To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Płock: Wywóz odpadów komunalnych z jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 318 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 508406 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z terenowych jednostek Oddziału ZUS w Olsztynie: a) Część nr 1: wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 2a, b) Część nr 2: wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Działdowie, ul. Waryńskiego 3, c) Część nr 3: wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73, d) Część nr 4: wywóz odpadów komunalnych z Biura Terenowego ZUS w Gołdapi, ul. Matejki 4, e) Część nr 5: wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Kętrzynie, ul. Reja 10, f) Część nr 6: wywóz odpadów komunalnych z Biura Terenowego ZUS w Mrągowie, ul. Bohaterów Warszawy 5, g) Część nr 7: wywóz nieczystości stałych z Biura Terenowego ZUS w Nidzicy, ul. Sienkiewicza 4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Bartoszycach, ul. Bohaterów Warszawy 2a
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARTKO Sp. z o.o., ul. Bema 40, 11-200 Bartoszyce, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5134,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10254,40
Oferta z najniższą ceną: 10254,40 / Oferta z najwyższą ceną: 10254,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Działdowie, ul. Waryńskiego 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Sikorskiego 19c, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6809,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6494,80
Oferta z najniższą ceną: 6494,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7160,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Sikorskiego 19c, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3195,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4536,00
Oferta z najniższą ceną: 4536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych z Inspektoratu ZUS w Kętrzynie, ul. Reja 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o., Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6275,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8648,64
Oferta z najniższą ceną: 8648,64 / Oferta z najwyższą ceną: 8648,64
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych z Biura Terenowego ZUS w Mrągowie, ul. Bohaterów Warszawy 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMONDIS Mrągowo Sp. z o.o., ul. Lubelska 5, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1949,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2106,00
Oferta z najniższą ceną: 2106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2106,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wywóz odpadów komunalnych z Biura Terenowego ZUS w Nidzicy, ul. Sienkiewicza 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Sikorskiego 19c, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2282,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1095,12
Oferta z najniższą ceną: 1095,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1095,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły w Płocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rzewnie
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOSCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z PUNKTÓW ODBIORÓW NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK"
- Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.