eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Organizacja turnusu rehabilitacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Gliwice: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 318768 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Zrealizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 36 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność oraz 5 opiekunów osób niepełnosprawnych. 2. Zapewnienie noclegu i wyżywienia dla 4 uczestników projektu Dobry Start w Samodzielność, którzy nie biorą udziału w turnusie rehabilitacyjnym a uczestniczą w organizowanych w ramach turnusu szkoleniach. 3. Zapewnienie noclegu i wyżywienia dla 2 opiekunów osób, o których mowa w punkcie 1 i 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: 1. Zorganizowania pobytu uczestników projektu w ośrodku wpisanym do rejestru Wojewody ośrodków oraz organizatorów turnusów rehabilitacyjnych. 2. Dostępu do basenu kąpielowego lub kąpieliska na terenie ośrodka lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie. Dostęp do basenu powinien być bezpłatny dla wszystkich uczestników wyjazdu w wymiarze dostosowanym do ich potrzeb oraz do zabiegów rehabilitacyjnych. Proponowany wymiar czasu to godzina dziennie 5 razy w tygodniu. W przypadku, gdy basen oddalony jest od ośrodka o więcej niż 1 km, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpłatny transport dla uczestników. 3. Noclegów dla wszystkich osób w pokojach o następującym standardzie: 1) pokoje dwuosobowe lub dwu- i trzyosobowe dla 45 osób, wyposażone w łazienki, w tym 3 pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, 2) 2 pokoje jednoosobowe lub 1 pokój dwuosobowy dla 2 opiekunów uczestników projektu. 4. Pełnego wyżywienia dla wszystkich uczestników wyjazdu (36 uczestników turnusu oraz 5 opiekunów, 4 wychowanków oraz 2 opiekunów; łącznie 47 osób). 5. Rehabilitacji osób niepełnosprawnych w zakresie wymienionych poniżej schorzeń: 1) upośledzenie umysłowe 2) dysfunkcja narządu ruchu, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich 3) choroby neurologiczne 4) choroby narządów wydzielania wewnętrznego 5) dysfunkcje narządu wzroku 6) dysfunkcje narządu głosu i mowy 7) dysfunkcje narządu słuchu 8) choroby psychiczne 9) epilepsja 10) choroby układu oddechowego 11) choroby układu pokarmowego 12) schorzenia układu krążenia 13) cukrzyca 14) osoby po mastektomii 15) choroby układu moczowo-płciowego 6. Dostępu w dni powszednie do sal szkoleniowych wyposażonych w projektor, ekran, tablicę, stoły oraz krzesła. Powierzchnia każdej z sal musi być przystosowana do korzystnego rozmieszczenia grupy dziesięcioosobowej wraz z trenerami. 7. Zapewnienia ciepłych napojów (kawa herbata), wody mineralnej, soków owocowych, świeżych owoców oraz kruchych ciastek, przez cały czas trwania zajęć warsztatowych. 8. Dostosowania planu dnia obejmującego zabiegi rehabilitacyjne oraz zajęcia szkoleniowe obejmujące 4 godziny edukacyjne (tj.45 minut) dziennie w dni powszednie. 9. Zapewnienia ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika wyjazdu - z wyłączeniem 7 opiekunów uczestników (tj. zapewnienie ubezpieczenia dla 40 osób) o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 20.000 PLN.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Fuga Mundi, ul. Hutnicza 20 B, 20-218 Lublin, Fundacja Fuga Mundi, ul. Hutnicza 20 B, 20-218 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.