Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Kraków: Świadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego
Numer ogłoszenia: 318271 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. , Al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6401940, faks 012 6401945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS CZYNNOŚCI DORADCY TECHNICZNEGO: 1. Dobór narzędzi monitoringu przebiegu realizacji Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 2. Audyt harmonogramu głównego Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 3. Audyt planu kosztów, harmonogramu finansowego w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 4. Audyt harmonogramu zamówień publicznych, które będą konieczne do przeprowadzenia w celu prawidłowej realizacji Inwestycji. 5. Audyt i weryfikacja dokumentacji projektowej dotyczącej Inwestycji. 6. Sporządzenie tabeli ryzyk Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 7. Zdefiniowanie procedury zarządzania zmianami w Projekcie w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 8. Ocena i Audyt systemu zarządzania kosztami w Projekcie w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 9. Przygotowanie miesięcznych raportów monitorujących Projekt w części dotyczącej zadań inwestycyjnych w uzgodnionym z Inwestorem zakresie. 10. Przygotowanie raportu końcowego z realizacji Inwestycji oraz z realizacji niniejszego zamówienia. 11. Przygotowywanie raportów ad hoc w zakresie i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Monitoring działań Inwestora, wykonawców dokumentacji projektowej, wykonawców robót budowlanych, urzędów i innych osób trzecich uczestniczących w realizacji Inwestycji. 13. Monitoring ryzyk Inwestycji. 14. Organizacja współpracy i doradztwo w sprawach urzędowych w celu uzyskania niezbędnych opinii, zgód, pozwoleń itp. dla celów skutecznej i terminowej realizacji Inwestycji. 15. Monitorowanie i udział w imieniu Zamawiającego w procesie doprowadzenia dla Inwestycji przyłączy: teletechnicznego, energetycznego, gazowego oraz wodno-kanalizacyjnego. 16. Uczestnictwo w spotkaniach, zebraniach, negocjacjach z władzami lokalnymi, dostawcami mediów, właścicielami sąsiednich działek oraz innymi osobami/podmiotami wskazanymi przez Zamawiającego. 17. Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne dotyczących bieżącej realizacji Inwestycji poprzez: sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalanie szacunkowej wartości zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych projektów pism związanych z prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniem. 18. Współpraca z Inżynierem Kontraktu lub Projektantem w ramach pełnionego nadzoru autorskiego, zamiennych projektów wykonawczych, optymalizacji kosztów. Czynność obejmuje w szczególności analizę, opiniowanie i weryfikację dokumentacji projektowej oraz nadzór nad dokumentacją zamienną. 19. Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcą robót budowlanych, wykonawcą dokumentacji projektowej, Inżynierem Kontraktu w zakresie realizowanej inwestycji. 20. Kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji powykonawczej pod kątem zgodności z wymogami przepisów prawa budowlanego, kompletności oraz przyszłej eksploatacji budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych 21. Udział oraz audyt wszelkich prób, rozruchów, sprawdzeń i pomiarów przed odbiorowych w celu potwierdzenia uzyskania zakładanych wydajności i sprawności instalacji i systemów. 22. Współpraca i udział w przygotowaniu i organizacji odbioru końcowego inwestycji przez Inwestora. 23. Współpraca przy przygotowaniu wniosku o pozwolenie na użytkowanie i udział w odbiorach urzędowych Inwestycji. 24. Współudział nad przeprowadzeniem usunięcia wszelkich usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów inwestorskich lub w ramach uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 25. Współudział w przekazaniu budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych użytkownikowi włącznie z zestawieniem i przekazaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi itp. 26. Udział w przygotowaniu do odbiorów i włączenia do użytkowania przyłączy oraz włączenia do dróg publicznych. Występowanie w imieniu Zamawiającego (jako pełnomocnik) w odbiorach i włączeniach do użytkowania przyłączy oraz włączenia do dróg publicznych. 27. Współudział w zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń przedstawicieli przyszłego użytkownika budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych w zakresie obsługi instalacji i systemów funkcjonujących w obiekcie. 