eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa do pojazdów i sprzętu pożarniczego zgodnie z



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Ostrów Wielkopolski: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa do pojazdów i sprzętu pożarniczego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)
Numer ogłoszenia: 318573 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Batorego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7375050, faks 062 7375055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliwa do pojazdów i sprzętu pożarniczego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : 1) dostawa oleju napędowego ON (CPV-23121100-2) o parametrach PN-EN 590:2006 w łącznej szacunkowej ilości : 44 000 litrów; w opcji 40000 litrów, 2) dostawa etyliny PB 95 (CPV-23111200-0) o parametrach PN-EN 228:2006 w łącznej szacunkowej ilości : 13200 litrów, w opcji 12500 litrów, 3) wykonawca po podpisaniu umowy w terminie 14 dni roboczych dostarczy bezpłatnie na podstawie wniosków zamawiającego, karty paliwowe wystawione na nazwisko kierowcy lub na numer rejestracyjny pojazdu, upoważniające do dokonywania bezgotówkowych transakcji, 4) transakcję zabezpiecza poufny numer identyfikacyjny związany z kartą paliwową, który daje możliwość potwierdzenia dokonanych czynności, 5) wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji przy użyciu kart paliwowych w formie wydruku wydawanego bezpośrednio po dokonaniu tankowania oraz w postaci faktury ze szczegółowym zestawieniem, Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą: . zabezpieczyć całodobowe, siedem dni w tygodniu, 365 (366) dni w roku tankowanie paliwa do pojazdów pożarniczych. . posiadać infrastrukturę umożliwiającą bezpośrednie tankowanie paliwa do największego pojazdu będącego na wyposażeniu Zamawiającego tj. samochód specjalny cysterna o masie całkowitej 31000 kg, dł. całkowitej 12 m oraz wysokości 3,5 metra. . posiadać co najmniej jeden punkt sprzedaży paliw tzw. stację paliw w zakresie niezbędnym do obsługi Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w promieniu do 2 km od siedziby Zamawiającego w którym Dostawca oferuje sprzedaż produktów co najmniej objętych przedmiotem zamówienia. . zapewnić rezerwę paliwa na potrzeby zamawiającego nawet w przypadku wstrzymania sprzedaży dla innych użytkowników z różnych przyczyn. . zapewnić bezgotówkowy obrót, faktury od dwóch do pięciu egzemplarzy w miesiącu, potwierdzenie pobrania paliwa, zestawienie miesięczne lub okresowe pobranego paliwa (może być na fakturze)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt IX..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni dostarczyć oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni dostarczyć następujące dokumenty : 1) odpis aktualny z rejestru przedsiębiorców, odpis z rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę, 2) aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę, 3) na potwierdzenie warunku określonego w pkt. VIII.2.2 wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 2. W przypadku składania oferty przez upoważnionego przez wykonawcę pełnomocnika, wraz z ofertą powinno zostać przedłożone pełnomocnictwo, w formie oryginału. 3. W przypadku składania oferty przez przedsiębiorców występujących jako spółka cywilna, wraz z ofertą powinna zostać przedłożona umowa spółki cywilnej, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, wraz z ofertą powinna zostać przedłożona umowa konsorcyjna, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.psp.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim ul. Batorego 21, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 15:00, miejsce: Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego 21, I piętro, sekretariat. Termin składania ofert : 28.11.2008 r., godz. 1500 Miejsce otwarcia ofert : Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.