eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicezakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Gliwice: zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji.
Numer ogłoszenia: 318873 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji; poniżej 193 tys euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 24.32.63.10-1, 30.19.28.00-9, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2, 19.52.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: a) deklaracje zgodności z normami, inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z normami (wydane przez producenta wyrobu) - Zad. 1, zad. 3, Zad. 4, Zad. 5, Zad. 6, Zad. 7 (dot. badania siły zgrzewu), Zad.8, Zad. 9, Zad. 10, Zad. 11, Zad.14, Zad.15 b) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie zawierają substancji toksycznych /podrażniających lub soli metali ciężkich - Zad. 8, Zad. 9. c) w przypadku zaoferowania wyrobu medycznego - zgodnego z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 896) - zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobu medycznego oraz deklaracja zgodności lub certyfikat jakości CE d) aktualna karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - dotyczy produktów Zad. 12,16 e) W przypadku zaoferowania produktu biobójczego - zgodnego z Ustawą o produktach biobójczych (Dz.U z 2002 r. Nr 174, poz.1433) - dokument dopuszczający do obrotu oferowany wyrób- produkt biobójczy f) potwierdzenie jakości i zgodności oferowanego wyrobu z wymogami przez niezależne organizacje akredytowane (w tym PZH) lub inne, niezależne, opiniujące produkty służby zdrowia - dotyczy produktów z Zad. 1, Zad. 8 i Zad. 9-1, Zad. 11. g) ulotki, etykiety i inne materiały producenta potwierdzające parametry oferowanego wyrobu oraz określające zasady jego użytkowania. h) w celu potwierdzenia, że oferowany środek dezynfekcyjny posiada wymaganą przez Zamawiającego skuteczność mikrobójczą, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wyników badań mikrobiologicznych wyrobu. Badania mikrobiologiczne powinny być wykonane wyłącznie w oparciu o metodykę opracowaną dla obszaru medycznego tj: - wg odpowiedniej, referencyjnej normy PN-EN (przynajmniej fazy 2 etapu 1) lub innych, referencyjnych ośrodków badawczych wykonujących badania w oparciu o posiadaną metodykę - dotyczy Zad. 16 Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki. Mają one zostać opisane w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy. Zamawiający żąda by próbki zostały złożone w ilości i na zadania: Zad. 1a poz. 3 i 4 po 10 szt. Zad. 1b - poz. 10, poz. 11, poz. 16, poz. 18 - po 5m Zad. 8 - 5 szt. Zad. 9 poz. 1,2,3 - po 20 szt. Zad. 14 - przyrząd testowy + 20 testów. Przyrząd testowy zostanie zwrócony Wykonawcy Zad. 15 - 5 szt.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach zmiany: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, c) numeru katalogowego produktu, d) nazewnictwa produktu e) produktu w przypadku np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny f) cen w przypadku istotnej zmiany kosztów nabycia przedmiotu umowy w wyniku zmiany kursów walut o więcej niż 5%, utrzymującego się przez okres co najmniej 30 dni oraz stawek podatkowych i celnych dopuszcza się zmiany cen produktów w stopniu nie większym niż wielkość tych zmian. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania do 20% zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn od niego niezależnych zmniejszeniu ulegnie ilość zleceń z wykorzystaniem wyrobów umownych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień pok. 2001 (wejście od strony parkingu głównego, budynek techniczny 2 piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień pok. 2001 (wejście od strony parkingu głównego, budynek techniczny 2 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: jednorazowe opakowanie sterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe opakowanie sterylizacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: identyfikatory do tac z narzędziami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: identyfikatory do tac z narzędziami; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: testy paskowe do kontroli skuteczności mycia/ dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy paskowe do kontroli skuteczności mycia/ dezynfekcji w myjniach - dezynfektorach; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zestaw testowy do kontroli czystości narzędzi przez oznaczanie pozostałości protein metodą półilościową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw testowy do kontroli czystości narzędzi przez oznaczanie pozostałości protein metodą półilościową; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw do kontroli mycia narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej w myjniach Miele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do kontroli mycia narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej w myjniach Miele; poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw do kontroli skuteczności mycia endoskopów giętkich w myjniach Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do kontroli skuteczności mycia endoskopów giętkich w myjniach Olympus; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: testy sprawdzające poprawność zgrzewów rękawów papierowo-foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy sprawdzające poprawność zgrzewów rękawów papierowo-foliowych; poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet kontrolny typu Bowie-Dicka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet kontrolny typu Bowie-Dicka; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakosc - 60

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wskaźniki paskowe do kontroli sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wskaźniki paskowe do kontroli sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: taśmy sterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy sterylizacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wskaźniki biologiczne do kontroli sterylizacji; poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: naboje z tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naboje z tlenkiem etylenu; poniżej 193 tys euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.63.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: etykiety dwukrotnie przylepne do oznakowania sterylizowanych pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: etykiety dwukrotnie przylepne do oznakowania sterylizowanych pakietów; poniżej 193 tyś euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zestaw testowy ze wskaźnikiem paskowym do kontroli wsadu w cyklach sterylizacyjnych parowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw testowy ze wskaźnikiem paskowym do kontroli wsadu w cyklach sterylizacyjnych parowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zestaw testowy ze wskaźnikiem paskowym do kontroli wsadu w cyklach sterylizacyjnych gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw testowy ze wskaźnikiem paskowym do kontroli wsadu w cyklach sterylizacyjnych gazowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: środki procesowe do myjni - dezynfektorów Miele oraz myjni w Stacji Łóżek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki procesowe do myjni - dezynfektorów Miele oraz myjni w Stacji Łóżek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.