eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Dowożenie uczniów niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny w Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym w Rymanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Rymanów: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny w Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym w Rymanowie
Numer ogłoszenia: 318444 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282172 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny w Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym w Rymanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest grupowe dowożenie uczniów niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny w Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczym w Rymanowie. Dowozem objętych będzie 12 dzieci niepełnosprawnych z następujących miejscowości Gminy Rymanów: Bzianka - 1 dziecko, Klimkówka - 1 dziecko, Posada Górna - 2 dzieci, Rymanów - 4 dzieci, Rymanów Zdrój - 1 dziecko, Głębokie - 3 dzieci. Dowóz będzie realizowany w dni nauki szkolnej z miejsca zamieszkania ucznia do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rymanowie przy ul. Dworskiej 40. Przewidywana ilość kilometrów okresie realizacji zamówienia wynosi 102400. Przewidywana ilość godzin opieki w okresie realizacji zamówienia wynosi 1280. Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów oraz ilością godzin opieki nad dziećmi. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczniom niepełnosprawnym opieki, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie transportu oraz niezbędnej obsługi zwłaszcza dla uczniów korzystających z wózków inwalidzkich. - Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdu przewożącego dzieci zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. - Zamawiający ma prawo skontrolowania wyposażenia i stanu technicznego pojazdu proponowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy. - wymagane jest dysponowanie pojazdem typu bus lub autobus przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych - 12 dzieci, - pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie w zakresie OC i NW. - pojazd wykorzystywany do realizacji dowozów winien spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 czerwca 1999 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). - w pojeździe obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, - w przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający wymagania Zamawiającego, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa Fenix Mieczysław Lorenc, ul. Bohaterów II Wolny Światowej 18, 38-480 Rymanów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.