Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Tuchola: roboty remontowe związane z wymianą stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi
Numer ogłoszenia: 318278 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , pl. Wolności 23, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 559 08 00, faks 0-52 559 08 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe związane z wymianą stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na II piętrze i poddaszu oraz wymiana parapetów wewnętrznych w budynku urzędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie niżej wyszczególnionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie) z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie), 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaświadczenia składa każdy z podmiotów występujących wspólnie), 5) wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych (co najmniej trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł. brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, listy polecające, opinie, itp.) z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik do SIWZ, 6) polisę, a w przypadki jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego z przedmiarem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.tuchola.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
Plac Wolności 23
89- 500 Tuchola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego sekretariat pok. 201 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg na os. Kopernika w Tucholi, z podziałem na części
- "Wymiana szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne poprzez budowę boiska przy ZSLiT w Tucholi"
- "Zakup samochodu ciężarowego"
- "Budowa sieci ścieżek rowerowych na terenie powiatu Tucholskiego w celu kanalizacji ruchu turystycznego - etap I"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Wymiana okien drewnianych wraz z robotami towarzyszącymi w Bud. Głównym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 w ramach umowy o dof. nr FENX.01.01-IW.01-0069/24.
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
- Prace remontowe związane z aranżacją istniejącego pomieszczenia w budynku radomskiego centrum sportu zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Struga 63
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.