Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: budowa ronda na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska i nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów w Tarnogrodzie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: mgr inż. Sławomir Szepietowski, ul. Turystyczna 7A lok. 203, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, fax 081 7495341, e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ebip.lublin/zdw Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ronda na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska i nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów w Tarnogrodzie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Skrzyżowanie dróg wojewódzkich nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska i nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów w Tarnogrodzie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ronda obejmuje następujące branże: 1. Branża drogowa 2. Branża telekomunikacyjna 3. Branża energetyczna Branża drogowa obejmuje następujące roboty: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty odwodnieniowe - wykonanie podbudów - roboty nawierzchniowe - roboty wykończeniowe - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - elementy ulic - zieleń Branża telekomunikacyjna obejmuje: - budowę kanalizacji teletechnicznej - budowę kabli teletechnicznych - przebudowę kabla światłowodowego Branża energetyczna obejmuje: - przebudowę linii napowietrznych NN - budowę oświetlenia ronda - budowę linii kablowych NN. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.519.068,57 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000 zł słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2) Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. budowa, przebudowa dróg publicznych i ulic), o zakresie około 1 km (lub wiecej) w jednym zamówieniu z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu , wymienionymi poniżej: 1. Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 lub więcej - 1 szt. 2. Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3 lub więcej- 1 szt. 3. Spycharka o mocy 75 KM - 1szt. 4. Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej- 2 szt. 5. Samochód samowyładowczy o ładowności min 10 t (z możliwością przykrycia brezentem)- 5 szt. 6. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t - 1 szt. 7. Zagęszczarki mechaniczne- 4 szt. 8. Walec samojezdny ogumiony średni- 1 szt. 9. Walec samojezdny stalowy statyczny 10 t- 1 szt. 10. Walec samojezdny stalowy 15 t- 1 szt. 11. Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia, z możliwością ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo- kontrolne - 1 szt. 12. Skrapiarka do bitumu- 1 szt. 13. Frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym lub mechanicznym- 1 szt. 14. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/ h(Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton) - 1 szt. 15. Malowarka do znaków poziomych- 1 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełnia/ nie spełnia. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - spełnia/nie spełnia. 3. Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej- spełnia/nie spełnia. 4. Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót branży drogowej - punkty zostaną obliczone według wzoru: Pd = (Liczba lat doświadczenia wykazana w ocenianym wniosku/ max liczba lat doświadczenia spośród wszystkich wniosków) X 10. 5. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - punkty zostaną obliczone według wzoru: Pr=(Liczba robót wykazana w ocenianym wniosku/max liczba robót spośród wszystkich wniosków)X 10. 6. Dysponowanie potencjałem technicznym - spełnia/nie spełnia. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Całkowitą końcową liczbę punktów stanowić będzie suma ocen cząstkowych (Pr+Pd) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór - zał. A). 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - zał. B) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej, teletechnicznej i elektrycznej oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczonymi przez odpowiedni organ samorządu zawodowego oraz życiorysami zawodowymi. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (wzór - zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu, (wzór - zał. E). Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami do ogłoszenia, opieczętować pieczęcią Wykonawcy i osób/osoby uprawnionych do składania oświadczeń w jego imieniu oraz podpisane przez te osoby. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej \za zgodność z oryginałem\ przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie współfinansowane będzie z Regionalnego Programu Operacyjnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
- Wymiana bitumicznych urządzeń dylatacyjnych na drogowych obiektach inżynierskich położonych w ciągu dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Przebudowa dróg gminnych nr 180165C Krzywosądz - Dęby na odcinku od km 0+000 do km 0+390, nr 180150C Dobre - ul. Lipowa na odcinku od km 0+000 do km 0+256
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.