Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Knurów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III
w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie
Numer ogłoszenia: 318880 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie w ramach projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego! w roku szkolnym 2012-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 480 godzin zajęć, tj. 16 zadań * 30 godzin. 2. W ramach każdego zadania, o którym mowa w rozdz. I ust 11 Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał znajomość specyfiki pracy w środowisku szkolnym, oraz wykazał się, co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: a) wykształcenie wyższe lub wyższe kierunkowe (studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia), b) przygotowanie pedagogiczne w zakresie edukacji wczesnoszkolnej, c) doświadczenie w pracy z dziećmi, d) co najmniej roczną praktykę w prowadzeniu zajęć odpowiadających przedmiotowi zamówienia, Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany adresu siedziby Wykonawcy, formy prawnej lub nr rachunku bankowego pod warunkiem, że Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie i przedłoży dokumenty potwierdzające te zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych
Aleja Lipowa 12
44-196 Knurów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria - pokój 307 Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym, dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (UDA - POKL.09.01.02-24-005/11-00)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30h - grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Realizacja zajęć logopedycznych - 30h - grupa 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13 - Realizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 - Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo - 30h - grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15 - Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo - 30h - grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 16 - Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie - 30h.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zadania, Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 2.1. opracowania programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013 2.3. prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenia dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania (m.in. sporządzanie list obecności uczestników zajęć, prowadzenie dzienników zajęć, sprawozdań w formie fotograficznej z realizacji zajęć, protokołu odbiór prac, indywidualnych opisów braków i postępów uczestników oraz dokumentacji projektowej wskazanej przez pracowników Biura Projektu niezbędnej do zrealizowania zadania) oraz terminowego przekazywanie jej do Biura Projektu. 2.5. współpracy z Biurem Projektu Koleżanko i Kolego, nauczymy Was wszystkiego!..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych.
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Trzecie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Zajęcia reedukacyjne
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.