28. Udział w przeglądach gwarancyjnych budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych. 29. Przygotowanie opinii lub innych dokumentów koniecznych do prawidłowej realizacji Inwestycji na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, a przekazywanych Wykonawcy w formie elektronicznej, faxem lub osobiście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i/lub oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.1) SIWZ tj. oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na świadczeniu usług w zakresie przedmiotu zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania co najmniej dwóch usług, których przedmiotem było/jest świadczenie usług doradczych w zakresie doradztwa technicznego i finansowego dla inwestycji w zakresie robót budowlanych o wartości kontraktu co najmniej 50 mln zł brutto. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.2) SIWZ tj. oświadczenia, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ,oraz wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej dwóch usług, o których mowa w punkcie IX.2.2) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem następujących informacji, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ: (i) data wykonanej/wykonywanej usługi (ii) nazwa i dane kontaktowe Zamawiającego usługę, (iii) opis wykonanej/wykonywanej usługi (iv) wartość umowy/kontraktu na roboty budowlane dla którego wykonawca świadczył usługi doradztwa technicznego i finansowego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Lidera Zespołu: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawne lub techniczne wykonanie co najmniej jednej usługi doradztwa technicznego dla inwestycji w zakresie robót budowlanych (budowa budynku) o wartości kontraktu dla robót budowlanych - 50 mln. zł. b)Specjalista ds. projektowania: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu, w tym zaprojektowanie przynajmniej 1 budynku o następujących minimalnych parametrach -powierzchnia całkowita: 12 000 m2 -powierzchnia użytkowa: 8 000m2 - kubatura: 51 000 m3 - liczba kondygnacji: 2 c) Specjalista ds. budowlanych: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami ogólnobudowlanymi w tym co najmniej jedna nadzorowana lub kierowana robota budowlana o wartości co najmniej 50 mln. zł brutto d) Specjalista ds. robót gazowych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności gazowej e) Specjalista ds. robót wodono-kanalizacyjnych wykształcenie wyższe techniczne minimalne doświadczenie i kwalifikacje minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności wodno-kanalizacyjnej f) Specjalista ds. robót elektrycznych i elektroenergetycznych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie X.1.3) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Lidera Zespołu: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawne lub techniczne wykonanie co najmniej jednej usługi doradztwa technicznego dla inwestycji w zakresie robót budowlanych (budowa budynku) o wartości kontraktu dla robót budowlanych - 50 mln. zł. b)Specjalista ds. projektowania: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu, w tym zaprojektowanie przynajmniej 1 budynku o następujących minimalnych parametrach -powierzchnia całkowita: 12 000 m2 -powierzchnia użytkowa: 8 000m2 - kubatura: 51 000 m3 - liczba kondygnacji: 2 c) Specjalista ds. budowlanych: minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami ogólnobudowlanymi w tym co najmniej jedna nadzorowana lub kierowana robota budowlana o wartości co najmniej 50 mln. zł brutto d) Specjalista ds. robót gazowych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności gazowej e) Specjalista ds. robót wodono-kanalizacyjnych wykształcenie wyższe techniczne minimalne doświadczenie i kwalifikacje minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności wodno-kanalizacyjnej f) Specjalista ds. robót elektrycznych i elektroenergetycznych minimalne doświadczenie i kwalifikacje wykształcenie wyższe techniczne minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie X.1.3) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.4) SIWZ wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi załączyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi zmiana terminu wykonania umowy spowodowana siłą wyższą oraz okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, których nie był w stanie przewidzieć. 3) Nastąpi zmiana zakresu przedmiotu umowy, której to zmiany w chwili zawarcia umowy strony nie mogły przewidzieć. 4) Zmianą zakresu rzeczowego lub finansowego realizowanego Projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.3 (Wspieranie ośrodków innowacji) Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa kompleksu edukacyjno-opiekuńczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą sportową"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.