Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Malechowo: Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 318728 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Malechowo , Malechowo 22 A, 76-142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3184 213, faks 94 3184 305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.malechowo.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 248 872,46 zł. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji w następnym dniu roboczym po podpisaniu umowy. Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć, iż wypłata nastąpi jednorazowo w dn. 21.12.2015 r. Karencja w spłacie pobranego kredytu do dnia spłaty pierwszej raty. Harmonogram spłat kredytu: - 12.05.2017 - 480,00 - 30.06.2017 - 480,00 - 31.07.2017 - 480,00 - 31.08.2017 - 480,00 - 30.09.2017 - 480,00 - 31.10.2017 - 480,00 - 30.11.2017 - 480,00 - 31.12.2017 - 512,46 - 31.01.2018 - 12 000,00 - 28.02.2018 - 12 000,00 - 31.03.2018 - 12 100,00 - 30.04.2018 - 12 100,00 - 31.05.2018 - 12 100,00 - 30.06.2018 - 12 100,00 - 31.07.2018 - 12 100,00 - 31.08.2018 - 12 100,00 - 30.09.2018 - 12 100,00 - 31.10.2018 - 12 100,00 - 30.11.2018 - 12 100,00 - 31.12.2018 - 12 100,00 - 31.01.2019 - 12 500,00 - 28.02.2019 - 12 500,00 - 31.03.2019 - 12 500,00 - 30.04.2019 - 12 500,00 - 31.05.2019 - 12 500,00 - 31.01.2020 - 12 500,00 - 29.02.2020 - 12 500,00 - 31.03.2020 - 12 500,00 - 30.04.2020 - 12 500,00 - 31.05.2020 - 12 500,00 - 30.06.2020 - 12 500,00 - 31.07.2020 - 12 500,00 - 31.08.2020 - 12 500,00 - 30.09.2020 - 12 500,00 - 31.10.2020 - 12 500,00 - 30.11.2020 - 12 500,00 - 31.12.2020 - 12 500,00 - 31.01.2021 - 12 500,00 - 28.02.2021 - 12 500,00 - 31.03.2021 - 12 500,00 - 30.04.2021 - 12 500,00 - 31.05.2021 - 12 500,00 - 30.06.2021 - 12 500,00 - 31.07.2021 - 12 500,00 - 31.08.2021 - 12 500,00 - 30.09.2021 - 12 500,00 - 31.10.2021 - 12 500,00 - 30.11.2021 - 12 500,00 - 31.12.2021 - 12 500,00 - 30.06.2019 - 12 500,00 - 31.07.2019 - 12 500,00 - 31.08.2019 - 12 500,00 - 30.09.2019 - 12 500,00 - 31.10.2019 - 12 500,00 - 30.11.2019 - 12 500,00 - 31.12.2019 - 12 500,00 - 31.01.2022 - 20 500,00 - 28.02.2022 - 20 500,00 - 31.03.2022 - 20 500,00 - 30.04.2022 - 20 500,00 - 31.05.2022 - 21 000,00 - 30.06.2022 - 21 000,00 - 31.07.2022 - 21 000,00 - 31.08.2022 - 21 000,00 - 30.09.2022 - 21 000,00 - 31.10.2022 - 21 000,00 - 30.11.2022 - 21 000,00 - 31.12.2022 - 21 000,00 - 31.01.2024 - 16 500,00 - 29.02.2024 - 16 500,00 - 31.03.2024 - 16 500,00 - 30.04.2024 - 16 500,00 - 31.05.2024 - 16 500,00 - 30.06.2024 - 16 500,00 - 31.07.2024 - 16 500,00 - 31.08.2024 - 16 500,00 - 30.09.2024 - 17 000,00 - 31.10.2024 - 17 000,00 - 30.11.2024 - 17 000,00 - 31.12.2024 - 17 000,00 - 31.01.2023 - 16 500,00 - 28.02.2023 - 16 500,00 - 31.03.2023 - 16 500,00 - 30.04.2023 - 16 500,00 - 31.05.2023 - 16 500,00 - 30.06.2023 - 16 500,00 - 31.07.2023 - 16 500,00 - 31.08.2023 - 16 500,00 - 30.09.2023 - 17 000,00 - 31.10.2023 - 17 000,00 - 30.11.2023 - 17 000,00 - 31.12.2023 - 17 000,00.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2024.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony ten warunek jeżeli wykonawca przedłoży zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny dokument uprawniający do wykonywania tych czynności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.malechowo.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Malechowo
76-142 Malechowo 22A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Malechowo 76-142 Malechowo 22A sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MALECHOWO
więcej: przetargi MALECHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 14.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych - na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.500.000,00 zł na finansowanie deficytu budżetu Gminy Brzuze na 2024 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- "Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2 600 000,00 zł"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.