Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządków wokół obiektów.
Numer ogłoszenia: 318614 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, faks 068 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządków wokół obiektów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w lokalach najmowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy: 1) ul. Kościelnej 2 - powierzchnia do sprzątania wynosi 79,22 m2, na którą składają się: a) pomieszczenia biurowe - 65,73 m2 b) pomieszczenie kuchenne - 5,27 m2 c) pomieszczenie WC - 3,48 m2 d) ciąg komunikacyjny - 4,74 m2 2) ul. Matejki 19/12 - powierzchnia sprzątania wynosi 116,45 m2, na którą składają się: a) pomieszczenie biurowe - 111,45 m2 b) pomieszczenie WC - 5 m2 3) Łączna powierzchnia do sprzątania w ramach przedmiotu zamówienia wynosi: 79,22 + 116,45 = 195,67 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., al.Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9072,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12684,57
Oferta z najniższą ceną: 12684,57 / Oferta z najwyższą ceną: 12684,57
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził negocjacje w trybie z wolnej ręki z uwagi na to, iż Zamawiający zleca dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, które zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (nr 188086-2010 z dnia 29.06.2010r.) oraz w SIWZ w przetargu nieograniczonym ogłoszonym przez Zamawiającego w dniu 29.06.2010r. nr sprawy: DP.VIII.3320-30/10.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont stacji transformatorowej So-669 i części wewnętrznej linii zasilającej Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy Kożuchów
- Remont pomieszczeń stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 316 Łupice - gr. województwa km 12+055 - gr. woj.
- Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.