Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Siemyśl: Odwóz uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich po zajęciach pozalekcyjnych, przywóz i odwóz na wycieczki turystyczno- krajoznawcze, na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy, do Ośrodka Edukacji Ekologicznej, do teatru, zakładów pracy oraz na obozy językowe w ramach projektu Równy Start
Numer ogłoszenia: 31809 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.siemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwóz uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich po zajęciach pozalekcyjnych, przywóz i odwóz na wycieczki turystyczno- krajoznawcze, na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy, do Ośrodka Edukacji Ekologicznej, do teatru, zakładów pracy oraz na obozy językowe w ramach projektu Równy Start.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Odwóz uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich po zajęciach pozalekcyjnych, przywóz i odwóz na wycieczki turystyczno- krajoznawcze, na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy, do Ośrodka Edukacji Ekologicznej, do teatru, zakładów pracy oraz na obozy językowe w ramach projektu Równy Start Usługi transportowe będą realizowane w okresie od podpisania umowy do 30.06.2014r. w dni nauki szkolnej, od poniedziałku do piątku oraz w okresie wolnym od nauki szkolnej, ustalonym każdorazowo z Koordynatorem Projektu. Zamawiane usługi transportowe będą wykonywane poza przewozami szkolnymi aktualnie realizowanymi na terenie Gminy Siemyśl Zamawiający podzielił usługi transportowe na 7 zadań: Zadanie 1 Świadczenie usług transportowych polegających na; odwozie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Zespołu Szkół w Siemyślu od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, Zadanie 2 Przywóz i odwóz uczniów na wycieczki turystyczno- krajoznawcze do: Torunia, Warszawy, Białowieży, Krakowa/ Częstochowy/Wieliczki, Stralsundu Zadanie 3 Przywóz i odwóz uczniów na zajęcia na Koszalińskim Uniwersytecie Dziecięcym Zadanie 4 Przywóz i odwóz uczniów na zajęcia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej Zadanie 5 Przywóz i odwóz uczniów do teatru (Szczecin, Koszalin) Zadanie 6 Przywóz i odwóz uczniów na zajęcia obozu językowego letniego i obozu językowego zimowego Zadanie 7 Przywóz i odwóz uczniów na zajęcia w zakładach pracy Zasady wykonywania usług transportowych: 1.przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005, Nr 108,poz.908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) 2.odwozy będą wykonywane wg załączonego rozkładu jazdy następnego dnia po dniu zawarcia umowy o przewozach, 3.autobus musi być sprawny technicznie i być przystosowany do przewozu dzieci, w okresie chłodnym zapewniającym odpowiednie sprawne ogrzewanie, 4. przewozy dzieci nie mogą być łączone z przewozem innych osób ( przewóz innych osób poza nauczycielami i uczniami w tym samym autobusie będzie podstawą do rozwiązania umowy z wykonawcą z jego winy), 5.przewozy będą wykonywane wg rozkładu jazdy ustalonego na cały okres roku szkolnego, 6.wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem 7. przewozy będą wykonywane jednym odpowiedniej pojemności autobusem - 48 osób, 8.opiekę i bezpieczeństwo przewożonych uczniów na czas wyjazdu ( wyjazd, pobyt i powrót ) zapewnia Zamawiający, 9.w koszty przejazdów ( cenę oferty ) należy wkalkulować m.in. koszty pracy kierowcy przez cały okres wyjazdu i inne koszty niezbędne związane z wyjazdem ( np. koszty wyżywienia, noclegu, itd. ) 10. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wszelkie nieprawidłowości występujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i uzgadniać z Zamawiającym wszelkie zmiany..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie; spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków w postępowaniu na podstawie analizy oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie; spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków w postępowaniu na podstawie analizy oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie; spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków w postępowaniu na podstawie analizy oświadczenia przedłożonego przez Wykonawcę, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku, tj. dysponowania osobami z uprawnieniami do prowadzenia autobusu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie; spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie; spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenia o aktualnych badaniach technicznych pojazdów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy nastąpi: 1. zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2. Konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, zatwierdzone przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W/w. zmiany muszą być dokonane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnp.bip.parsenta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im.Noblistów Polskich, ul.Szkolna 10, 78-123 Siemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół im.Noblistów Polskich, ul.Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, Sekretariat 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu WND-POKL.09.01.02-32-241/12.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.