eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Kraków: Świadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego
Numer ogłoszenia: 318271 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. , Al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6401940, faks 012 6401945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS CZYNNOŚCI DORADCY TECHNICZNEGO: 1. Dobór narzędzi monitoringu przebiegu realizacji Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 2. Audyt harmonogramu głównego Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 3. Audyt planu kosztów, harmonogramu finansowego w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 4. Audyt harmonogramu zamówień publicznych, które będą konieczne do przeprowadzenia w celu prawidłowej realizacji Inwestycji. 5. Audyt i weryfikacja dokumentacji projektowej dotyczącej Inwestycji. 6. Sporządzenie tabeli ryzyk Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 7. Zdefiniowanie procedury zarządzania zmianami w Projekcie w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 8. Ocena i Audyt systemu zarządzania kosztami w Projekcie w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 9. Przygotowanie miesięcznych raportów monitorujących Projekt w części dotyczącej zadań inwestycyjnych w uzgodnionym z Inwestorem zakresie. 10. Przygotowanie raportu końcowego z realizacji Inwestycji oraz z realizacji niniejszego zamówienia. 11. Przygotowywanie raportów ad hoc w zakresie i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Monitoring działań Inwestora, wykonawców dokumentacji projektowej, wykonawców robót budowlanych, urzędów i innych osób trzecich uczestniczących w realizacji Inwestycji. 13. Monitoring ryzyk Inwestycji. 14. Organizacja współpracy i doradztwo w sprawach urzędowych w celu uzyskania niezbędnych opinii, zgód, pozwoleń itp. dla celów skutecznej i terminowej realizacji Inwestycji. 15. Monitorowanie i udział w imieniu Zamawiającego w procesie doprowadzenia dla Inwestycji przyłączy: teletechnicznego, energetycznego, gazowego oraz wodno-kanalizacyjnego. 16. Uczestnictwo w spotkaniach, zebraniach, negocjacjach z władzami lokalnymi, dostawcami mediów, właścicielami sąsiednich działek oraz innymi osobami/podmiotami wskazanymi przez Zamawiającego. 17. Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne dotyczących bieżącej realizacji Inwestycji poprzez: sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalanie szacunkowej wartości zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych projektów pism związanych z prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniem. 18. Współpraca z Inżynierem Kontraktu lub Projektantem w ramach pełnionego nadzoru autorskiego, zamiennych projektów wykonawczych, optymalizacji kosztów. Czynność obejmuje w szczególności analizę, opiniowanie i weryfikację dokumentacji projektowej oraz nadzór nad dokumentacją zamienną. 19. Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcą robót budowlanych, wykonawcą dokumentacji projektowej, Inżynierem Kontraktu w zakresie realizowanej inwestycji. 20. Kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji powykonawczej pod kątem zgodności z wymogami przepisów prawa budowlanego, kompletności oraz przyszłej eksploatacji budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych 21. Udział oraz audyt wszelkich prób, rozruchów, sprawdzeń i pomiarów przed odbiorowych w celu potwierdzenia uzyskania zakładanych wydajności i sprawności instalacji i systemów. 22. Współpraca i udział w przygotowaniu i organizacji odbioru końcowego inwestycji przez Inwestora. 23. Współpraca przy przygotowaniu wniosku o pozwolenie na użytkowanie i udział w odbiorach urzędowych Inwestycji. 24. Współudział nad przeprowadzeniem usunięcia wszelkich usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów inwestorskich lub w ramach uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 25. Współudział w przekazaniu budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych użytkownikowi włącznie z zestawieniem i przekazaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi itp. 26. Udział w przygotowaniu do odbiorów i włączenia do użytkowania przyłączy oraz włączenia do dróg publicznych. Występowanie w imieniu Zamawiającego (jako pełnomocnik) w odbiorach i włączeniach do użytkowania przyłączy oraz włączenia do dróg publicznych. 27. Współudział w zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń przedstawicieli przyszłego użytkownika budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych w zakresie obsługi instalacji i systemów funkcjonujących w obiekcie. 28. Udział w przeglądach gwarancyjnych budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych. 29. Przygotowanie opinii lub innych dokumentów koniecznych do prawidłowej realizacji Inwestycji na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, a przekazywanych Wykonawcy w formie elektronicznej, faxem lub osobiście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i/lub oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.1) SIWZ tj. oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na świadczeniu usług w zakresie przedmiotu zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania co najmniej dwóch usług, których przedmiotem było/jest świadczenie usług doradczych w zakresie doradztwa technicznego i finansowego dla inwestycji w zakresie robót budowlanych o wartości kontraktu co najmniej 50 mln zł brutto. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.2) SIWZ tj. oświadczenia, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ,oraz wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej dwóch usług, o których mowa w punkcie IX.2.2) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem następujących informacji, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ: (i) data wykonanej/wykonywanej usługi (ii) nazwa i dane kontaktowe Zamawiającego usługę, (iii) opis wykonanej/wykonywanej usługi (iv) wartość umowy/kontraktu na roboty budowlane dla którego wykonawca świadczył usługi doradztwa technicznego i finansowego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Lidera Zespołu: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawne lub techniczne wykonanie co najmniej jednej usługi doradztwa technicznego dla inwestycji w zakresie robót budowlanych (budowa budynku) o wartości kontraktu dla robót budowlanych - 50 mln. zł. b)Specjalista ds. projektowania: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu, w tym zaprojektowanie przynajmniej 1 budynku o następujących minimalnych parametrach -powierzchnia całkowita: 12 000 m2 -powierzchnia użytkowa: 8 000m2 - kubatura: 51 000 m3 - liczba kondygnacji: 2 c) Specjalista ds. budowlanych: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami ogólnobudowlanymi w tym co najmniej jedna nadzorowana lub kierowana robota budowlana o wartości co najmniej 50 mln. zł brutto d) Specjalista ds. robót gazowych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności gazowej e) Specjalista ds. robót wodono-kanalizacyjnych wykształcenie wyższe techniczne minimalne doświadczenie i kwalifikacje minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności wodno-kanalizacyjnej f) Specjalista ds. robót elektrycznych i elektroenergetycznych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie X.1.3) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Lidera Zespołu: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawne lub techniczne wykonanie co najmniej jednej usługi doradztwa technicznego dla inwestycji w zakresie robót budowlanych (budowa budynku) o wartości kontraktu dla robót budowlanych - 50 mln. zł. b)Specjalista ds. projektowania: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu, w tym zaprojektowanie przynajmniej 1 budynku o następujących minimalnych parametrach -powierzchnia całkowita: 12 000 m2 -powierzchnia użytkowa: 8 000m2 - kubatura: 51 000 m3 - liczba kondygnacji: 2 c) Specjalista ds. budowlanych: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami ogólnobudowlanymi w tym co najmniej jedna nadzorowana lub kierowana robota budowlana o wartości co najmniej 50 mln. zł brutto d) Specjalista ds. robót gazowych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności gazowej e) Specjalista ds. robót wodono-kanalizacyjnych wykształcenie wyższe techniczne minimalne doświadczenie i kwalifikacje minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności wodno-kanalizacyjnej f) Specjalista ds. robót elektrycznych i elektroenergetycznych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie X.1.3) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.4) SIWZ wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi załączyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi zmiana terminu wykonania umowy spowodowana siłą wyższą oraz okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, których nie był w stanie przewidzieć. 3) Nastąpi zmiana zakresu przedmiotu umowy, której to zmiany w chwili zawarcia umowy strony nie mogły przewidzieć. 4) Zmianą zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.3 (Wspieranie ośrodków innowacji) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.