Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 318354 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, faks 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do sprzętu biurowego dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz odbiór opakowań po zużytych materiałach:
1) Zadanie 1: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: ROLAND, CANON, PRIMERA, SONY, HEWLETT PACKARD;
2) Zadanie 2: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki : HEWLETT PACKARD;
3) Zadanie 3: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: Canon, OKI, Gestetner, Nashuatec, Sharp, Samsung, Ricoh, Triumph Adler, Lexmark, Epson, Seikosha, Fargo, Panasonic, Xero Phaser;
4) Zadanie 4: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: MINOLTA;
5) Zadanie 5: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: MITA.
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.);
1.2. w okresie ostatnich trzech lat wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie minimum dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 30 000 zł brutto - dla zadanie nr 1
1.3. w okresie ostatnich trzech lat wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie minimum dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 200 000 zł brutto - dla zadanie nr 2
1.4. w okresie ostatnich trzech lat wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie minimum dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 100 000 zł brutto - dla zadanie nr 3
1.5. w okresie ostatnich trzech lat wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie minimum dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 30 000 zł brutto - dla zadanie nr 5
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2.1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2.2. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1 i 1.2.
2.3. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.3
2.4. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4
2.5. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.5
2.6. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.5 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.6
3. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 2 ppkt 5 i 6 oraz oświadczenie w ust. 3 oferty, będą służyły potwierdzeniu przez Wykonawcę, że oferowane dostawy materiałów równoważnych odpowiadają wymaganiom Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
1.2 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
1.3. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat minimum dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 30 000zł brutto - dokument wymagany tylko dla zadania nr 1 - załącznik nr 3a do oferty;
1.4. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat minimum dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 200 000 zł brutto - dokument wymagany tylko dla zadania nr 2 - załącznik nr 3b do oferty;
1.5. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat minimum dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 100 000 zł brutto - dokument wymagany tylko dla zadania nr 3 - załącznik nr 3c do oferty;
1.6. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat minimum dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do kopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 30 000 zł brutto - dokument wymagany tylko dla zadania nr 5 - załącznik nr 3d do oferty;
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy materiałów równoważnych odpowiadają wymaganiom Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia, Wykonawca dołączy do oferty:
1.1. załącznik nr 4 a-e - opis materiałów eksploatacyjnych równoważnych potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego (potwierdzający równoważność w stosunku do produktu oryginalnego) - zgodnie ze wzorem.
1.2. załącznik nr 5 - dla każdego Zadania - fotografie wszystkich opakowań oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami materiału eksploatacyjnego oferowanego, ponadto muszą zawierać: nr Zadania i nr pozycji w formularzu cenowym.
Na opakowaniu natomiast muszą być widoczne:
-nawa producenta oferowanego produktu oraz nazwa i symbol oferowanego produktu,
-lista urządzeń do jakich można zastosować.
Fotografie opakowań muszą być przekazane w formie papierowej oraz w postaci elektronicznej - na płycie CD/DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt.
3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową, wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Gdańsku
ul Nowe Ogrody 8/12
80 - 803 Gdańsk
pok.126.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców, stanowiska nr 14-17 (parter), przesłać pocztą z wyraźnym oznaczeniem postępowania..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: ROLAND, CANON, PRIMERA, SONY, HEWLETT PACKARD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: ROLAND, CANON, PRIMERA, SONY, HEWLETT PACKARD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki : HEWLETT PACKARD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki : HEWLETT PACKARD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: Canon, OKI, Gestetner, Nashuatec, Sharp, Samsung, Ricoh, Triumph Adler, Lexmark, Epson, Seikosha, Fargo, Panasonic, Xero Phaser.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: Canon, OKI, Gestetner, Nashuatec, Sharp, Samsung, Ricoh, Triumph Adler, Lexmark, Epson, Seikosha, Fargo, Panasonic, Xero Phaser.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: MINOLTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: MINOLTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: MITA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do urządzeń marki: MITA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.