To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-24
Ogłoszenie nr 31832 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.
Sośnicowice: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sośnicowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10010 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16648
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, krajowy numer identyfikacyjny
53994000000, ul.
Rynek
19,
44153
Sośnicowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 2387191 w. 330, faks
322 387 550, e-mail
um@sosnicowice.pl
Adres strony internetowej (URL): sosnicowice.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sośnicowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ,,Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sośnicowice" obejmującego obszar całej gminy tj. 11.634 ha, będącego realizacją uchwały Rady Miejskiej w Sośnicowicach Nr XLI/352/2014 z dnia 5.06.2014r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sośnicowice (uchwała stanowi załącznik nr A do opisu przedmiotu zamówienia). Jest to kontynuacja prac nad projektem planu przerwanych na etapie zatwierdzonej koncepcji. Odstąpienia od umowy na wykonanie przedmiotowego zadania dokonano z wyłącznej winy Wykonawcy. 1. Zakres sporządzania planu miejscowego obejmuje: a) Sporządzenie tekstu i rysunku projektu planu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz. U. z 2016 r., poz. 778). Opracowanie projektu planu z wykorzystaniem istniejącej, wykonanej w formacie (*.tif), ogólnej koncepcji planu, z przedstawieniem kolejnych etapów projektowania do akceptacji Zamawiającego. Zakres opracowania określony jest w art. 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). b) Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353). Zamawiający przekaże uzyskane uzgodnienia z PPIS w Gliwicach i RDOŚ w Katowicach dotyczące zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko m.p.z.p. c) Sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. d) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). e) Kontynuacja kompletowania dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumentację formalno-prawną (pisma, ogłoszenia, obwieszczenia, zawiadomienia, potwierdzenia doręczeń) dotyczącą wszczęcia procedury tworzenia m.p.z.p., wykaz odpowiedzi i wniosków nadesłanych na zawiadomienie Burmistrza Sośnicowic o podjęciu przez Radę Miejską w Sośnicowicach uchwały nr XLI/352/14 z dnia 5 czerwca 2014r. f) Sporządzenie projektu planu miejscowego zgodnie z przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. g) W przypadku zmian ustawowych dostosowanie projektu planu do zmienionych przepisów prawa. h) Przygotowanie kompletu dokumentów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, w ilościach zgodnych z rozdzielnikami. i) Uczestniczenie w posiedzeniach: Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, Komisjach Rady Gminy Sośnicowice, sesjach Rady Gminy Sośnicowice oraz udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w planie. j) Uczestniczenie w spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. k) Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu planu. l) Uzyskanie opinii i uzgodnień właściwych instytucji i organów. ł) Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu. m) Udział w dyskusji publicznej i przygotowanie z niej protokołu. n) Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych uwag dotyczących projektu planu i wniesienie ewentualnych poprawek. o) Opracowanie ostatecznej wersji planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedstawienia Radzie Gminy Sośnicowice do uchwalenia; p) Doprowadzenie do opublikowania uchwały w sprawie przedmiotowego planu w dzienniku urzędowym województwa; 2. Forma opracowania projektu planu miejscowego: Część tekstowa planu ma być redagowana w edytorze tekstu z zastosowaniem formatowania przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi programu, w szczególności w zakresie numeracji i wypunktowania. Ponadto część tekstowa planu musi spełniać wymogi stawiane przez rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie "zasad techniki prawodawczej" (t.j. Dz. U. 2016 r., poz. 283). Część tekstowa miejscowego planu ma być sporządzona w formacie *.doc lub *.odt i *.pdf. Ostateczna wersja uchwały w sprawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ma być sporządzona w formacie *.xml. I. W formie analogowej (wydruk) w skali 1:1000 należy przekazać: 1) całość opracowania (plansze, teksty oraz prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych) - w czterech egzemplarzach kolorowych oraz 2 egzemplarze dokumentacji formalnoprawnej (oryginał i kopia). 2) jeden komplet opracowania składający się z tekstu planu, rysunku planu pociętego do formatu A1 lub A0 i zalaminowanego z marginesem umożliwiającym złożenie. II. W formie elektronicznej: 1) 1 egz.: plik uchwały z podpisem elektronicznym oraz wersje nieedytowalne dokumentów (teksty planu, prognoza oddziaływania na środowisko, prognoza skutków finansowych), rysunek planu w układzie geodezyjnym 2000, w formacie *.pdf, *.jpg. *.tiff lub innych formatach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 2) 1 egz.: plik uchwały z podpisem elektronicznym oraz wersje edytowalne dokumentów (tekst planu, prognoza oddziaływania na środowisko, prognoza skutków finansowych), część graficzna opracowana w układzie geodezyjnym 2000. Informacja graficzna przedstawiona na mapie powinna być zapisana w sposób obiektowy, z wykorzystaniem systemu GIS (format *.shp), wykonana z zachowaniem topologii obiektów powierzchniowych i liniowych (tj. styczność obiektów, brak dziur w geometrii obiektów, nienakładanie się wykluczających się wzajemnie obiektów) oraz z uwzględnieniem zabiegów kartograficznych stosowanych na mapach takich jak zmiana grubości linii, przesunięcia kartograficzne obiektów. Sposób narysowania obiektów powinien umożliwiać prowadzenie analiz przestrzennych z wykorzystaniem relacji topologicznych. Informacja przestrzenna powinna być uporządkowana w warstwach tematycznych. Warstwy tematyczne powinny zawierać obiekty tego samego typu (obszary, punkty, linie). Z obiektami graficznymi powinna być skojarzona baza danych zawierająca informacje opisujące poszczególne obiekty przestrzenne. a) wykonawca zobowiązany jest do utworzenia pięciu warstw wektorowych (uwzględniając powyższe wytyczne) i uzupełnienia danymi tabel atrybutów według poniższych wzorów tabel atrybutów. Tworzona tabela atrybutów musi być powiązana z geometrią obiektów musi być zapisana z kodowaniem w formacie UTF-8.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.