To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-07
Istebna: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 318788 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269220 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej, Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje artykuły w podziale na następujące pakiety: - PAKIET 1 - Produkty sypkie - PAKIET 2 - Słodycze, przyprawy i używki - PAKIET 3 - Przetwory owocowe i warzywa, konserwy rybne i drobiowe - PAKIET 4 - Napoje instant Oferowane artykuły w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówiony towar Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu własnym środkiem transportu spełniającym wymogi do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z wymogami HACCP i przepisów obowiązujących w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów spożywczych nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w formularzu asortymentowo-cenowym, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15.13.13.10 - Pasztety 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 - Produkty sypkie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa Marek Macura, Ul. Ustrońska 22a, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59854,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41798,15
Oferta z najniższą ceną: 41798,15 / Oferta z najwyższą ceną: 52650,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 - Słodycze, przyprawy i używki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa Marek Macura, Ul. Ustrońska 22a, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21967,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15025,94
Oferta z najniższą ceną: 15025,94 / Oferta z najwyższą ceną: 18986,41
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET 3 - Przetwory owocowe i warzywa, konserwy rybne i drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa Marek Macura, Ul. Ustrońska 22a, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30669,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21868,78
Oferta z najniższą ceną: 21868,78 / Oferta z najwyższą ceną: 25427,22
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET 4 - Napoje instant
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AG FOODS Sp. z o.o., Ul. Międzyrzecze Górne 409, 43-392 Międzyrzecze Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14806,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14430,00
Oferta z najniższą ceną: 14430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7334,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- "Sukcesywna dostawa napoi oraz asortymentu chrupkiego na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie"
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.