To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-2015/DOP-a)
Numer ogłoszenia: 318568 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139915 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-2015/DOP-a).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie obejmująca: Część 1: dostawa telewizora; Część 2: dostawa serwera; Część 3: dostawa laptopa z kamerą internetową - 2 zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia / Opis oferowanego towaru). Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2014r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa w Części 2 obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym oraz pierwsze uruchomienie urządzenia. UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowane urządzenia. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego zawarto w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.82.00.00 - Serwery 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa laptopa z kamerą internetową - 2 zestawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Chanulak Firma Handlowo-Usługowa KRAWO
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Chanulak Firma Handlowo-Usługowa KRAWO
- Wojciech Chanulak Firma Handlowo-Usługowa KRAWO, Posądza 64, 32-104 Koniusza, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5647,18
Oferta z najniższą ceną: 5647,18 / Oferta z najwyższą ceną: 7503,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie obsług technicznych i napraw pojazdów znajdujących się na wyposażeniu RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025r.
- Dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu na rzecz osób w wieku 65 lat i więcej w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+".
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w miejscowości Pokrówka(...).
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do IMW w Lublinie - 8 części
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych , c.o., c.w., w budynkach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie ZNK
- Usługa przechowywania zajętych towarów przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część V sprzęt elektroniczny_postępowanie _2
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Łubowo realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zamówienia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Kalinowo
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.