eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzetarg nieograniczony na dostawę żywności w okresie od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej, 33 - 101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Tarnów: Przetarg nieograniczony na dostawę żywności w okresie od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej, 33 - 101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48
Numer ogłoszenia: 318908 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Czarna Droga 48, 33-101 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 633-02-15, faks 0-14 633-02-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.itarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę żywności w okresie od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej, 33 - 101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności w okresie od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej, 33 - 101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48 2. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień: wg CPV 15500000-3, 03140000-4, 15810000-9, 15200000-0, 15100000-9, 15300000-1, 15000000-8. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce (15600000, 15800000, 15331400, 15332100) Zadanie nr 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie (15810000) Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie (15500000) Zadanie nr 4 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (15100000)- drób Zadanie nr 5 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (15100000) Zadanie nr 6 - Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne (15200000, 15331170) Zadanie nr 7 - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne (03212000,03221100, 03221200, 03221300, 03222110, 03222300) Zadanie nr 8 - Jajka (03142500) Definicje: Zadanie nr 1 - produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Opakowania jednostkowe mąk i kasz 1kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 2 - wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Chleb winien być świeży. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę i datę przydatności do spożycia. Zadanie nr 3 - wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy - nie krótszy niż 10 dni. Zadanie nr 4 - produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 3 dni. Zadanie nr 5 - produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Termin ważności w dniu dostawy nie krótszy niż 3 dni na mięso a wędliny nie krótszy 14 dni. Zadanie nr 6 - wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. Zadanie nr 7 - produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Zadanie nr 8 - jaja świeże, klasa A, rozmiar L, gramatura 63-73g o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym w dniu dostawy niż 14 dni i odpowiednich warunkach transportu. Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać ogólnie przyjętym normom w tym zakresie z zastrzeżeniem art. 357 ustawy Kodeks Cywilny. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego /załącznikach od nr 1 do nr 8 do siwz/, który określa roczne potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiających. Zamawiający nie są zobowiązani do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiających telefonicznie lub fax na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: Dostawy towarów poszczególnych zadań muszą odbywać się w wyznaczonych dniach i godzinach. Zadanie nr 1 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce -dostawy 1 raz w tygodniu tj. czwartek w godz.800-1200 Zadanie nr 2 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.630-730 Zadanie nr 3 - Produkty mleczarskie -dostawy 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) w godz.700-1000 Zadanie nr 4 i 5 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -dostawy 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, piątek w godz.700-1200 Zadanie nr 6 - Ryby przetworzone i konserwowe -dostawy 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek) w godz.800-1200 Zadanie nr 7 - Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne -dostawy 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w godz.700-1200 Zadanie nr 8 - Jajka -dostawy 1 raz w tygodniu tj. wtorek w godz.700-1200. Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do właściwego magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.00.00-4, 15.81.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedłoży odpis z rejestru.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedłoży wypełniony dokument - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedłoży wypełniony dokument - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedłoży wypełniony dokument - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedłoży wypełniony dokument - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia według wzorów podanych w SIWZ Załącznik nr 2 - Oferta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/dpstarnow1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 33-101 Tarnów, ul. Czarna Droga 48.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.33.14.00-1, 15.33.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty mleczarskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - drób - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby przetworzone i konserwowe, mrożonki warzywne - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.20.00-1, 03.22.11.00-7, 03.22.12.00-8, 03.22.13.00-9, 03.22.21.10-7, 03.22.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jajka - szczegółowe ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.