Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Opoczno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 31834 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 7544823, 7544822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie. Wymaga się, aby analizator biochemiczny spełniał następujące parametry graniczne: 1. Automatyczny wieloparametrowy analizator biochemiczny o wydajności nie mniejszej niż 300 oznaczeń kolorymetrycznych na godzinę. (podać typ oferowanego analizatora, rok produkcji, załączyć folder opisujący proponowany aparat). 2. Wymiary analizatora umożliwiające jego instalacje w laboratorium bez żadnych prac budowlanych (max. 80 cm wysokość do 180 cm) uwarunkowane drogą komunikacyjną- szerokość drzwi - 80 cm) 3. Wbudowany moduł ISE o wydajności nie mniejszej niż 180 oznaczeń na godzinę (Na, K, Cl ) zaopatrzony w elektrody jonoselektywne 4.Całkowicie otwarty system odczynnikowy analizatora. 5.System chłodzenia odczynników, kontroli, kalibratorów i próbek pacjentów znajdujących się w aparacie . 6. Szybkość analizatora- oczekiwanie na wynik nie dłuższe niż 10 minut 7 Kuwety pomiarowe jednorazowe 8. Możliwości analityczne analizatora: substraty, enzymy, białka specyficzne, monitorowanie leków. 9. Możliwość wykonania poniższych testów: - Alkaliczna fosfataza - Amylaza - Bilirubina - Cholesterol - Kreatynina enzymatyczna - Mocznik - Kwas moczowy - Triglicerydy - GGTP - ALAT - ASPAT - Glukoza - HDL - Białko całkowite - Sód - Potas - Chlorki - Wapń - Magnez - Fosfor - Żelazo - Kinaza kreatynowa - Lipaza - CRP - ASO - Orozomukoid - Czynnik reumatoidalny - Hemoglobina glikowana - Alkohol etylowy - Albumina 10. Minimum 35 pozycji odczynnikowych oraz 60 pozycji na próbki pacjentów. 11. Możliwość wykonywania badań cito bez przerywania ciągłości pracy rutynowej. 12. Minimum 5 miejsc na próbki cito. 13. Możliwość ciągłego uzupełniania odczynników bez przerywania pracy aparatu. 14. Możliwość automatycznego rozcieńczania próbek badanych -wstępnego i dodatkowego po przekroczeniu liniowości testu. 15. Aparat objęty gwarancją na okres obowiązywania umowy-bezpłatny dojazd i robocizna do przeglądów i napraw 16. Detektor poziomu próbki, odczynnika i skrzepu. 17. Program kontroli jakości spełniający poniższe kryteria: - system jakości badań z możliwością zastosowania analizy Levey- Jenningsa, reguł Westgarda, - wyliczanie średniej, odchylenia standardowego, współczynnika zmienności, - graficzne prezentowanie wyników kontroli jakości. 18. Dwukierunkowa transmisja danych. 19. Należy dostarczyć autoryzowane aplikacje do odczynników na oferowany aparat. 20. Możliwość zastosowania probówek pierwotnych i kubków pediatrycznych. 21. Możliwość kalibracji bez przerywania rutynowej pracy aparatu. 22. Możliwość pracy z różnymi rodzajami materiału biologicznego (surowica, osocze, mocz, płyn mózgowo-rdzeniowy, hemoliza krwi pełnej-HbA1c). 23. Swobodny dostęp do odczynników (wstawianie i wystawianie) w każdej fazie pracy aparatu bez konieczności jego zatrzymywania . 24.Analizator wolnostojący z wydzielonym stanowiskiem komputerowym umożliwiającym programowanie w pozycji siedzącej. 25.Możliwość podłączenia analizatora w sieć laboratoryjną. W przypadku awarii aparatu niezbędny przyjazd serwisu w czasie 12 godz. od chwili zgłoszenia. Oferent zabezpieczy warunki pracy analizatora wynikające z instrukcji użytkowania (wilgotność, temperatura) poprzez dostarczenie zewnętrznego klimatyzatora. Wymiary pomieszczenia , w którym będzie pracował analizator biochemiczny wynoszą: długość pracowni - 5m szerokość pracowni - 4,5m wysokość pracowni - 3,2m Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy dostarczyć 2 zestawy komputerowe i we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium wraz z przeszkoleniem pracowników. (w laboratorium używany jest Laboratoryjny System Informatyczny DIAGNOSTYKA SOFTWARE). Wymagania dotyczące zestawu komputerowego Płyta główna: Microstar K9MM-V Procesor: AMD Athlon 64 X2 4000 + BOX 1Mb-2 1Ghz-S-AM2 (65W) Pamięci RAM: Kingston DDR2 512MB 533MHZ Napęd optyczny: DVD Obudowa: Typu Tower- zasilacz 400W Stacja dyskietek: FDD 1.44 MB 3.5 Monitor: Monitor LCD 17 SAMSUNG SM 740N Dysk twardy: WD Carviar SE 80 GB 8 MB cache Serial ATA Drukarka: HPLJ p2015 System operacyjny: Microsoft Windows XP professional PL OEM.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia . Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analiz wymaganych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia . Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analiz wymaganych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia . Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analiz wymaganych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia . Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analiz wymaganych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia . Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analiz wymaganych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że oferowane materiały są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE i certyfikat ), że spełniają wymagania zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17 czerwca 2010 r. Nr 107, poz. 679) . W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. W/w dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je na koszt własny na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie. 2.Karty charakterystyk zaoferowanych substancji lub preparatów niebezpiecznych, zgodnie z przepisami ustawy o substancjach i preparatach chemicznych i rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego. Złożenie kart charakterystyk na płycie CD. 3.Znak jakości CE, odnoszący się do sprzętu i odczynników. 3.Wypełniony zał. 4 asortymentowo cenowy 3.Parafowane wzory umów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: - zmiany ceny jednostkowej wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) z dniem jej wprowadzenia przez stosowne przepisy - zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego - zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego - zmiany konta bankowego Wykonawca i Zamawiającego Zmiany cen produktów, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy spowodowane przez: - zagrożenia nadzwyczajne tzn. to zagrożenia wywołane przyczynami naturalnymi lub cywilizacyjnymi, mogące spowodować znaczne zniszczenie środowiska, lub istotne pogorszenie jego stanu albo zagrożenia życia ludzi w wyniku zanieczyszczenia, skażenia elementów środowiska - przyczyny naturalne tzn. powodzie, susze, wyładowania atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, sztormy, huragany, gwałtowne opady, masowe występowania chorób, lawiny, burze gradowe. -zagrożenia dostaw, wynikające z problemów komunikacyjnych i czynnika ludzkiego niezależnego od stron. 2.Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa w ust 2, mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą stron w drodze pisemnego aneksu do umowy.. 3.Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalopoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno,
ul. Partyzantów 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych MGOPS w Opocznie 2024.
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
- Dostawa oleju napędowego
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.