Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-25
Ełk: Wykonanie projektu zagospodarowania podwórek na terenach w śródmieściu miasta Ełk
Numer ogłoszenia: 318354 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu zagospodarowania podwórek na terenach w śródmieściu miasta Ełk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zagospodarowania podwórek na terenach w śródmieściu miasta Ełk. Podwórka objęte projektowaniem: 1) ul. Mickiewicza 26, 28, 32, 34 działka geodezyjna nr 1365/13/ ul. Orzeszkowej 1, 3, 5, (wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, budowa niewielkiego placu zabaw) 2) ul. Mickiewicza 27, 29, 31 działka geodezyjna nr 319/17 (wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, budowa niewielkiego placu zabaw) 3) ul. Mickiewicza 33, 35 działka geodezyjna nr 313/14 (poprowadzenie ciągów pieszych, dróg dojazdowych, zagospodarowanie terenu zielenią) 4) ul. Mickiewicza 39 działka geodezyjna nr 327/6 (wykonanie odwodnienia i nawierzchni) 5) ul. Chopina 19, 21, 23 działka geodezyjna nr 486/9 (wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią) 6) ul. Gdańska 7, 9, 9A działka geodezyjna nr 256/19 (poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, renowacja dróg wewnętrznych) 7) ul. Orzeszkowej 15, 17, 19, 21 działka geodezyjna nr 1365/11 (wykonanie odwodnienia, poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, renowacja dróg wewnętrznych) 8) ul. Chopina 9 działka geodezyjna nr 480/31 (wykonanie nawierzchni utwardzonych) 9) ul. Moniuszki 17, 19 działka geodezyjna nr 256/19/ ul. Gdańska 5, 5A i 5B (poprowadzenie ciągów pieszych, zagospodarowanie terenu zielenią, budowa niewielkiego placu zabaw, wykonanie drogi wjazdowej) 10) ul. Wojska Polskiego 14, 16, 18 działka geodezyjna nr 447/41 i 447/42 Gdy przy opracowaniu projektu wystąpi konieczność objęcia zagospodarowaniem części działek przyległych do wymienionych działek a nie stanowiących własności Zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie uzyskać niezbędne uzgodnienia z właścicielami poszczególnych posesji i wykonać opracowanie w ramach zaoferowanej ceny. Zakres projektów: 1) uzyskanie mapy do celów projektowych 2) wykonanie projektów zagospodarowania podwórek, w tym: - projektu dojazdów i dojść pieszych - projektu odwodnienia terenu - projektu oświetlenia terenu - projektu zagospodarowania zielenią i elementów małej architektury (ławki, kosze, place zabaw itp.) - opracowanie Szczegółowej Specyfikacji technicznej - wykonanie przedmiaru robót - wykonanie kosztorysu inwestorskiego Projekty należy opracować odrębnie dla każdego podwórka w 5 egz, SST, przedmiar, kosztorys w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. Przed przystąpieniem do prac projektowych wykonawca przedstawi koncepcję zagospodarowania poszczególnych podwórek podlegającą wstępnemu uzgodnieniu z Wydziałem Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk. Wszystkie obszary objęte projektami znajdują się w strefie ochrony konserwatora zabytków. Przy realizacji zamówienia wykonawca powinien uwzględnić warunki p.poż. zapewniające właściwe dojazdy do obiektów. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie decyzje i uzgodnienia niezbędne do zrealizowania projektu (w tym między innymi decyzje lokalizacyjne, uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, pozwolenia na budowę) jak również uzyskać warunki niezbędne do podjęcia prac projektowych, w tym między innymi dotyczące oświetlenia (PGE) oraz odwodnienia terenu (Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk). W przypadku wystąpienia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, których właścicielem jest PGE dokumentację na usunięcie tych kolizji należy wykonać w odrębnym opracowaniu. Projektant zobowiązany jest do uzyskania dla opracowanego projektu pozytywnej opinii Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iż dokumentacja, wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907z póź zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się posiadaniem do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: osób z uprawnionymi do projektowania w: a) specjalności architektonicznej bez ograniczeń - 2 osoby, b) specjalności sanitarnej - 1 osoba, c) specjalności elektrycznej - 1 osoba, Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania lub rozwiązań architektonicznych przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego, b) zmiana zakresu projektowania wprowadzona decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych prac projektowych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy, 2. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku: a) wydłużonego postępowania przetargowego, b) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w p.pkt. 1 lit. a), c) zmiany zakresu projektowania, o którym mowa w p.pkt. 1 lit. b), d) wydłużenia czasu uzyskania decyzji lub uzgodnień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego, np. uzyskanie opinii i uzgodnień konserwatorskich itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Ełku,
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1852N na odcinku Bartosze - Mołdzie
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 roku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy budynku na działce nr 940/1 ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Gminnego Żłobka w Skrzyszowie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Strzelinie
- Budowa oczyszczalni ścieków do budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
- ZP/01/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Czyżew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.