eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH
Numer ogłoszenia: 31816 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, fax 071 765 68 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ ORAZ UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH ( XI Części) Część I - kompleks 8659 bud. nr 1, ul. Kurpiowska 6 Opole, Część II - kompleks 2388 bud. nr 1 i 10, ul. Walecznych 59 Kłodzko, Część III - kompleks 2389 bud. nr 1, ul. Walecznych 28 Kłodzko, Część IV - kompleks 2216 bud. nr 36, ul. Sikorskiego 6 Brzeg, Część V - kompleks7870 bud. nr 8 i kompleks 7788 bud. nr 12 Świętoszów, Część VI - kompleks 904 bud. nr 1, ul. Chrobrego Brzeg, Część VII - kompleks 2706 bud. nr 1, ul. Niemodlińska 88 Opole, Część VIII - kompleks 2216 bud. nr 35, ul. Sikorskiego 6 Brzeg, Część IX - kompleks 2388 bud. nr 4, ul. Walecznych 59 Kłodzko, Część X - kompleks 2388 bud. nr 4 (Sztab), ul. Walecznych 59 Kłodzko, Część XI - kompleks 2544 bud. nr 1, ul. Łukasiewicza 11 Kędzierzyn Koźle. Całkowita wartość zamówienia wynosi - 496 554,16 zł (netto)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu na części: I, IV, V, VII, X zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 1 727,00 zł, Część IV - 2 120,00 zł, Część V - 3 505,00 zł, Część VII - 1 703,00 zł, Część X - 2 297,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 25.02.2008 r. do godz. 9.00. Wadium w postaci bezwarunkowych poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia 25.02.2008r, do godz. 9.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy Pzp, a także spełniają warunki zawarte w SIWZ. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwe potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE zgodnie z rozporządzeniem MON (Dz. U. z 2007 r., Nr 126, poz. 876) oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - ww. dokumenty dotyczą personelu sprzątającego wykonującego obowiązki służbowe (dot. wykonawców którzy składają ofertę przetargową na część VI- XI), 3) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej TAJNE zgodnie z rozporządzeniem MON (Dz. U. z 2007 r., Nr 126, poz. 876) oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - ww. dokumenty dotyczą personelu sprzątającego wykonującego obowiązki służbowe (dot. wykonawców którzy składają ofertę przetargową na część X- XI), 4) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia zgodnie z rozporządzeniem MON (Dz. U. z 2007 r., Nr 126, poz. 876) (dot. wykonawców którzy składają ofertę przetargową na część X- XI). 5) informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Formularz Nr 2, 7) propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 8) arkusz kalkulacyjny (sporządzony zgodnie z częścią B SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - kancelaria pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleks 8659 bud. nr 1, ul. Kurpiowska 6 Opole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych - Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: 1465 m2 Mycie lamp sufitowych -30 szt. Odkurzanie i mycie grzejników - 76 m2 Mycie całych okien i parapetów - 258 m2 Mycie drzwi - 128 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych -38 mb. B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Drogi: 300 m2 Chodniki: 100 m2 Place: 350 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Pielęgnacja trawników i rabatów kwiatowych - 95 m2 Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia - 912 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia -1007 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.13.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompleks 2388 bud. nr 1 i 10, ul. Walecznych 59 Kłodzko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: bud 1: 231,40 m2 Mycie lamp sufitowych - 18 szt. Mycie boazerii, paneli ściennych - 14,08 m2 Odkurzanie i mycie grzejników - 48,60 m2 Mycie żaluzji okiennych pionowych i poziomych, rolet okiennych Okna i parapety: 123,07m2 Luksfery: 19,14 m2 Mycie drzwi - 86,55 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 43,80m2 pranie firan i zasłon - 14,21m2 Mycie lamperii - 139,50 m2 Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: bud 1: 134,95m2 Mycie lamp sufitowych - 11szt. Mycie boazerii, paneli ściennych - 2,68 m2 Odkurzanie i mycie grzejników - 42,60 m2 Mycie całych okien i parapetów Okna i parapety: 101,48 m2 Mycie drzwi - 50,70 m2 Mycie żaluzji okiennych pionowych i poziomych, rolet okiennych - 25,52 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 95,49m2 pranie firan i zasłon - 72,00m2 Mycie lamperii - 40,53m2 Mycie balustrad metalowych, poręczy drewnianych - 1,21 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kompleks 2389 bud. nr 1, ul. Walecznych 28 Kłodzko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Drogi: 346,00 m2 Chodniki: 164,00 m2 Place: 455,00 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Pielęgnacja krzewów - 207,00 m2 Pielęgnacja trawników i rabatów kwiatowych - 6291,00 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia - 6291,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.30.