Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Legnica: Budowa hali magazynowej
Numer ogłoszenia: 31885 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o., aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7226036, 721 01 38, fax 0-76 722 60 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sag.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali magazynowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa hali magazynowej w konstrukcji stalowej, ocieplanej o powierzchni użytkowej 1.120,94 m2, lekka obudowa z blach, dach płaski z blach trapezowych wraz z zagospodarowaniem terenu. w poniższym zakresie : - wykonanie konstrukcji stalowej hali o powierzchni zabudowy 1173,69m2 i wysokości 6,75m, - wykonanie lekkiej obudowy z kaset i blachy trapezowej, - wykonanie dachu lekkiego z blach trapezowych wraz z dociepleniem - 1.069,2 m2, - prace wykończeniowe pomieszczeń biurowych, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan, - wykonanie instalacji grzewczej CO wraz z kotłownią na gaz LPG o mocy 105 kW, - instalacja naziemnego zbiornika gazu płynnego- zbiornik o pojemności 6400 litrów- wraz z przyłączem Dn 40 mm o długości 18,4m, - wykonanie instalacji odgromowej, - wewnętrzna linia zasilająca kablowa - kabel YAKXS 4x95 mm L= 57m, kabel YAKXS 4x25 L=42m - przyłącze wodociągowe PEHD De90 - 52,6m, De125 - 55m, De160 - 74,6m - montaż studzienki wodomierzowej i zewnętrznego hydrantu, - przyłącze kanalizacji sanitarnej PCV200 - 141,1m, - kanalizacja deszczowa wraz z odwodnieniem terenu- PCV315 - 122m; PCV250 - 139,9m; PCV200 - 71,4m, PCV160 - 65,2m - plac składowy i manewrowy nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm wraz podbudową - 3245m2, - ogrodzenie z siatki o słupkach stalowych wysokości 2m - 133m, - wykonanie trawników o łącznej powierzchni 1238m2. zgodnie z Rozdziałem 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 50000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 złotych. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko: Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane dla branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane dla branży sanitarnej bez ograniczeń, oraz wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane dla branży elektrycznej bez ograniczeń, oraz wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane dla branży drogowej bez ograniczeń, oraz wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w wierszu załącznika, jako personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6. Złożą oświadczenie i wykonają siłami własnymi nie mniej niż 50% zakresu rzeczowego robót Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad.4 Ocena spełnienia warunku wg dokumentu - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 złotych. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie ad. 5 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w wierszu załącznika, jako personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 6 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sag.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strefy Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej116 w Legnicy, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej116 w Legnicy, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup mebli biurowych do sekretariatów I Wydziału Cywilnego i IV Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Muzealnej.
- "Oznakowanie poziome" - Odnawianie oznakowania poziomego na terenie m. Legnicy.
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Remont pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.