eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 oraz Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH 160002

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Opole: Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 oraz Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH 160002
Numer ogłoszenia: 318726 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 45 26 230, faks 77 45 26 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://opole.rdos.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 oraz Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH 160002.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w formie opracowania pn. Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 oraz opracowania pn. Ekspertyza przyrodnicza dotycząca rozpoznania występowania i ustalenia stanu ochrony siedliska 7230 w obszarze Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH 160002. Zamówienie obejmuje swym zakresem realizację następujących zadań: przeprowadzenie badań terenowych polegających na poszukiwaniu i inwentaryzacji siedliska 7230 w granicach obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 oraz w granicach obszaru Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH 160002; dokonanie przeglądu publikacji naukowych oraz materiałów o charakterze archiwalnym (w tym danych historycznych) dotyczących występowania siedliska 7230 w granicach obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 oraz obszaru Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH 160002; w przypadku stwierdzenia braku występowania siedliska 7230 przeanalizowanie czy siedlisko występowało w granicach obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH 160007 po 2009 roku i czy istnieją możliwości jego odtworzenia; adekwatną analizę należy przeprowadzić dla obszaru Natura 2000 Góra Świętej Anny 160002, z tym że w przypadku tego obszaru należy dokonać ww. analizy od 2004 r.; w przypadku stwierdzenia występowania siedliska 7230 określenie, dla każdego jego płatu, stanu ochrony (ocena stanu ochrony), zagrożeń, celów ochrony oraz działań ochronnych (dla każdego obszaru odrębnie); ocena stanu ochrony zostanie wykonana zgodnie z metodyką opracowaną na zlecenie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska (Koczur A. 2011. Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk. W: Opracowanie tekstów przewodników metodycznych dla gatunków i siedlisk przyrodniczych. Zadanie zrealizowane w ramach ósmego etapu pracy pt. Monitoring gatunków i siedlisk przyrodniczych ze szczególnym uwzględnieniem specjalnych obszarów ochrony siedlisk Natura 2000 - faza trzecia, ss. 179-196. IOP PAN, Kraków) dostępną na stronie www.gios.gov.pl w oparciu o ocenę stanu parametrów/wskaźników określonych w ww. metodyce; w przypadku stwierdzenia występowania siedliska 7230 sporządzenie wektorowej warstwy informacyjnej zgodnie ze Standardem danych GIS w ochronie przyrody wersja 3.03.01, zwanej dalej bazą danych (dla każdego obszaru odrębnie); sporządzenie części opisowej w formie opracowania (dla każdego obszaru odrębnie); dostarczenie opracowania Zamawiającemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia według zasady: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie warunku, tzn. nie złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku wykazania się jedną usługą polegającą na sporządzeniu inwentaryzacji przyrodniczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i wykazów według zasady: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie warunków, tzn. nie złożenie oświadczeń i wykazów potwierdzających spełnianie tych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia według zasady: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie warunku, tzn. nie złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,w tym Wykonawcy którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, posiadające odpowiednie wykształcenie, doświadczenie i wiedzę niezbędną do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku wykazania się dysponowaniem co najmniej jedną osobą (ekspertem), która będzie posiadała wykształcenie wyższe w zakresie biologii, leśnictwa, rolnictwa lub ochrony środowiska i jest autorem co najmniej jednej recenzowanej publikacji dotyczącej fitosocjologii. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i wykazów według zasady: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie warunków, tzn. nie złożenie oświadczeń i wykazów potwierdzających spełnianie tych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia według zasady: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie warunku, tzn. nie złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty (w tym oświadczenia) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w zakresie (i przy wystąpieniu określonych warunków) zmiany osób wykonujących zamówienie - w sytuacji kiedy zmiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, a leżącymi po stronie tych osób. Osoby zastępujące osoby wskazane w ofercie przetargowej muszą spełniać wymagania zawarte w SIWZ. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opole.rdos.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pok. 4.31A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pok. 4.31A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W przypadku podania wartości w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN zgodnie ze średnim kursem ogłoszonym przez NBP z dnia otwarcia ofert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.