To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Rybnik: Zorganizowanie pobytu rehabilitacyjno - uspołeczniającego dla osób posiadających orzeczenie o różnym stopniu niepełnosprawności
Numer ogłoszenia: 318422 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294116 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żużlowa 25, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4221111, 4221118, faks 0-32 42 601 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu rehabilitacyjno - uspołeczniającego dla osób posiadających orzeczenie o różnym stopniu niepełnosprawności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie siedmiodniowego pobytu rehabilitacyjno- uspołeczniającego dla osób w wieku od 19 do 64 lat posiadających orzeczenie o różnym stopniu niepełnosprawności. Ww pobyt realizowany będzie w miesiącu październiku/listopadzie 2010 na terenie Beskidu Śląskiego (ze względu na ograniczenie uciążliwości dalekiej podróży osób niepełnosprawnych) dla łącznej liczby osób 81 w ramach realizacji projektu Skorzystaj z szansy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami pobytu mogą być tylko osoby skierowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt SKORZYSTAJ Z SZANSY, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI. Priorytet 7, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADAM Ośrodek Leczniczo - Opiekuńczy i Wypoczynkowy, ul Radosna 3, 43-370 Szczyrk, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48855,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48855,00
Oferta z najniższą ceną: 48855,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48855,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji
- Kompleksowe usługi pralnicze dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zdania: Zadanie 1 - Ruch Chwałowice Zadanie 2 - Ruch Jankowice Zadanie 3 - Ruch Marcel Zadanie 4 - Ruch Rydułtowy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Świadczenie usług w zakresie czynności salowej w SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
- Rozbudowa ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego
- Objęcie stałą kontrolą i bieżącym utrzymaniem wyznaczonych urządzeń odwadniających: 1)Stała kontrola i bieżące utrzymanie wyznaczonych urządzeń odwadniających; 2)Konserwacja rowów odwadniających.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.