Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Łódź: Remont chodników na terenach niezabudowanych w rejonie ulic: Górna, Okrzei i Pietrusińskiego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 318648 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie , ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, faks 042 6385234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników na terenach niezabudowanych w rejonie ulic: Górna, Okrzei i Pietrusińskiego w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników na terenach niezabudowanych w rejonie ulic: Górna, Okrzei i Pietrusińskiego w Łodzi.Zakres rzeczowy obejmuje remont istniejącej nawierzchni chodników poprzez: - rozebranie połamanych płyt chodnikowych; - rozebranie połamanych i wyszczerbionych krawężników i obrzeży; - korytowanie; - ustawienie obrzeży 30x8x75 cm; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm; - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej grub. 3-5 cm; - ułożenie kostki brukowej betonowej szarej grub. 6 cm; - powierzchniowe odwodnienie chodników przez nadanie jednostronnego spadku poprzecznego z odprowadzeniem wody do istniejących zagłębień terenowych w trawnikach, znajdujących się na terenach niezabudowanych, wzdłuż bloków: - ul. Górna 53/55 od strony Płn., Wsch. i Pd. - odc. od ul. Górnej do ul. Okrzei (wraz z dojściem do pergoli); - ul. Górna 45 od strony Płn., Wsch. i Pd. - odc. od bloku przy ul. Górnej 45 do ul. Okrzei (wraz z dojściem do pergoli); - ul. Górna 37/39 od strony Płn. i Wsch. wraz z dojściem do posesji przy ul. Okrzei 18; - odc. od bloku przy ul. Górnej 45 do bloku przy ul. Górnej 37/39 (wraz z dojściem do pergoli); - ul. Górna 29/31 od strony Płn. i Wsch.; - ul. Okrzei 19/25 od strony Płn. (wraz z dojściem do pergoli), Wsch. i Pd. - odc. od ul. Okrzei do ul. Pietrusińskiego; - ul. Okrzei 15/17 od strony Wsch. i Pd.; - ul. Okrzei 3/7 od strony Płn. i Wsch. (wraz z dojściem do pergoli)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej; - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni chodników, parkingów lub dróg o wartości każda robota na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć ofertę (formularz w załączeniu) z następującymi załącznikami: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). załącznik nr 3 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie nawierzchni chodników, parkingów lub dróg o wartości każda robota na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2) załącznik nr 4 Uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.2 SIWZ) i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w załączniku nr 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej winien być wystawiony w terminie analogicznym, jak termin określony dla odpowiadającego mu dokumentu wymienionego w załączniku nr 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oryginał dokumentu ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub kserokopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków formalnych udziału w postępowaniu, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w zał. 1 - Oświadczenie składane jest wspólnie przez Wykonawców (jedno wspólne Oświadczenie), - w zał. 2 - musi złożyć każdy Wykonawca. Podwykonawcy: W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować Podwykonawcy, należy w ofercie wskazać te części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Wszelkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie, 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2b, pok. 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie, 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2b, pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.