eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUsługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej polskich przedsiębiorców regionu świętokrzyskiego oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach w dniach 15-21 października 2016r. na targi SIAL w Paryżu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-05

Ogłoszenie nr 318306 - 2016 z dnia 2016-10-05 r.

Kielce: Usługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej polskich przedsiębiorców regionu świętokrzyskiego oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach w dniach 15-21 października 2016r. na targi SIAL w Paryżu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Programu Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020; projekt: Świętokrzyskie - hard to pronunce, easy to do business in, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.4 Promocja gospodarcza kluczowych branż gospodarki regionu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302328-2016, data:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, krajowy numer identyfikacyjny 291019005, ul. al. IX Wieków Kielc  3, 25-516  Kielce, państwo , woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, faks 41 3445265, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej polskich przedsiębiorców regionu świętokrzyskiego oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach w dniach 15-21 października 2016r. na targi SIAL w Paryżu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA-III.272.1.46.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej polskich przedsiębiorców regionu świętokrzyskiego oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach w dniach 15-21 października 2016r. na targi SIAL w Paryżu, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2. Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja sektora spożywczo-przetwórczego regionu świętokrzyskiego na rynkach zagranicznych. 3. Misja gospodarcza odbędzie się w dniach 15 - 21 października 2016r. w Paryżu (Francja) i jego okolicach. 4. Uczestnicy wyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy z branży spożywczo-przetwórczej - 6 osób oraz 4 osoby reprezentujące zamawiającego - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - COIiP (łącznie 10 osób). 5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił moderatora czuwającego nad prawidłowym przebiegiem misji gospodarczej oraz tłumacza konsekutywnego, posługującego się biegłą znajomością języka polskiego, francuskiego i angielskiego, który będzie towarzyszył uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedna osoba łączy dwie funkcje. 6.W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym: a. transport lotniczy i lądowy, b. ubezpieczenie uczestników, c.zapewnienie biletów wejściowych na teren targów, d.zakwaterowanie, e.wyżywienie. b)obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego. c) zapewnienie materiałów promocyjnych dla wszystkich uczestników wyjazdowej misji gospodarczej. d)prowadzenie listy obecności oraz oznaczenie pomieszczeń, w których odbywać się będą spotkania. e) opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy - umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - nie później niż 24 godziny przed terminem wyjazdu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 63000000-9
Dodatkowe kody CPV: 63510000-7, 55100000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT75123.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CRISTAL TRAVELNET Sp. z o.o. ,  przetargi.crisaltravelnet@gmail.com,  ul. Mickiewicza 15,  19-300,  EŁK,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63890.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108900.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.