Ogłoszenie z dnia 2016-10-06
Ogłoszenie nr 318723 - 2016 z dnia 2016-10-06 r.
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego.
KPP Żagań - pojazdy osobowe, osobowo - terenowe, typ furgon
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
21022150800000, ul.
ul. Kwiatowa
10,
66400
Gorzów Wielkopolski, państwo
, woj.
lubuskie, tel.
95 738 14 91, faks
95 738 14 95, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego. KPP Żagań - pojazdy osobowe, osobowo - terenowe, typ furgon
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-7/WR/ZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego. KPP Żagań - pojazdy osobowe, osobowo - terenowe, typ furgon Kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi. Przedmiot zamówienia obejmuje: mycie podstawowe pojazdu osobowego, osobowo - terenowego lub typu furgon (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 2 razy w jednym miesiącu (dwa mycia tego samego pojazdu służbowego w danej części w jednym miesiącu - mycie podstawowe), przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie: - mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących/ czyszczących; - płukanie i osuszenie nadwozia po umyciu oraz - odkurzanie wnętrza pojazdu, - czyszczenie wnętrza pojazdu w tym: szyb, deski rozdzielczej, oraz tworzyw sztucznych użytych do wykończenia wnętrza samochodu przy każdym myciu, wraz z kosztami stosowanych środków i robocizny. Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia należy do obowiązków Wykonawcy. Niedopuszczalne jest aby kierowca lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywał samodzielnie czynności, o których mowa powyżej na myjni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia w: - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu); - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu); - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia, na myjni samochodowej samoobsługowej, myjni mobilnej oraz myjni, w których usługi rozliczane są wyłącznie gotówkowo. Myjnia, na której będą świadczone usługi będące przedmiotem zamówienia, musi gwarantować bezusterkowe mycie pojazdów, w tym wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. Jeden cykl mycia podstawowego (w zakresie, o którym mowa w ppkt 4 powyżej): a) w przypadku myjni automatycznych, portalowych, tunelowych - nie powinien przekroczyć 30 minut; b) w przypadku myjni ręcznych - nie powinien przekroczyć 40 minut. Myjnia Wykonawcy musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2001, nr 62, poz. 627, z późn. zm.). Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), minimum 8 godz. dziennie. Zamawiający dopuszcza również możliwość świadczenia usług w okresie dni wolnych od pracy oraz świąt. Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia), bez wcześniejszego uzgadniania terminu przyjazdu na myjnię. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych, osobowo - terenowych, typu furgon, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni "Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego" lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50112300-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16170 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 19890 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4)ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity DZ.U. 2015 poz. 2164 ze zmianami): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Uzasadnienie faktyczne: W celu wyboru Wykonawcy zamówienia publicznego w przedmiotowym zakresie przeprowadzone było postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (ZP-3.3/16),które unieważniono ze względu, że w postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty(art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.). Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim w ramach Programu TERMO etap VI-VII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego ginekologicznego wraz z instalacją
- Dostawa i montaż toalety trzystanowiskowej na Stadion Żużlowy przy ul. Kwiatowej 6 w Gorzowie Wlkp.
- Wyk. pełnobranż. dokument. projekt.-kosztorys. dla inwest. pn.: "KWP w Gorzowie Wlkp. - modernizacja hali sportowej i obiektu dydakt. przy ul. Strzeleckiej 22 w Zielonej Górze wraz z zagosp. terenu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.