Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 31893 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - Dostawa tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ Część 2 - Dostawa projektorów i komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ Część 3 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ Część 4 - Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 4a do SIWZ Część 5 - Dostawa oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 5a do SIWZ Część 6 - Dostawa modułów pamięci dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 6a do SIWZ Część 7 - Dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 7a do SIWZ Część 8 - Dostawa urządzeń biurowych w dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 8a do SIWZ Część 9 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 9a do SIWZ Część 10 - Dostawa akcesoriów sieciowych, podzespołów serwerowych i akumulatorów do zasilaczy awaryjnych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 10a do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-10 wymagane są: Dostawa wraz z wniesieniem dostarczonego sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II mieszczących się w Lublinie przy ul. Al. Racławickie 14 w Lublinie sala CN-223 II piętro Dział Teleinformatyczny. Zapewnienie wymaganych w Formularzu oferowanych parametrów technicznych (zał. nr1a-10a w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) minimalnych terminów gwarancji. W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit a) Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 - z późniejszymi zmianami) pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z obowiązującą stawką podatku Vat.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.19.00.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.72.30-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.35.12.00-0, 32.55.21.10-1, 32.55.00.00-3, 30.23.60.00-2, 32.42.20.00-7, 32.56.21.00-1, 30.21.61.30-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 11 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 11 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 11 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 11 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 11 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oferta musi zawierać: wypełniony Formularz oferowanych parametrów technicznych wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1a- 10a odpowiednio do części 1-10 na którą Wykonawca składa ofertę Wykaz asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia służący Wykonawcy do dokonania wyceny wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1b- 10b odpowiednio do części 1-10 na którą Wykonawca składa ofertę, wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. nr 14 do SIWZ, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5) P.z.p. lub informację o nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 13 lub 13a; Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika ze złożonych wraz z ofertą dokumentów, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa, z którego będzie jednoznacznie wynikało, do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: 1) zmianą organizacyjnoprawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron, 2) aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie, 3) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,1650.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II,
20-950 Lublin, Al. Racławickie 14,
Dział Zamówień Publicznych,
Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup częściowo będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa projektorów i komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektorów i komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.15.00-6, 48.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.15.00-6, 48.62.00.00-0, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń drukujących i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa modułów pamięci dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa modułów pamięci dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 6a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.30-0, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 7a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.12.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.72.00-1, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych w dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych w dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 8a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3, 30.21.61.30-6, 30.12.14.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 9a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa akcesoriów sieciowych, podzespołów serwerowych i akumulatorów do zasilaczy awaryjnych dla jednostek organizacyjnych KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów sieciowych, podzespołów serwerowych i akumulatorów do zasilaczy awaryjnych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 10a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9, 30.23.71.00-0, 31.42.20.00-0, 30.23.71.35-4, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7, 32.42.40.00-1, 32.56.21.00-1, 32.58.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Dostawa oprogramowania dla głównych protokołów komunikacyjnych i bezpieczeństwa
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.