Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ZESTAWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB ORAZ DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014
Numer ogłoszenia: 31901 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ZESTAWÓW DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB ORAZ DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego w zakresie: - Zadanie 1 dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do zautomatyzowanego systemu odczytu OB. -Zadanie 2 dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, który podzielono na 5 pakietów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz kopie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi: -Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp. -Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw. Należy wykazać wykonanie lub wykonywanie przynajmniej jednej 1 dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości netto w złotych, dat wykonania i odbiorców dostawy. -Referencje na potwierdzenie, że ujęte w w/w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) Formularze asortymentowo-cenowe odpowiednio do Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. 3) Wypełniony na pierwszej stronie Wzór umowy oraz zaparafowany na znak akceptacji warunków. 4) Oświadczenie dotyczące określenia parametrów technicznych oferowanego analizatora i sprzętu. 5) Oświadczenie, że oferowany analizator zostanie przez Wykonawcę podłączony do sieci komputerowej, która funkcjonuje w systemu ROCHE a w przypadku zmiany użytkowanego przez Zamawiającego systemu zapewnienie o ponownym bezpłatnym podłączeniu. 6) Dokument potwierdzający, że oferowany do dzierżawy analizator jest dopuszczony do użytkowania w zakładach opieki zdrowotnej. 7) Oświadczenie Wykonawcy, w którym w/w zobowiązuje się, do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy, jeżeli taka zastanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania. 8) Kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej oc. 9) Umowa spółki cywilnej w przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna. 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ocena spełnienia parametrów technicznych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a w szczególności zmian dotyczących; a. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, NIP-u, Regonu itp. b. ceny brutto w przypadku wprowadzenia zmian w Ustawie o podatku VAT, odpowiednio do tych zmian Zmiany w naliczaniu podatku VAT obowiązywać będą zgodnie z terminem określonym w w/w ustawie. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia
ul. PCK 1
40-057 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia- Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - ZESTAWY DO POBIERANIA KRWI W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO ZAUTOMATYZOWANEGO SYSTEMU ODCZYTU OB..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawy zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do zautomatyzowanego systemu odczytu OB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena spełnienia parametrów technicznych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Pakiet I - dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Pakiet II - PROBÓWKI Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Pakiet III- Końcówki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Pakiet IV - Wymazówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/4/D/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Pakiet V - Probówki sterylne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3, 33.14.13.10-0, 24.49.40.00-3, 24.49.81.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa sprzętu i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.