Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Wrocław: Dostawa ciekłego azotu w okresie 24 miesięcy wraz z dzierżawą zbiornika stacjonarnego o pojemności od 7 500 kg do 10 000 kg
Numer ogłoszenia: 318281 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu , ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciekłego azotu w okresie 24 miesięcy wraz z dzierżawą zbiornika stacjonarnego o pojemności od 7 500 kg do 10 000 kg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Dostawa ciekłego azotu. a)Wykonawca zobowiązany jest do terminowej dostawy ciekłego azotu z możliwością natychmiastowego zapewnienia dostaw, b)Zamawianie azotu odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego lub zgodnie z monitoringiem zużycia azotu, c)Dostawa ciekłego azotu musi odbywać się w sposób zapewniający ciągłość zasilania ciekłym azotem istniejących pracujących urządzeń Zamawiającego, od momentu zamontowania nowego zbiornika do chwili demontażu, d)Dzienne średnie zużycie ciekłego azotu wynosi 622,00 kg/24 h, e)Jakość ciekłego azotu powinna być zgodna z normą: PN-C-84919:1997. 2.2. Dzierżawa i dozór zbiornika. a)Dzierżawa zbiornika stacjonarnego obejmuje także montaż (w momencie demontażu zbiornika poprzedniego), podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej urządzenia RCKiK we Wrocławiu oraz demontaż po zakończeniu terminu umowy, b)Dzierżawa zbiornika będzie odbywać się przez okres 24 miesięcy, serwis zbiornika będzie prowadzony na koszt Wykonawcy, w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania azotu na czas naprawy zbiornika, c) Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego, d) Wykonawca zapewni dokumentację Techniczno-Ruchową zbiornika w języku polskim i przeszkoli personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego oraz sporządzi oznakowanie zbiornika na azot w dniu protokolarnego przekazania zbiornika. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy, przez okres 24 miesięcy oraz: - dostawa i montaż zbiornika na ciekły azot o pojemności od 7 500 kg do 10 000 kg w terminie 14 dni od podpisania umowy na miejsce obecnie eksploatowanego zbiornika, - pierwsza dostawa ciekłego azotu po protokolarnym przekazaniu zbiornika na ciekły azot Kierownikowi Działu Technicznego Zamawiającego w terminie 14 dni od podpisania umowy. 4. Warunki płatności: a) za każdorazową dostawę ciekłego azotu, wykonaną zgodnie z umową, wynoszą 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury VAT, b) z tytułu czynszu dzierżawnego zbiornika na ciekły azot - 30 dni licząc od ostatniego dnia miesiąca, którego płatność dotyczy, na podstawie faktur VAT doręczonych Zamawiającemu. 5. Warunki gwarancji: a) Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji na zbiornik na ciekły azot liczonej od daty protokolarnego przekazania Kierownikowi Działu Technicznego Zamawiającego. b) Wykonawca gwarantuje bezpłatny, całodobowy serwis techniczny zbiornika na ciekły azot. W przypadku awarii ww. zbiornika zapewniamy inne urządzenie do przechowywania azotu na czas naprawy zbiornika. c) Wykonawca deklaruje się do usuwania stwierdzonych wad w zbiorniku na ciekły azot niezwłocznie w momencie uzyskania wiadomości o ich istnieniu. Usterki występujące w elementach wyposażenia technicznego Wykonawca zobowiązuje się usunąć niezwłocznie. d) Wykonawca zapewnia rejestrację i okresowe przeglądy zbiornika na ciekły azot przez Urząd Dozoru Technicznego. Zakres zamówienia - 24 miesiące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.500,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, Wykonawcę ubezpieczonego od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odnośnie przedmiotu zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 3. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium, (jeżeli wadium jest wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o wybranej formie dokumentu wadialnego, który zostanie złożony w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego tj. w pokoju nr S.3.07 A do dnia 01.12.2008 r. do godz. 09:00). 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3) 8. Zaakceptowane projekt umowy (załącznik nr 4) 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2 ww. Rozporządzenia. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) specyfikacja techniczno - ruchowa zbiornika napisana w języku polskim. b) oświadczenie Wykonawcy, że jakość azotu ciekłego stanowiącego przedmiot zamówienia jest zgodna z normą : PN-C-84919:1997. Ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oprócz dokumentu z poz.1). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. nr S.4.05..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław, Sekretariat pok. S.3.07A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.