Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-07
Chocianów: Dostawa do stołówki Szkoły Podstawowej w Chocianowie artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 318650 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Chocianowie , ul. Wesoła 16, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8185 171, faks 0-76 8183 460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chocianow.iaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do stołówki Szkoły Podstawowej w Chocianowie artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne II część - różne produktyy spozywcze III część - produktyn z ziarna i skrobi IV część - produkty mleczrskie V część - ryby i przetwory rybne VI część - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb VII część - warzywa i owoce VIII część - produkty głęboko mrożone IX część - jaja X część - dania gotowe XI część - ziemniaki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niebędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych przypadkach dotyczących w szczególnosci : wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom jakosciowym nie gorszym, jak zastępowany produkt . W przzypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym cena oferowanego zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu zastępowanego podanej w ofercie. Strony przewidują mozliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówienia do 30% wartości netto w stosunku do ilości i asortymentu artykułów wymienionych w formularzu ofertowym. Z zastrzeżeniem ust. 3 par. 5 umowy, w uzasadnionych przypadkach wzrostu cen produktów zywnosciowych z przyczyn niezależnych od dostawcy strony dopuszczają moaliwość zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy, a w ślad za tym zmianę wysokosci wynagrodzenia okreslomnego w ust. 1 par. 5 umowy, nie więcej jednak niż o 15%, a w przypadku produktów sezonowych ( warzywa , owoce) nie więcej niż o 20%, w całym okresie realizacji umowy i nie częściej niz raz na miesiąc. Przez okres pierwszych dwóch miesięcy realizacji umowy ceny jednostkowe oraz wysokość wynagrodzenia nie mogą ulec zmianie. zmiana w okresie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym będzie dopuszczalna w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy stawek podatku od towarów i usług. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia określonego w par. 5 ust. 1 w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu umowu o którym mowa w par. 3 ust. 8.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chocianow.iaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Chocianowie ul. Wesoła 16, 59-140 Chocianów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Chocianowie ul. Wesoła 16 - sekretariat, 59-140 Chocianów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHOCIANÓW
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa Artykułów Spożywczych
więcej: przetargi CHOCIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.