKI WOJENNEJ RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia realizowana na rzecz Muzeum MW przez umundurowanych pracowników ochrony fizycznej według następującego harmonogramu: a) W dni powszednie od godziny 15:30 do godziny 07:30 dnia następnego (czas trwania dyżuru 16 godz.) b) W soboty, niedziele i święta od godz. 07:30 do godz. 07:30 dnia następnego (czas trwania dyżuru 24 godz. Polegającej na: 1) bezpośredniej ochronie fizycznej, 2) przybyciu grupy interwencyjnej w czasie max. do 20 min od czasu powiadomienia i przystąpienie do działania w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia obiektu lub osób w nim przebywających; Służba ochronna w składzie jeden pracownik ochrony z zadaniem patrolowania po wyznaczonej trasie, ochrona mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, kradzieżą bądź dewastacją, Główne miejsca świadczenia usług: teren Ekspozycji Plenerowej Broni i Uzbrojenia Morskiego Muzeum MW przy ul. Sędzickiego 3. Pracownicy ochrony fizycznej przewidziani do ochrony obiektu wojskowego nie mogą posiadać statusu osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania. 1.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w okresie trwania umowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000 zł. 1.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami umowy. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) 2) Oświadczenie (zał. Nr 3 do SIWZ). 3) Oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 oraz pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy. 8) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i ludzkiego innego podmiotu, wraz z wykazem o którym mowa powyżej składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 9) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000 zł. 10) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna (jeżeli dotyczy). 11) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6, ppkt. 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1) Jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna - dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników, 2) Jeśli składającym ofertę jest spółka osobowa - jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna, dokumenty wymienione: a) w punkcie 2 wymagane są od spółki i od każdego ze wspólników..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bozp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Janusz Nowara, ul. Wąska 1/6, 84-200 Wejherowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział księgowo-finansowy Muzeum MW, 81-374 Gdynia ul. Zawiszy Czarnego1 pok. 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1406G Kielno - Kowalewo - etap III
- Pielęgnacja drzew przydrożnych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu puckiego i wejherowskiego
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- Świadczenie usługi terapii logopedycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usługi terapii fizjoterapeutycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Gminy Wejherowo oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Jaśle oraz Prokuratury Rejonowej w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2025-2026).
- ZP/22/2024 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O.
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. "
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.