Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Wróblew: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010-2011
Numer ogłoszenia: 318931 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wróblew , Wróblew 15, 98-285 Wróblew, woj. łódzkie, tel. 043 8286612, faks 043 8213415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Wróblew w sezonie zimowym 2010/2011 nw. sprzętem i materiałem do uszarstniania nawierzchni dróg i chodników: Zadanie I - sza kolejność 14,8 km - Wróblew - Wągłczew 7,0 km - Kobierzycko - Sędzice 3,2 km - Słomków Mokry - Bliźniew 3,2 km - Dziebędów 1,4 km II - kolejność odśnieżania - inne drogi bitumiczne i niebitumiczne (wg potrzeb) - wg potrzeb Wymagany sprzęt i materiały do utrzymania dróg - nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką, materiał + załadunek - wykonawca 1 szt. - dodatkowo równiarka (według potrzeb) - szt.1 - koparko-ładowarka (według potrzeb) - szt.1 Wymieniony sprzęt winien być przeznaczony tylko do wykonania tego zamówienia Materiały do usuwania śliskości zimowej. Do usuwania i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować jedynie piasek z solą jako mieszankę 20 %. Solą jest chlorek sodu NaCl z antyzbrylaczem. Piasek winien mieć uziarnienie do 2 mm. Wykonawca na własny koszt gromadzi ww materiał magazynując je w miejscach, które uzna za ułatwiające wykonanie zamówienia. Zasady utrzymania dróg gminnych Drogi będą utrzymywane według następujących zasad: Odśnieżanie Jezdnia odśnieżona na całej szerokości i długości, dopuszcza się warstwę zajeżdżonego śniegu max. 2 cm. Uszarstnianie nawierzchni i chodników Nawierzchnia dróg - posypana na całej szerokości i długości w tym skrzyżowania z innymi drogami, skrzyżowania z torami kolejowymi, przy przystankach autobusowych, zakrętach. Interwencyjne - jezdnia odśnieżona, w miejscach zasp na długości powyżej 100 mb. Odśnieżony winien być co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek w zasięgu widoczności. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Odśnieżanie dróg należy rozpoczynać niezwłocznie lecz nie później niż po 1,5 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg oraz o jego zakończeniu. Odśnieżanie należy rozpoczynać od osi drogi w kierunku ruchu drogowego. Nie dopuszcza się przemieszczania śniegu z korony drogi odśnieżanej na pobliskie linie kolejowe, chodniki, place postojowe, nie wolno pozostawiać zgarniętego z jezdni śniegu na skrzyżowaniach dróg z kolejami lub innymi drogami. W trakcie prowadzenia akcji należy uwzględnić odśnieżanie przystanków autobusowych. Śnieg należy usuwać na pobocze. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności rozpoczęcia akcji. Awaria środka transportowego nie zwalnia wykonawcy do wykonania zadania w określonym czasie sprzętem zamiennym. Pojazdy samochodowe do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Do zapobiegania i usuwania śliskości zimowej należy stosować mieszankę piaskowo-solną w ilości wyznaczonej przez zamawiającego. Materiał do uszarstniania wykonawca winien zabezpieczyć w takim stopniu aby zachować ciągłość prac związanych z prowadzeniem akcji zimowego utrzymania dróg. Likwidację śliskości zimowej poprzez użycie 20% mieszanki piaskowo-solnej należy rozpoczynać na wyraźne polecenie zamawiającego. W sytuacji zagrożenia przejezdności dróg, na skutek intensywnych opadów śniegu, praca sprzętu zostanie skupiona na drogach łączących miejscowości z drogą krajową nr 12, skupiskami szkół, zakładów pracy . Pracami zimowego utrzymania dróg kieruje zamawiający poprzez system dyżurów w trakcie których jest prowadzony stały monitoring stanu dróg i pogody. Przy każdorazowym uruchamianiu akcji zimowej zamawiający wydawał będzie decyzje dotyczące pracy sprzętu i materiału posługując się kolejnością utrzymywania dróg. Jeśli będą miały miejsce zatory w postaci zasp śnieżnych których nie będą w stanie usunąć pługi, w miejsca ich występowania zostanie wysłany sprzęt bez rejonizacji tj równiarki, koparko-ładowarki. W trakcie wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca powinien posiadać sprawny telefon komórkowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, że w trakcie wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca nie posiada sprawnego telefonu komórkowego. Wykaz wszystkich telefonów komórkowych wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu przed rozpoczęciem sezonu zimowego., Wykonawca musi mieć możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej we własnym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawcę że okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zamówienie polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych (jedno zamówienie - jedna umowa).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować niżej wymienionym sprzętem wymaganym do realizacji zamówienia: - nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką, materiał + załadunek - 1 szt. dodatkowo równiarka (według potrzeb) - szt.1 koparko-ładowarka (według potrzeb) - szt.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu przewidzianego na wykonywanie usługi: - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutku?jące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewi?dzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodat?kowych. Zmiana ceny: - zmiana obowiązującej stawki podatku VAT;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wroblew
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew pok.nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew pok.nr 17 /sala konferencyjna/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.