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompleks 2216 bud. nr 36, ul. Sikorskiego 6 Brzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: 1795 m2 Mycie lamp sufitowych - 156 szt. Odkurzanie i mycie grzejników - 40 m2 Mycie całych okien i parapetów - 377 m2 Mycie drzwi - 470 m2 pranie firan i zasłon - 2600 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych - 408 mb. B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Chodniki: 411 m2 Drogi: 90 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia - 2000 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia - 2000m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.30.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kompleks7870 bud. nr 8 i kompleks 7788 bud. nr 12 Świętoszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: 2841,76 m2 W tym: bud nr 8: 2679,00 m2, Bud nr 12: 162,76 m2 Mycie lamp sufitowych - 469 szt. Odkurzanie i mycie grzejników - 144,00 m2 Mycie całych okien i parapetów - 268,00 m2 Mycie drzwi - 246,00 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 51,92 m2 Mycie lamperii - 18,00 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych - 43,00 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kompleks 904 bud. nr 1, ul. Chrobrego Brzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: 684 m2 Mycie lamp sufitowych - 125 zt. Odkurzanie i mycie grzejników - 81,00 m2 Mycie całych okien i parapetów - 446,00 m2 Mycie drzwi - 177,00 m2 Mycie żaluzji okiennych pionowych i poziomych, rolet okiennych - 69,00 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 36,00 m2 pranie firan i zasłon - 521,00 m2 Mycie lamperii - 302,00 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych 98,00 mb. B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Drogi: 80 m2 Chodniki: 200 m2 Place: 100 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Pielęgnacja krzewów - 290 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia - 2300 m2 Pielęgnacja trawników i rabatów kwiatowych - 2300 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.30.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kompleks 2706 bud. nr 1, ul. Niemodlińska 88 Opole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości:511 m2 W tym: bud. nr 1: 363 m2, bud. nr 2: 148 m2 Mycie lamp sufitowych - 30 szt. Mycie boazerii, paneli ściennych - 5 m2 Odkurzanie i mycie grzejników - 42 m2 Mycie całych okien i parapetów - 111 m2 Mycie drzwi - 80 m2 Mycie żaluzji okiennych pionowych i poziomych, rolet okiennych - 46 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 27 m2 Mycie lamperii - 181 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych - 26 m2 B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Drogi: 3 000 m2 Chodniki: 875 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Pielęgnacja trawników i rabatów kwiatowych Rabaty: 95 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia - 11 395 m2 Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia - 11 300 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.30.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kompleks 2216 bud. nr 35, ul. Sikorskiego 6 Brzeg,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: 739,73 m2 Mycie lamp sufitowych - 61 szt. Odkurzanie i mycie grzejników - 44,00 m2 Mycie całych okien i parapetów - 97,00m2 Mycie drzwi - 151,00 m2 Mycie żaluzji okiennych pionowych i poziomych, rolet okiennych - 90,00 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 12,00 m2 pranie firan i zasłon - 17,00 m2 Mycie lamperii - 315,00 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych - 108,00 mb. B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Drogi: 420,00 Chodniki: 70,00 m2 Place: 210,00 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Pielęgnacja krzewów - 150 m2 Pielęgnacja trawników i rabatów kwiatowych - 600 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia - 750 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.30.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kompleks 2388 bud. nr 4, ul. Walecznych 59 Kłodzko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości 393,54 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kompleks 2388 bud. nr 4 (Sztab), ul. Walecznych 59 Kłodzko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości 2200,65 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kompleks 2544 bud. nr 1, ul. Łukasiewicza 11 Kędzierzyn Koźle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A: Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych Całkowita powierzchnia pozioma (podłogi) do utrzymania w czystości: 871m2 Mycie lamp sufitowych - 189 szt. Mycie boazerii, paneli ściennych - 134 m2 Odkurzanie i mycie grzejników - 28 m2 Mycie drzwi - 241 m2 Mycie całych okien i parapetów: Okna:459 m2, Luksfery: 22 m2 Pranie wykładzin i dywanów - 478 m2 pranie firan i zasłon - 248 m2 Mycie balustrad metalowych, drewnianych - 24mb. B: Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych: Chodniki: 120 m2 Place: 300 m2 C: Utrzymanie terenów zielonych Koszenie trawy, wywóz odpadów zebranych podczas koszenia - 510,00 m2 Grabienie liści, wywóz odpadów zebranych podczas grabienia - 510,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00-1, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.00.00-2, 90.21.30.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.