Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Polkowice: Dostawa koszy ulicznych do Polkowic w ramach zadania Zakup koszy ulicznych i woreczków papierowych
Numer ogłoszenia: 318692 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koszy ulicznych do Polkowic w ramach zadania Zakup koszy ulicznych i woreczków papierowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę koszy ulicznych w podziale na trzy części: Część 1 Dostawa koszy ulicznych betonowo-metalowych - 10 szt., Część 2 Dostawa koszy ulicznych - 25 szt., Część 3 Dostawa koszy ulicznych - 40 szt. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać i udokumentować należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy koszy ulicznych o wartości minimum dla: a) Części 1 - 20.000 zł., b) Części 2 - 10.000 zł., c) Części 3 - 10.000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. b) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. c) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokument, o którym mowa w pkt 1.2 lit b) muszą być złożone przez każdy podmiot. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. e) W przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. f) Oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 Formularza ofertowego. g) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron. Zmiana ta nie będzie wymagała wprowadzenia aneksu do umowy, a będzie następować w formie pisma informującego strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa koszy ulicznych betonowo-metalowych - 10 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Dostawa koszy ulicznych betonowo-metalowych - 10 szt. Charakterystyka szczegółowa koszy ulicznych do rynku będących przedmiotem zamówienia: Obudowa: 1. wymiary: szerokość 40-45 cm, wysokość: 105-110 cm, długość: 55-60 cm, pojemność: ok. 70 l, waga: 105-110 kg, 2. obudowa: beton odlewniczy malowany w kolorze szarym, 3. drzwiczki: stal ocynkowana malowana proszkowo w kolorze grafitowym, z grafiką i logo gminy wg wzoru, wyposażone w zamek wraz z kluczem, 4. tył: stal ocynkowana malowana proszkowo w kolorze drzwiczek, 5. kotwa ocynkowana, montaż do podłoża poprzez zalanie kotwy mieszkanką betonową, 6. część kosza z wkładem wyniesiona w stosunku do reszty obudowy 3 - 5 cm. Pojemnik na odpady: 1. pojemnik ze stali ocynkowanej, 2. w ściance pojemnika zamontowana popielniczka: stal ocynkowana, Opróżnienie kosza poprzez otwarcie drzwiczek za pomocą klucza i wyciągnięcie pojemnika. konstrukcja kosza ulicznego - zgodna z wzorem lub równoważna Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszy ulicznych - 25 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Dostawa koszy ulicznych - 25 szt. Charakterystyka szczegółowa koszy ulicznych będących przedmiotem zamówienia: Kosz składający się z pojemnika, słupka i daszku: 1. wymiary kosza: wysokość 980-1030 mm, szerokość 400-450 mm, pojemność ok. 35 l, waga ok. 16 kg 2. pojemnik perforowany, ok. 35 litrów, wyposażony w popielnicę, 3. daszek z elementem ozdobnym przymocowany do słupka, 4. słupek zakończony elementem ozdobnym - kulą, 5. na dole słupka pierścień ozdobny, 6. całość konstrukcji metalowa, ocynkowana i malowana proszkowo w kolorze czarnym, 7. montaż kosza do podłoża poprzez zalanie przedłużenia słupka mieszanką betonową. Opróżnienie kosza poprzez otwieracie zamek specjalnym kluczem i obrót kosza konstrukcja kosza ulicznego - zgodna z wzorem lub równoważna Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koszy ulicznych - 40 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Dostawa koszy ulicznych - 40 szt. Charakterystyka szczegółowa koszy ulicznych będących przedmiotem zamówienia: Kosz składający się z pojemnika, słupka i daszku: 1. wymiary kosza: wysokość: 900-950 mm, szerokość: 400-450 mm, pojemność: ok. 35 l, waga: ok. 16 kg 2. pojemnik perforowany (otwory kwadratowe) pojemność ok. 35 litrów, wyposażony w popielnicę, 3. profil montażowy zapewniający trwałe mocowanie ze słupkiem, wraz z wbudowanym zamkiem, 4. daszek z dodatkowym wzmocnieniem zamontowanym do pojemnika, 5. słupek o średnicy 45-50 mm z przedłużeniem konstrukcji przystosowanym do zalania mieszanką betonową do montażu w miękkim gruncie, 6. całość konstrukcji metalowa, ocynkowana i malowana proszkowo w kolorze - pojemnik szary, pozostałe elementy czarne - 30 szt. 10 szt. w kolorze czarnym (pojemnik, daszek i słupek). Opróżnienie kosza poprzez otwieracie zamek specjalnym kluczem i obrót kosza. konstrukcja kosza ulicznego - zgodna z wzorem lub równoważna Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe."
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa akcesorii drobnych (nakładki, kije, szczotki), worków na odpady oraz koszy metalowych i plastikowych.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.