To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-05
Ogłoszenie nr 318145 - 2016 z dnia 2016-10-05 r.
Poznań: Wykonanie studium wykonalności i przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków UE dla projektów: "Program Centrum- etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 grudnia, Pl. Wolności, Towarowa" oraz "Program Centrum - etap II - budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicy Ratajczaka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300687-2016, data:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30194-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
618 785 210, faks
61 878 50 85, e-mail
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie studium wykonalności i przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków UE dla projektów: "Program Centrum- etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 grudnia, Pl. Wolności, Towarowa" oraz "Program Centrum - etap II - budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicy Ratajczaka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.99.2016.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dla każdej z dwóch wymienionych poniżej inwestycji osobno Studium Wykonalności oraz wniosków o dofinansowanie dla projektów: - "Program Centrum - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 grudnia, Pl. Wolności, Towarowa" oraz - "Program Centrum - etap II - budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicy Ratajczaka", znajdujących się na liście projektów zidentyfikowanych dla Działania 6.1 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Oba projekty będą aplikowały o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności w trybie pozakonkursowym w ramach POIiS 2014-2020. 2) opracowanie dla każdej z inwestycji osobno: a. Studium Wykonalności Projektu - zgodnego z wymaganiami określonymi dla projektów ubiegających się o dofinansowanie w ramach Działania 6.1 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 oraz innymi obowiązującymi lub projektowanymi wytycznymi i regulaminami wspólnotowymi i krajowymi, w tym instrukcjami zawartymi w najbardziej aktualnej na dzień sporządzania Studium Wykonalności wersji "Niebieskiej Księgi JASPERS" dla sektora transportu publicznego, b. analizy kosztów i korzyści (zgodnie z wymogiem określonym w pkt. D i E formularza wniosku o dofinansowanie) wraz z arkuszem kalkulacyjnym zawierającym model finansowo-ekonomiczny, c. wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Fundusz Spójności, Priorytet VI Transport Przyjazny Środowisku, Działanie 6.1. - Rozwój publicznego transportu zbiorowego, d. opracowanie/przygotowanie wszystkich niezbędnych załączników do wniosku (w szczególności dotyczy Załącznika nr 4 oraz Załącznika nr 5, wymienionych w formularzu wniosku o dofinansowanie); w przypadku załączników dotyczących dokumentów wewnętrznych i decyzji formalnych Wykonawca zobowiązuje się udzielić wsparcia doradczego Zamawiającemu; 2. Opracowania, o których mowa w pkt 1.2) muszą być także zgodne z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju: 1) w zakresie zasad dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym, 2) w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód oraz z pozostałymi wytycznymi i dokumentami programowymi, właściwymi dla Działania 6.1 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 3. Przedmiot zamówienia sporządzony musi zostać w oparciu o koncepcję zagospodarowania przestrzeni publicznej obszaru ścisłego centrum miasta pn.: "POZNAŃ - CENTRUM OD NOWA", znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego, która przekazana zostanie Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 4. Przedmiot Zamówienia obejmuje również wsparcie Zamawiającego w procesie aplikacyjnym. W ramach wsparcia Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji opracowania analitycznego, zgodnie z ustaleniami i uwagami zgłoszonymi za pośrednictwem Zamawiającego przez instytucje zaangażowane we wdrażanie projektów unijnych, na etapie oceny wniosku o dofinansowanie projektu, w szczególności do wnoszenia poprawek i uzupełnień w opracowaniu mających na celu zapewnienie zgodności z wymaganiami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71241000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 207870.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.