To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Dębica: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków
w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA - etap II
Numer ogłoszenia: 318353 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267507 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty w Dębicy, ul. Ratuszowa 2, Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838132, faks 014 6838132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie punktów przygotowania lub wydawania posiłków w placówkach oświatowych miasta Dębicy w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy: a) dostawy produktów oraz dostawy produktów, które obejmuje dodatkowo ich rozmieszczenie i instalację, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń oraz serwisu w palcówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Dębicy. b) zaprojektowania, wykonania, montażu i dostawy mebli na wymiar do zapleczy stołówkowych i kuchennych w palcówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Dębicy. W związku z lokalizacją stołówek w różnych miejscach miasta Dębicy przedmiot zamówienia został podzielony na 14 odrębnych części /pakietów/, 2. Wszystkie przedmioty doposażenia stołówek szkolnych i przedszkolnych będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów, które są przeznaczone do kontaktu z żywnością. 3. Dostarczane doposażenie będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wszystkie normy jakościowe i higieniczne, w tym wymagania dotyczące bezpieczeństwa i zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG. W celu potwierdzenia spełniania tych norm wszystkie produkty muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, zaświadczenia bądź inne dokumenty dopuszczające te przedmioty do stosowania i kontaktu z żywnością. 4. Oferowane przedmioty winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty nie spełniają tego wymogu, zamawiający odmówi odbioru części lub całości, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia właściwych przedmiotów, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 5. Wymagania ogólne: a)wszystkie powierzchnie urządzeń kontaktujących się z żywnością muszą być wykonane z materiałów trwałych, gładkich, łatwych do utrzymania czystości, dopuszczonych do kontaktu z żywnością. b)naczynia i pojemniki mające bezpośredni kontakt z żywnością muszą gwarantować możliwość skutecznego utrzymania ich w czystości oraz muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, nie korodujących, nie powodujących zmiany smaku żywności. Ich powierzchnie muszą być gładkie, bez obtłuczeń i porów. c)wykładziny muszą być wykonane z materiałów odpowiadających polskim normom, przeznaczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej (szkoły, szpitale).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77393.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotacja celowa w ramach realizacji programu POMOC PAŃSTWA W ZAKRESIE DOŻYWIANIA.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROKLIMA Beata Durał, ul. Pużaka 61, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13000.00
- Oferta z najniższą ceną: 13000.00 oferta z najwyższą ceną: 13000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 Szkoła Podstawowa Nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEKTOR s.c., Al.Okulickiego 14, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4450.00
- Oferta z najniższą ceną: 4450.00 oferta z najwyższą ceną: 4450.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 Szkoła Podstawowa Nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Madax Maciej Podjasek, Lubzina 99, 39-102 Lubzina, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1800.00
- Oferta z najniższą ceną: 1800.00 oferta z najwyższą ceną: 1800.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4 Szkoła Podstawowa Nr 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROKLIMA Beata Durał, ul. Pużaka 61, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2540.00
- Oferta z najniższą ceną: 2540.00 oferta z najwyższą ceną: 2540.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5 Szkoła Podstawowa Nr 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEKTOR s.c., Al. Okulickiego 14, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8661.00
- Oferta z najniższą ceną: 8661.00 oferta z najwyższą ceną: 8661.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Madax Maciej Podjasek, Lubzina 99, 39-102 Lubzina, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6145.00
- Oferta z najniższą ceną: 6145.00 oferta z najwyższą ceną: 6145.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet Nr 7 Szkoła Podstawowa Nr 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROKLIMA Beata Durał, ul. Pużaka 61, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3702.00
- Oferta z najniższą ceną: 3702.00 oferta z najwyższą ceną: 3702.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet Nr 8 Szkoła Podstawowa Nr 11
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROKLIMA Beata Durał, ul. Pużaka 61, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11499.00
- Oferta z najniższą ceną: 11499.00 oferta z najwyższą ceną: 11499.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet Nr 9 Szkoła Podstawowa Nr 12
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROKLIMA Beata Durał, ul. Pużaka 61, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1150.00
- Oferta z najniższą ceną: 1150.00 oferta z najwyższą ceną: 1155.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet Nr 10 Szkoła Podstawowa Nr 12
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sektor s.c., Al. Okulickiego 14, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5185.00
- Oferta z najniższą ceną: 5185.00 oferta z najwyższą ceną: 5185.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet Nr 11 Miejskie Gimnazjum Nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTROKLIMA Beata Durał, ul. Pużaka 61, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11800.00
- Oferta z najniższą ceną: 11800.00 oferta z najwyższą ceną: 11800.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet Nr 12 Szkoła Podstawowa Nr 11
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sektor s.c., Al. Okulickiego 14, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3840.00
- Oferta z najniższą ceną: 3840.00 oferta z najwyższą ceną: 3840.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet Nr 13 Szkoła Podstawowa Nr 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sektor s.c., Al. Okulickiego 14, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1530.00
- Oferta z najniższą ceną: 1530.00 oferta z najwyższą ceną: 1530.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet Nr 14 Przedszkole Miejskie Nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Madax Maciej Podjasek, Lubzina 99, 39-102 Lubzina, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2091.00
- Oferta z najniższą ceną: 2091.00 oferta z najwyższą ceną: 2091.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, W TYM Z AUTYZMEM Z TERENU GMINY MIASTA DĘBICY
- Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie ekspertyzy mykologicznej dla zadania pn. "Przebudowa i modernizacja zabytkowej Synagogi w Dębicy"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
- Doposażenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie fabrycznie nowych mebli biurowych oraz foteli biurowych do lokalizacji w Warszawie oraz zakup wraz z dostawą foteli biurowych do Oddziałów GIOŚ na terenie kraju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.