Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Szczecin: Dostawa sprzętu j. u. do wykonywania zabiegów neuroradiologii interwencyjnej
z wykorzystaniem aparatu rtg z ramieniem C dla Pracowni Naczyniowej ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 31893 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax 091 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu j. u. do wykonywania zabiegów neuroradiologii interwencyjnej z wykorzystaniem aparatu rtg z ramieniem C dla Pracowni Naczyniowej ZOZ MSWiA w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu j. u. do wykonywania zabiegów neuroradiologii interwencyjnej z wykorzystaniem aparatu rtg z ramieniem C dla Pracowni Naczyniowej ZOZ MSWiA w Szczecinie Pakiet nr I - Zestaw do embolizacji tętniaków mózgu - system odczepiany hydraulicznie; Pakiet nr II - Zestaw do embolizacji /remodelingu/ tętniaków mózgu i usuwania ciał obcych; Pakiet nr III- Zestaw do diagnostyki i embolizacji naczyniaków mózgu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 110.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.; 5) zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6) wniosą wadium. Ocena spełniania warunków: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Wypełniony druk oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ; Oświadczenie wykonawcy, wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne informacje z Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, 4-8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert; Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie produktów będących przedmiotem przetargu- wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ; Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez oferenta w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie; Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ; Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44. Cena SIWZ wynosi 30.00 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do embolizacji tętniaków mózgu - system odczepiany hydraulicznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do embolizacji tętniaków mózgu - system odczepiany hydraulicznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do embolizacji /remodelingu/ tętniaków mózgu i usuwania ciał obcych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do embolizacji /remodelingu/ tętniaków mózgu i usuwania ciał obcych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do diagnostyki i embolizacji naczyniaków mózgu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do diagnostyki i embolizacji naczyniaków mózgu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku administracji należącego do Uniwersytetu Szczecińskiego znajdującego się przy al. Papieża Jana Pawła II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusocińskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusocińskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.